Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - BIF 01/11/2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Ham her er ledig kan jeg se på listen:

    http://www.transfermarkt.co.uk/poul-.../trainer/14506

    MvT
    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      Vi kan jo ikke forbudt for børn ... Sagde chap ikke at der var spillet over 20 min før det første frispark ..
      Og vandt fair okay i sidste sæson ..
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Martin Jørgensen og Grønkjær er godt nok hårde i bedømmelsen af vores defensiv..

        eller nowet

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          Reinhard Saftig må da lige være sagen......

          Comment


            Oprindeligt indsendt af allanribe Se indlæg
            De sidste 4 kampe hedder Viborg ude, så landskamppause, så FCM og Esbjerg hjemme, før vi skal til prygl i Parken. Jubeloptimisten siger 7, pessimisten 0 og realisten 2 point
            Jeg siger 4p

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              det der bare undre mig er at han jo tydeligvis godt kan finde de rigtige - flere gode handler han gjorde i sommers - men hvorfor forsøger han at "fedte" os igennem endnu en sæson med et skrabet hold? Var han nu bare fortsat med oprustningen da han havde fået angrebet på plads - men det ar ligesom om han tænkte; "nå - det var det" og lukkede ned - selv efter at have solgt 2 forsvarer
              Kan det passe at seneste tilgang ud over Koval (erstatning for skade) og AKJ (der var signet) så er den sidste tilgang Tørnæs d. 13/8???

              Og d. 15/8 udtalte man at man var åben for KL afløser ... Var 3 uger ikke nok til at finde nogen ?
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                det der bare undre mig er at han jo tydeligvis godt kan finde de rigtige - flere gode handler han gjorde i sommers - men hvorfor forsøger han at "fedte" os igennem endnu en sæson med et skrabet hold? Var han nu bare fortsat med oprustningen da han havde fået angrebet på plads - men det ar ligesom om han tænkte; "nå - det var det" og lukkede ned - selv efter at have solgt 2 forsvarer
                Vil lige starte med at sige, at jeg er helt på linje med, at JH's handler (eller mangel på samme) til forsvaret simpelthen ikke har været godt nok. Men bare for at kritikken hviler på et ordenligt grundlag, så har han altså ikke sendt to centrale forsvars spillere afsted uden at hente nogen nye ind. Han solgte Høegh og hentede Kasper Larsen hjem som erstatning, hvorefter han så blev solgt. Så reelt har han kun solgt en spiller fra CF.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Jeg siger 4p
                  Vil også sige en 3-4 stykker, som jo nok først og fremmest skal hentes imod Viborg i næste runde...

                  Føles godt nok som længe siden vi sidst vandt en fodboldkamp...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
                    Vil lige starte med at sige, at jeg er helt på linje med, at JH's handler (eller mangel på samme) til forsvaret simpelthen ikke har været godt nok. Men bare for at kritikken hviler på et ordenligt grundlag, så har han altså ikke sendt to centrale forsvars spillere afsted uden at hente nogen nye ind. Han solgte Høegh og hentede Kasper Larsen hjem som erstatning, hvorefter han så blev solgt. Så reelt har han kun solgt en spiller fra CF.
                    sikke noget vrøvl - han har da helt reelt solgt 2 spillere fra CF, men du mener sikkert kun 1 uden der blev hentet en erstatning - har bare meget svært ved at se det skulle være nogen undskyldning.

                    Og så var KL oveni købet ikke noget nær god nok erstatning for Høegh.....men det selvf en anden snak

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      sikke noget vrøvl - han har da helt reelt solgt 2 spillere fra CF, men du mener sikkert kun 1 uden der blev hentet en erstatning - har bare meget svært ved at se det skulle være nogen undskyldning.

                      Og så var KL oveni købet ikke noget nær god nok erstatning for Høegh.....men det selvf en anden snak

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        sikke noget vrøvl - han har da helt reelt solgt 2 spillere fra CF, men du mener sikkert kun 1 uden der blev hentet en erstatning - har bare meget svært ved at se det skulle være nogen undskyldning.

                        Og så var KL oveni købet ikke noget nær god nok erstatning for Høegh.....men det selvf en anden snak
                        ja - det er så lige nøjagtigt det jeg skriver i indlægget - så vrøvl er det vel næppe.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          Vil også sige en 3-4 stykker, som jo nok først og fremmest skal hentes imod Viborg i næste runde...

                          Føles godt nok som længe siden vi sidst vandt en fodboldkamp...
                          Ja det er ikke sjovt i disse dage. Er sgu snart træt af alle disse hårde dage efter kampene. Syntes det tærer lidt på OB sjælen

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            sikke noget vrøvl - han har da helt reelt solgt 2 spillere fra CF, men du mener sikkert kun 1 uden der blev hentet en erstatning - har bare meget svært ved at se det skulle være nogen undskyldning.

                            Og så var KL oveni købet ikke noget nær god nok erstatning for Høegh.....men det selvf en anden snak
                            iøvrigt skriver jeg vist absolut ingen steder, at der skulle være en undskyldning - tværtimod skriver jeg netop, at jeg er helt enig i kritikken af ham, men at kritik skal gives på det rette grundlag.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
                              ja - det er så lige nøjagtigt det jeg skriver i indlægget - så vrøvl er det vel næppe.
                              nja - du havde nok bare glemt et par ord eller to i ssidste sætning så ;)

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                nja - du havde nok bare glemt et par ord eller to i ssidste sætning så ;)
                                .....eller også glemte du at læse alt det andet i mit indlæg;) Nå never mind.

                                Pointen var faktisk bare, at skal man uddele kritik, skal det, hvis man gerne vil have kritikken til at fremstå troværdig og saglig, gives på et korrekt grundlag. Det kan jo ikke nytte at man bare siger "han er skyld i at vi har mistet to midterforsvarer uden at hente noget ind" og så gør det til et sandt udsagn, når det nu faktuelt ikke er rigtig. Han er skyld i at vi har mistet en midterforsvarer uden at hente nyt ind.
                                At han kan så kan kritiseres for det, samt rigtig meget andet er der i min verden ingen tvivl om.

                                Comment

                                Working...
                                X