Oprindeligt indsendt af Plum
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB - BIF 01/11/2015
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæghar sagt det mange gange før. Jesper Hansen har ikke format til at sammensætte et hold som kan ligge stabilt i top 6. Han er mere håbløs end de umulige køb han har lavet - - fjern ham nu for pokker så vi har 2 vinduer uden ham. Det må være nok til at rette op ti
l næste sæson.."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægEr der nogen sportsdirektører uden kontrakt..?"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægDet der bare er så ulideligt at se er at forsvaret er så utroligt ringe og koster endnu en kamp ...... Noget der var påtalt før, under og efter sidste vindue af en del af os ... Men det bliver så negligeret og alligevel mange der mener at det er godt nok ...
Jeg er slet ikke så sikker på at næste vindue bliver så dårligt, simpelthen fordi der er flere midler at handle for.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlægDet eneste positive i denne her kamp er Zohore. Det er skisme dejligt at han bare bliver ved med at score mål!
AK kommer ind og laver et mål - også skønt.
Men for helvede hvor ødelægger vores defensiv alle muligheder for at vinde kampe. Føj
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Garn Se indlægSå er vi der hold der er scoret mest imod. 29 stk!
Hobro har 31, men de tre er fra skrivebordet..Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bolaños Se indlægJeg troede da, de fleste var enige om at vi mangler mindst en central forsvarsspiller. Jeg mener dog vi har flere gode spillere i truppen. Makrini er faktisk et godt køb. Han spiller med noget af den aggresivitet som vi mangler i dag. Lund på højre back synes jeg også generelt har gjort en god figur. I det hele taget er de sidste indkøb fra JH's side langt bedre - mon ikke det hænger sammen med det økonomiske råderum?
Jeg er slet ikke så sikker på at næste vindue bliver så dårligt, simpelthen fordi der er flere midler at handle for.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bolaños Se indlægJeg troede da, de fleste var enige om at vi mangler mindst en central forsvarsspiller. Jeg mener dog vi har flere gode spillere i truppen. Makrini er faktisk et godt køb. Han spiller med noget af den aggresivitet som vi mangler i dag. Lund på højre back synes jeg også generelt har gjort en god figur. I det hele taget er de sidste indkøb fra JH's side langt bedre - mon ikke det hænger sammen med det økonomiske råderum?
Jesper Hansen RAUS!!!!!!!!!
Comment
-
Jeg er slet ikke så sikker på at næste vindue bliver så dårligt, simpelthen fordi der er flere midler at handle for."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægFalk var altså også god idagOBeliever
Comment
Comment