Overordnet: I går stiller vi med en midterakse bestående af HJ, Lasse N, Azer og JJT. Ingen af dem er gode nok (JJT kan blive det). BIF stiller med en ditto bestående af Agger, MA, Kahlenberg og Austin. Det er klart, at vi bliver spist. Kommentatorerne sagde meget vrøvl i går, men de nævnte én ting, som er værd at bemærke. Lasse N og HJ gør meget for at udstråle gejst og hanke op i holdet. Men de har ikke selv evnerne, og de magter ikke at gå forrest via eget spil. Derfor klinger deres forsøg på at fremstå som ledere hult.
Vi han en meget dårlig trup. Jeg finder det næsten umuligt at bedømme Kent Nielsen, for hvad skal han i grunden stille op? Pt. må vi håbe på, at vores centrale midtbane + forsvar + målmand ikke laver alt for mange fejl. Givet at de ikke gør de, så må vi yderligere håbe på, at Falk, Festersen eller The Big Z laver noget genialt. Det er vores eneste våben.
Det går selvsagt ikke. Jeg kan give Jesper Hansen ét til vindue. Sker der ikke noget drastisk, så er det altså tid til nyt blod.
Vi han en meget dårlig trup. Jeg finder det næsten umuligt at bedømme Kent Nielsen, for hvad skal han i grunden stille op? Pt. må vi håbe på, at vores centrale midtbane + forsvar + målmand ikke laver alt for mange fejl. Givet at de ikke gør de, så må vi yderligere håbe på, at Falk, Festersen eller The Big Z laver noget genialt. Det er vores eneste våben.
Det går selvsagt ikke. Jeg kan give Jesper Hansen ét til vindue. Sker der ikke noget drastisk, så er det altså tid til nyt blod.
Comment