Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transferønsker og muligheder vinteren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Transferønsker og muligheder vinteren 2016

    Åbner 5.12.2016 og lukker igen 1. februar 2016 kl. 23.59.

    Personligt forventer jeg et salg af Emil til spotpris, men at lade ham gå gratis til sommer vil være en skandale. Mener at Desler kan erstatte ved at flytte Falk over på venstre side.
    Bliver der ikke forlænget med Falk inden vintervinduet bør han vel også forsøgt solgt ..
    I hvert fald vil det være hensigtsmæssigt at tilknytte en VM allerede til vinter ... Om ikke andet trænger Emil til konkurrence.

    En CM må være indiskutabelt ...
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    #2
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Åbner 5.12.2016 og lukker igen 1. februar 2016 kl. 23.59.

    Personligt forventer jeg et salg af Emil til spotpris, men at lade ham gå gratis til sommer vil være en skandale. Mener at Desler kan erstatte ved at flytte Falk over på venstre side.
    Bliver der ikke forlænget med Falk inden vintervinduet bør han vel også forsøgt solgt ..
    I hvert fald vil det være hensigtsmæssigt at tilknytte en VM allerede til vinter ... Om ikke andet trænger Emil til konkurrence.

    En CM må være indiskutabelt ...
    Du mener CF ikke?? Altså central forsvarsspiller..
    Ikke at jeg ville have noget imod en central midtbane spiller...

    men da vi er 25 plus Matti frygter jeg at noget først skal ud inden man evt henter noget ind.. Ikke at der er noget problem i at 1-2 skal ud dog.. Bare at Falk ikke er imellem. Så er der næsten frit valg på alle der har udløb sommer 16

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Du mener CF ikke?? Altså central forsvarsspiller..
      Ikke at jeg ville have noget imod en central midtbane spiller...

      men da vi er 25 plus Matti frygter jeg at noget først skal ud inden man evt henter noget ind.. Ikke at der er noget problem i at 1-2 skal ud dog.. Bare at Falk ikke er imellem. Så er der næsten frit valg på alle der har udløb sommer 16
      Du har helt ret ... CF ...
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        Åbner 5.12.2016 og lukker igen 1. februar 2016 kl. 23.59.

        Personligt forventer jeg et salg af Emil til spotpris, men at lade ham gå gratis til sommer vil være en skandale. Mener at Desler kan erstatte ved at flytte Falk over på venstre side.
        Bliver der ikke forlænget med Falk inden vintervinduet bør han vel også forsøgt solgt ..
        I hvert fald vil det være hensigtsmæssigt at tilknytte en VM allerede til vinter ... Om ikke andet trænger Emil til konkurrence.

        En CM må være indiskutabelt ...
        ??? så det åbner først til næste jul - og efter at have været lukket i over 10 mdr.?? ;)

        Comment


          #5
          1. prioritet må selvf. være en DH-klon. Helst dansk, Kanstrup er nævnt men måske han er for dyr med en relativt ny forlængelse med Sdr.JyskE. Dernæst må der kikkes på det nordiske og europæiske marked, kanske vores nye engelske assistent har nogen spændende kontakter der kan trækkes på.
          Believe OB

          œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            1. prioritet må selvf. være en DH-klon. Helst dansk, Kanstrup er nævnt men måske han er for dyr med en relativt ny forlængelse med Sdr.JyskE. Dernæst må der kikkes på det nordiske og europæiske marked, kanske vores nye engelske assistent har nogen spændende kontakter der kan trækkes på.
            Plejer vi ikke have rimelig god succes med norske forsvarsspillere?

            MvT
            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

            Comment


              #7
              Kunne vi dog bare finde en CF Ala Brede hangeland. Tror både falken og Emil ryger i transferen. Tænker at man måske kunne prøve at køre med både fester zohore og ak samtidig. så desler køre højre side fester eller ak venstre side. Så kunne alt transfer stå i en CF. Man kunne også kigge mod 2 bundesligaen efter en CF. Det kan have stor betydning hvor vi ligger i tabellen ved pausen for hvad vi kan hente.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                ??? så det åbner først til næste jul - og efter at have været lukket i over 10 mdr.?? ;)
                Det er sq gået stærk ... 5. januar 2016 naturligvis.
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
                  Kunne vi dog bare finde en CF Ala Brede hangeland. Tror både falken og Emil ryger i transferen. Tænker at man måske kunne prøve at køre med både fester zohore og ak samtidig. så desler køre højre side fester eller ak venstre side. Så kunne alt transfer stå i en CF. Man kunne også kigge mod 2 bundesligaen efter en CF. Det kan have stor betydning hvor vi ligger i tabellen ved pausen for hvad vi kan hente.
                  kunne muligvis fungere - men en langsigtet løsning er det næppe. Det er nu rart rent faktisk at have nogle indskiftningsmuligheder i angrebet - det er længe siden vi har haft det.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
                    Kunne vi dog bare finde en CF Ala Brede hangeland. Tror både falken og Emil ryger i transferen. Tænker at man måske kunne prøve at køre med både fester zohore og ak samtidig. så desler køre højre side fester eller ak venstre side. Så kunne alt transfer stå i en CF. Man kunne også kigge mod 2 bundesligaen efter en CF. Det kan have stor betydning hvor vi ligger i tabellen ved pausen for hvad vi kan hente.
                    At sætte vores topscorer ud på en venstrekant ville være tåbeligt. Troels Bech tåbeligt

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      Du har helt ret ... CF ...
                      Og bare for at øge forvirringen: I min verden er en "CF" en centerforward. En midterforsvarer er enten en CB (centerback) eller en MF (midterforsvarer)
                      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                      Kluden Krew - O'ense Internationals

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                        Og bare for at øge forvirringen: I min verden er en "CF" en centerforward. En midterforsvarer er enten en CB (centerback) eller en MF (midterforsvarer)
                        I min verden er en midterforsvarer en DC. Men det kun fordi jeg er CM97/98 nørd

                        MvT
                        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                        Comment


                          #13
                          der er en mørkglødet spiller med til træning idag. Han taler engelsk og florerer umiddelbart på venstre kant. Nogen idé om hvem han er?

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af mathiashn Se indlæg
                            der er en mørkglødet spiller med til træning idag. Han taler engelsk og florerer umiddelbart på venstre kant. Nogen idé om hvem han er?
                            Og shit han løber hurtigt

                            Comment


                              #15
                              Så vidt jeg kan høre hedder han Djao

                              Comment

                              Working...
                              X