det er ironisk med hentydning til 1 1/2-2 mia. der omtales ovenfor tror jeg
Ok. Havde bare forståelsen af at de 1,5-2 milliarder der blev nævnt var en rigmand i Belgien der måske ville købe spillere i OB..
Kan ikke se sammenhængen mellem dette og at "Skal da love for at der er planer fremadrettet for OB"...
Det skal i hvert fald være med en lav frikøbsklausul. Han spillede ikke godt i hans sidste tid i i AGF, og er slet ikke slået igennem i det engelske, hvor han dog også er i en af de mest kaotiske klubber overhovedet, med den ene trænerfyring efter den anden og indkøb i massevis. Der bør dog være et potentiale de andre midtbanespillere i truppen ikke har, da han jo en kort overgang var fast starter på landsholdet, og stadig er ung. Synes det kunne være spændende og kunne godt se det fornuftige i at se ham an et halvt års tid og have en klausul på at købe ham til sommer. Kan han genfinde sin gamle form, vil han jo være et kæmpe aktiv
Det skal i hvert fald være med en lav frikøbsklausul. Han spillede ikke godt i hans sidste tid i i AGF, og er slet ikke slået igennem i det engelske, hvor han dog også er i en af de mest kaotiske klubber overhovedet, med den ene trænerfyring efter den anden og indkøb i massevis. Der bør dog være et potentiale de andre midtbanespillere i truppen ikke har, da han jo en kort overgang var fast starter på landsholdet, og stadig er ung. Synes det kunne være spændende og kunne godt se det fornuftige i at se ham an et halvt års tid og have en klausul på at købe ham til sommer. Kan han genfinde sin gamle form, vil han jo være et kæmpe aktiv
Nej tak .. Ikke flere lappeløsninger .
Og hvis det var OB han afviste i sommer så kan han da især sutte røv ..
jeg er fuldstændig enig i at vi ikke skal have lappeløsninger, og jeg anser det det også som usandsynligt at det var OB der var fremme med en lejeaftale i sommers, men hvad nu hvis hvis KN mener at Sloth kan byde ind med 20% mere end Azer og Matti kan og han kan erhverves relativt billigt, kan han så stadig "sutte røv" i fht. til OB, og klubbens chancer for at blande sig i top 4-5?....og det er bare et spørgsmål som jeg mener er interessant, men ikke særlig relevant i fht. Sloth og OB
Comment