Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transferønsker og muligheder vinteren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Enig; derfor mener jeg heller ikke automatisk holdet bliver dårligere uden Falk. Også enig i, at det kreative offensivt er blevet meget afhængigt af ham; derfor kan det tage noget tid at vænne sig til at undvære ham - men håber at andre spillere vil tage ansvar og være med til skabe spillet. Jeg har det med Falk sådan, at vi skal nyde ham og hans spil, mens vi har ham; når han en dag forlader os, så bliver spillet anderledes, for han er en afgørende spiller på vores hold.
    Måske, men i perioder hvor han har været ude, da har vi være lige så farlige som budding.

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
      Måske, men i perioder hvor han har været ude, da har vi være lige så farlige som budding.
      Mmmm.... Budding....

      MvT
      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

      Comment


        #48
        hvad med ham her, rutineret og teknisk stærk, med godt blik for spillet

        http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/s...ve-i-udlandet/
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #49
          Mon vi er med i kapløbet?

          http://tipsbladet.dk/nyhed/skandinav...ter-ifk-keeper

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Jeg håber vi sigter højere end en reservemålmand fra Sverige. Jeg håber også man sender Koval hjem til vinter, så man kan få spillet en ny målmand ind på holdet i den her sæson, så vi ikke endnu engang skal starte mere eller mindre fra scratch til sommer.

            Comment


              #51
              Så kunne vi vel ligeså godt købe ham. Fremfor at prøve igen. Undre mig over hvorfor vi ikke hentede wiland i fck. Vi har ikke haft nogen ordentligt keeper siden Carroll.

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
                Så kunne vi vel ligeså godt købe ham. Fremfor at prøve igen. Undre mig over hvorfor vi ikke hentede wiland i fck. Vi har ikke haft nogen ordentligt keeper siden Carroll.
                Købe hvem? Og jeg er ikke læge, men med Wilands depression tror jeg ikke, at OB var den rigtige klub for ham på tidspunktet.

                Comment


                  #53
                  http://www.bt.dk/fodbold/langer-ud-e...er-uambitioest

                  nok først relevant til sommer men så kører den igen ;-)
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    #54
                    Nogen der kender Francis Dickohs nuværende niveau? Han synes færdig i FCM til vinter og kan derfor ikke være specielt dyr. Han har tidligere spillet på højt niveau og fordi man ikke kan komme på holdet i Midtjylland, betyder det jo ikke at man ikke kan komme på holdet i OB, desværre..

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                      Nogen der kender Francis Dickohs nuværende niveau? Han synes færdig i FCM til vinter og kan derfor ikke være specielt dyr. Han har tidligere spillet på højt niveau og fordi man ikke kan komme på holdet i Midtjylland, betyder det jo ikke at man ikke kan komme på holdet i OB, desværre..
                      tanken har også strejfet mig, og jeg mener også han har været nævnt i flere vinduer. Jeg vil og kan ikke vurdere hans niveau for nuværende, men han er som du selv nævner en spiller med et højt topniveau, da han var bedst. Han er en rutineret herre på 32 år, og det faktum at han ikke spiller i FCM, betyder jo som du selv nævner ikke han at han er ubrugelig i OB. Jeg husker ham som kropsstærk, teknisk god og med ok placeringsevne....hurtigheden ved jeg ikke noget om, men placeringsevne og godt timede indgreb kan jo kompensere for meget
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #56
                        http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/d...st-realistisk/
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          #57
                          Han kan da kun være bedre end Jonasson og LN. Og lige meget hvad, så er der brug for en ny CB. Vi har jo kun LN som rendyrket, resten har spillet mange pladser.

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                            Nogen der kender Francis Dickohs nuværende niveau? Han synes færdig i FCM til vinter og kan derfor ikke være specielt dyr. Han har tidligere spillet på højt niveau og fordi man ikke kan komme på holdet i Midtjylland, betyder det jo ikke at man ikke kan komme på holdet i OB, desværre..
                            De midtjyske fans jeg har bemærket, har været meget lidt imponerede af Dickohs niveau i det sidste års kampe for FCM. De kampe jeg har set med ham har han været ringe - tung, træg, m virkeligt dårlig boldbehandling, inkl et par enorme fejl der har ført til mål.
                            Han er stor og stærk - det er det eneste positive, man kan sige om ham. Han ville ikke være en opgradering ifht. hverken Lasse eller Hallgrimur, og er slet ikke den styrmand vi har brug for.

                            Måske på et Ove P hold, der står dybt m 5 i bagkæden, men aldrig, aldrig på et hold der vil spille fodbold.



                            http://www.bold.dk/snak/index.php?ac...ead&id=4098793

                            http://www.bold.dk/snak/index.php?ac...ead&id=4003833

                            "Håber at det her var sidste kamp for den ellers sympatiske Francis. Jeg vil hellere have at Glen tager en tørn derinde end at Francis spiller igen!"

                            "Succesen? Du (Dickoh) er en omvandrende katastrofe nede i det forsvar, Erik eller Jim skal bare tilbage, og det kan kun gå for langsomt! "

                            "Ja, stå for guds skyld ikke i vejen (FCM). Bare lad ham (Dickoh) smutte og meget gerne til en SL konkurrent... :-D "

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                              De midtjyske fans jeg har bemærket, har været meget lidt imponerede af Dickohs niveau i det sidste års kampe for FCM. De kampe jeg har set med ham har han været ringe - tung, træg, m virkeligt dårlig boldbehandling, inkl et par enorme fejl der har ført til mål.
                              Han er stor og stærk - det er det eneste positive, man kan sige om ham. Han ville ikke være en opgradering ifht. hverken Lasse eller Hallgrimur, og er slet ikke den styrmand vi har brug for.

                              Måske på et Ove P hold, der står dybt m 5 i bagkæden, men aldrig, aldrig på et hold der vil spille fodbold.



                              http://www.bold.dk/snak/index.php?ac...ead&id=4098793

                              http://www.bold.dk/snak/index.php?ac...ead&id=4003833

                              "Håber at det her var sidste kamp for den ellers sympatiske Francis. Jeg vil hellere have at Glen tager en tørn derinde end at Francis spiller igen!"

                              "Succesen? Du (Dickoh) er en omvandrende katastrofe nede i det forsvar, Erik eller Jim skal bare tilbage, og det kan kun gå for langsomt! "

                              "Ja, stå for guds skyld ikke i vejen (FCM). Bare lad ham (Dickoh) smutte og meget gerne til en SL konkurrent... :-D "
                              De kampe jeg har set med ham, har givet mig samme fornemmelse. Jeg ser ham ikke som en opgradering over Lasse, og hvis der skal hentes en forsvarer, skal det være en boldspillende som makker til vores fightere. Dickoh er ikke løsningen i min bog.
                              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                              Kluden Krew - O'ense Internationals

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                                Nogen der kender Francis Dickohs nuværende niveau? Han synes færdig i FCM til vinter og kan derfor ikke være specielt dyr. Han har tidligere spillet på højt niveau og fordi man ikke kan komme på holdet i Midtjylland, betyder det jo ikke at man ikke kan komme på holdet i OB, desværre..
                                Jeg må indrømme, at jeg aldrig har set det helt store i ham...men dermed ikke sagt, at det så er den endegyldige sandhed :D
                                Mvh Kent

                                Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                                Comment

                                Working...
                                X