Oprindeligt indsendt af nixcha

Se indlæg

Annoncering

Collapse

No announcement yet.

Transferønsker og muligheder vinteren 2016

Collapse

X
- 

hvad med ham her, rutineret og teknisk stærk, med godt blik for spillet
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/s...ve-i-udlandet/Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
 - 

Jeg håber vi sigter højere end en reservemålmand fra Sverige. Jeg håber også man sender Koval hjem til vinter, så man kan få spillet en ny målmand ind på holdet i den her sæson, så vi ikke endnu engang skal starte mere eller mindre fra scratch til sommer.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Comment
 - 

Købe hvem? Og jeg er ikke læge, men med Wilands depression tror jeg ikke, at OB var den rigtige klub for ham på tidspunktet.Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlægSå kunne vi vel ligeså godt købe ham. Fremfor at prøve igen. Undre mig over hvorfor vi ikke hentede wiland i fck. Vi har ikke haft nogen ordentligt keeper siden Carroll.
Comment
 - 

http://www.bt.dk/fodbold/langer-ud-e...er-uambitioest
nok først relevant til sommer men så kører den igen ;-)"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
 - 

tanken har også strejfet mig, og jeg mener også han har været nævnt i flere vinduer. Jeg vil og kan ikke vurdere hans niveau for nuværende, men han er som du selv nævner en spiller med et højt topniveau, da han var bedst. Han er en rutineret herre på 32 år, og det faktum at han ikke spiller i FCM, betyder jo som du selv nævner ikke han at han er ubrugelig i OB. Jeg husker ham som kropsstærk, teknisk god og med ok placeringsevne....hurtigheden ved jeg ikke noget om, men placeringsevne og godt timede indgreb kan jo kompensere for megetOprindeligt indsendt af Lennon Se indlægNogen der kender Francis Dickohs nuværende niveau? Han synes færdig i FCM til vinter og kan derfor ikke være specielt dyr. Han har tidligere spillet på højt niveau og fordi man ikke kan komme på holdet i Midtjylland, betyder det jo ikke at man ikke kan komme på holdet i OB, desværre..Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
 - 

De midtjyske fans jeg har bemærket, har været meget lidt imponerede af Dickohs niveau i det sidste års kampe for FCM. De kampe jeg har set med ham har han været ringe - tung, træg, m virkeligt dårlig boldbehandling, inkl et par enorme fejl der har ført til mål.Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlægNogen der kender Francis Dickohs nuværende niveau? Han synes færdig i FCM til vinter og kan derfor ikke være specielt dyr. Han har tidligere spillet på højt niveau og fordi man ikke kan komme på holdet i Midtjylland, betyder det jo ikke at man ikke kan komme på holdet i OB, desværre..
Han er stor og stærk - det er det eneste positive, man kan sige om ham. Han ville ikke være en opgradering ifht. hverken Lasse eller Hallgrimur, og er slet ikke den styrmand vi har brug for.
Måske på et Ove P hold, der står dybt m 5 i bagkæden, men aldrig, aldrig på et hold der vil spille fodbold.
http://www.bold.dk/snak/index.php?ac...ead&id=4098793
http://www.bold.dk/snak/index.php?ac...ead&id=4003833
"Håber at det her var sidste kamp for den ellers sympatiske Francis. Jeg vil hellere have at Glen tager en tørn derinde end at Francis spiller igen!"
"Succesen? Du (Dickoh) er en omvandrende katastrofe nede i det forsvar, Erik eller Jim skal bare tilbage, og det kan kun gå for langsomt! "
"Ja, stå for guds skyld ikke i vejen (FCM). Bare lad ham (Dickoh) smutte og meget gerne til en SL konkurrent... :-D "
Comment
 - 

De kampe jeg har set med ham, har givet mig samme fornemmelse. Jeg ser ham ikke som en opgradering over Lasse, og hvis der skal hentes en forsvarer, skal det være en boldspillende som makker til vores fightere. Dickoh er ikke løsningen i min bog.Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægDe midtjyske fans jeg har bemærket, har været meget lidt imponerede af Dickohs niveau i det sidste års kampe for FCM. De kampe jeg har set med ham har han været ringe - tung, træg, m virkeligt dårlig boldbehandling, inkl et par enorme fejl der har ført til mål.
Han er stor og stærk - det er det eneste positive, man kan sige om ham. Han ville ikke være en opgradering ifht. hverken Lasse eller Hallgrimur, og er slet ikke den styrmand vi har brug for.
Måske på et Ove P hold, der står dybt m 5 i bagkæden, men aldrig, aldrig på et hold der vil spille fodbold.
http://www.bold.dk/snak/index.php?ac...ead&id=4098793
http://www.bold.dk/snak/index.php?ac...ead&id=4003833
"Håber at det her var sidste kamp for den ellers sympatiske Francis. Jeg vil hellere have at Glen tager en tørn derinde end at Francis spiller igen!"
"Succesen? Du (Dickoh) er en omvandrende katastrofe nede i det forsvar, Erik eller Jim skal bare tilbage, og det kan kun gå for langsomt! "
"Ja, stå for guds skyld ikke i vejen (FCM). Bare lad ham (Dickoh) smutte og meget gerne til en SL konkurrent... :-D ""Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
 - 

Jeg må indrømme, at jeg aldrig har set det helt store i ham...men dermed ikke sagt, at det så er den endegyldige sandhed :DOprindeligt indsendt af Lennon Se indlægNogen der kender Francis Dickohs nuværende niveau? Han synes færdig i FCM til vinter og kan derfor ikke være specielt dyr. Han har tidligere spillet på højt niveau og fordi man ikke kan komme på holdet i Midtjylland, betyder det jo ikke at man ikke kan komme på holdet i OB, desværre..
Comment

Comment