Oprindeligt indsendt af mågen
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transferønsker og muligheder vinteren 2016
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Leander Se indlægTag dine piller...817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægDet er nu ikke noget total vildskud Mågen kommer med . Spell var på intet tidspunkt en del af en fungerende central midtbane i OB , på kant var han decideret dårlig . Hans bedste kampe havde han i sidste halvår i OB hovedsageligt som hængende angriber . Jeg var total vild med hans fight , attitude og indstilling men som central midt er han ganske enkelt ikke god nok ( og nej det er ikke lig med dårlig ) som hængende angriber var han god i Ove's system , men det er bare en andel stil vi stræber efter og derfor vil Spell ikke passe ind , så skulle det da være i en funktion som mental coach .
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Adimus Se indlægEr det kun mig der synes at det er mærkeligt der ikke kommenteres på vores målmandssituation?
- Generelt en tynd omgang ..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Adimus Se indlægEr det kun mig der synes at det er mærkeligt der ikke kommenteres på vores målmandssituation?
- Generelt en tynd omgang ..
Midt i al den her snak om Falk skal blive eller ej, forsvinder det lidt, at det ville have langt større indvirkning på vores hold, hvis vi ikke skulle stille med ligaens dårligste målmand."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Ham her så jeg gerne kæmpe med Joao om pladsen fra sommer. Så kunne JBL og Ari sælges til højest bydende
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/b...rvejer-skifte/Last edited by fmprOB; 28-01-2016, 16:40.
Comment
-
DETTE ER IKKE ET RYGTE, men kun en fornemmelse. Vi henter Jonas Borring i Randers som erstatning for EL. Han er erfaren, hurtig, venstrebenet kant men kan også spille højre kant. Aggressiv, god i hovedspillet og har lært sit defensive arbejde af Colin T. Derudover gode indlæg og bedre målscorer end tidligere i karrieren. Har udløb til sommer og er endnu ikke blevet enig med Randers. Ligner det ikke noget vi har set før ??
Mærkeligt, men denne fornemmelse bliver ved at komme til mig. Hvis den går hjem, begynder jeg at spille Lotto !!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af pnl Se indlægDETTE ER IKKE ET RYGTE, men kun en fornemmelse. Vi henter Jonas Borring i Randers som erstatning for EL. Han er erfaren, hurtig, venstrebenet kant men kan også spille højre kant. Aggressiv, god i hovedspillet og har lært sit defensive arbejde af Colin T. Derudover gode indlæg og bedre målscorer end tidligere i karrieren. Har udløb til sommer og er endnu ikke blevet enig med Randers. Ligner det ikke noget vi har set før ??
Mærkeligt, men denne fornemmelse bliver ved at komme til mig. Hvis den går hjem, begynder jeg at spille Lotto !!
Comment
Comment