Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transferønsker og muligheder vinteren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    jeg gætter på at du mener FCNs signing i dag. Jeg synes nu ikke at det lyder som det er en direkte forstærknin til dem, om han havde været det hos os er svært at vide. Han skal "bare" øge bredden i deres forsvar lyder det til
    Kunne vi godt bruge. Skade til Lasse og bum, så har vi balladen.

    MvT
    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      jeg gætter på at du mener FCNs signing i dag. Jeg synes nu ikke at det lyder som det er en direkte forstærknin til dem, om han havde været det hos os er svært at vide. Han skal "bare" øge bredden i deres forsvar lyder det til
      det kunne vi nu også bruge - lidt mere bredde. Klart det bør være start 11 man kigger på at forstærke først. Men der skal ikke mange gule kort til før vi stiller med diarra og kryger nede i forsvaret.....så mener ikke vi kan tillade os at omtale det som "bare" at øge bredden

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        det kunne vi nu også bruge - lidt mere bredde. Klart det bør være start 11 man kigger på at forstærke først. Men der skal ikke mange gule kort til før vi stiller med diarra og kryger nede i forsvaret.....så mener ikke vi kan tillade os at omtale det som "bare" at øge bredden
        du har en pointe der, jeg tænkte umiddelbart i forstærkning 👍🏻
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          det kunne vi nu også bruge - lidt mere bredde. Klart det bør være start 11 man kigger på at forstærke først. Men der skal ikke mange gule kort til før vi stiller med diarra og kryger nede i forsvaret.....så mener ikke vi kan tillade os at omtale det som "bare" at øge bredden
          Diarra og Kryger vel også bredde og et meget godt eksempel på, at det ikke lige er det vi står og mangler mere af pt. Jeg ville have været mere enig med dig, hvis vi havde det stopper par, som vi virkeligt troede på skulle bære os igennem - så kunne man have hentet en stopper mere til bredden (som var bedre end de to du nævner) - men der kan efterhånden ikke være mange, der tror på at det er HJ og LN, der skal udgøre vores centerforsvar på sigt. Derfor skal vi netop ikke have nogle halve løsninger, så vil jeg sgu hellere bare køre igennem, med dem vi har og ikke "bare" hente til bredden.

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
            Diarra og Kryger vel også bredde og et meget godt eksempel på, at det ikke lige er det vi står og mangler mere af pt. Jeg ville have været mere enig med dig, hvis vi havde det stopper par, som vi virkeligt troede på skulle bære os igennem - så kunne man have hentet en stopper mere til bredden (som var bedre end de to du nævner) - men der kan efterhånden ikke være mange, der tror på at det er HJ og LN, der skal udgøre vores centerforsvar på sigt. Derfor skal vi netop ikke have nogle halve løsninger, så vil jeg sgu hellere bare køre igennem, med dem vi har og ikke "bare" hente til bredden.
            Nu har vi også kun 5 kampe tilbage i efteråret og i hvert fald i morgen skal det da gå meget galt om ikke Lasse og Hall starter inde (bank under bordet). Nu synes jeg det er fair at vente til vinter, men vi har balanceret på en knivsæg og det var forkert ikke at gøre noget i sommer. Vores bredde giver jeg ikke meget for.

            Nu bør vi dog vente til vinduet, men der SKAL også hentes en og det bør være til startopstillingen.

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
              Diarra og Kryger vel også bredde og et meget godt eksempel på, at det ikke lige er det vi står og mangler mere af pt. Jeg ville have været mere enig med dig, hvis vi havde det stopper par, som vi virkeligt troede på skulle bære os igennem - så kunne man have hentet en stopper mere til bredden (som var bedre end de to du nævner) - men der kan efterhånden ikke være mange, der tror på at det er HJ og LN, der skal udgøre vores centerforsvar på sigt. Derfor skal vi netop ikke have nogle halve løsninger, så vil jeg sgu hellere bare køre igennem, med dem vi har og ikke "bare" hente til bredden.
              Kryger og Diarra er jo ikke engang "breddespillere". For mig indikerer det ord, at de har noget at bidrage med, når de så bliver brugt, og hvis man mener, de reelt gør det, kan det eller har gjort det, så presser man citronen lige lovligt meget, synes jeg.

              Så jo vi mangler i den grad også til bredden. Det er jo dét, der er et lige så stort problem som manglen på gode startere. At dem der skal erstatte og presse dem, der starter heller ikke har den fornødne kvalitet. Det er dét, der gør manglen på indkøb af en central forsvarsspiller ekstra hul i hovedet og ja, nærmest amatøragtigt i mine og andres øjne.

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                Så jo vi mangler i den grad også til bredden. Det er jo dét, der er et lige så stort problem som manglen på gode startere. At dem der skal erstatte og presse dem, der starter heller ikke har den fornødne kvalitet. Det er dét, der gør manglen på indkøb af en central forsvarsspiller ekstra hul i hovedet og ja, nærmest amatøragtigt i mine og andres øjne.

                MvH ChrisOB
                Ej, det er det altså ikke. Det er ikke fordi jeg underkender vigtigheden af bredde, jeg skriver jo netop også, at hvis vores to stoppere var dem, der skulle spille på sigt, så ville det være fint at hente en til bredden / der kunne presse på, men det er bare slet ikke der vi er

                Comment


                  #98
                  Hvis vi skal hente 2 cf til start 11 skal det så være 2 rutinerede spillere eller skal vi have en god gammel og en yngre med potentiale.

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
                    Hvis vi skal hente 2 cf til start 11 skal det så være 2 rutinerede spillere eller skal vi have en god gammel og en yngre med potentiale.
                    Vi må se om han kan finde noget i det åbenbart svære marked
                    KL og DH kommer nok ikke hjem foreløbig..
                    KL fik fuld spilletid idag og cleansheet.. DH på bænken men er også på vej tilbage fra skade

                    Comment


                      http://m.bt.dk/superligaen/tvivl-om-duos-viborg-fremtid
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premi...t-paa-comeback

                        mon AL nogensinde bliver træt af en bænkplads..eller mere sandsynligt en tjans som 3. keeper i PL. Har han bare forlængst droppet sin karriere og tænker kun på lønchecken. Jeg kan godt komme i tvivl om hans motivation hvis det usandsynlige skulle ske at han returnerer til OB i kommende vindue eller i sommervinduet
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Synes vi bør gå efter Patrick Da Silva, der PT er lejet ud til Randers. Ser ham ikke få fast spilletid, når han vender tilbage til Brøndby, og han er bedre end vores nuværende VB.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af tommyob Se indlæg
                            Synes vi bør gå efter Patrick Da Silva, der PT er lejet ud til Randers. Ser ham ikke få fast spilletid, når han vender tilbage til Brøndby, og han er bedre end vores nuværende VB.
                            jeg er overvejende enig, men hvornår har Ari og Kirkeskov/JBL udløb
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              jeg er overvejende enig, men hvornår har Ari og Kirkeskov/JBL udløb
                              Ari har 1 år endnu, Kirkeskov har vi 2½ år endnu og JBL 1½ år endnu. Det har næppe 1.prioritet m VB nu her, men til sommer kunne situationen jo se anderledes ud. Da Silva har umiddelbart gjort det OK, og han ville i hvert fald være et stort skridt op i forhold til Kirkeskov, der desværre ligner et totalt fejlkøb.

                              Comment


                                Nogle der ved, hvor meget spilletid han har fået i Randers? Lod nemlig mærke til, at han ikke startede inde for dem, da vi mødte dem. Kan være han er 2. valg efter Erik Marxen er kommet tilbage fra skade.

                                Comment

                                Working...
                                X