Dumic er klart en mulighed, netop fordi han er så dygtig med fødderne. Han er også en ørn i luften. Hans svaghed er at han mangler fart, og det er også derfor han ikke spiller i Brøndby. Han er bedre end dem vi har nu og burde være i overvejelserne. Han er også stadig OK ung, pg kan evt. udvikle sig til at blive sendt videre med fortjeneste
Du har nok ret - men fatter ikke at Frank vælger Ørnskov fremfor Dumic. Ørnskov er heller ikke nogen Usain Bolt.
MvT
Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Hvis vi er interesseret får vi konkurrence. Esbjerg er meget opsatte på at hente ham har jeg hørt fra mine gode kilder.. Og de skulle ikke være den eneste SL klub.
Dumic får ingen problem med at finde en klub hvis BIF vil slippe ham
Dumic er klart en mulighed, netop fordi han er så dygtig med fødderne. Han er også en ørn i luften. Hans svaghed er at han mangler fart, og det er også derfor han ikke spiller i Brøndby. Han er bedre end dem vi har nu og burde være i overvejelserne. Han er også stadig OK ung, pg kan evt. udvikle sig til at blive sendt videre med fortjeneste
Tror helt sikkert Dumic er med i overvejelserne i Ådalen og det bliver spændende hvad Kent får at arbejde med de kommende år.
En mulighed som makker til El Makrini på den centrale midtbane, kunne måske være AC, som pt ikke er lykkelig i Italien. Bredahl kander ham jo fra deres tid i FCN. Det er rigtig fint med typer som JJT, Azer og Matti, men vi har altså brug for noget mere power, hvilket især har været tydeligt når El Makrini har været ude. http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/a...vo-til-vinter/
Tror helt sikkert Dumic er med i overvejelserne i Ådalen og det bliver spændende hvad Kent får at arbejde med de kommende år.
En mulighed som makker til El Makrini på den centrale midtbane, kunne måske være AC, som pt ikke er lykkelig i Italien. Bredahl kander ham jo fra deres tid i FCN. Det er rigtig fint med typer som JJT, Azer og Matti, men vi har altså brug for noget mere power, hvilket især har været tydeligt når El Makrini har været ude. http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/a...vo-til-vinter/
AC ville da klart være et scoop men burde pt være klart ude for vores rækkevide
Jfr de to andre tråde omkring prøvespiller lyder det til at Tingager og Yao tiltræder i vinterpausen.
Umiddelbart ikke forstærkninger her og nu men brede med mulighed for at skulle tage over for Emil og en i CF.
Personligt kunne jeg godt tænke mig en forstærkning eller to i det centrale på henholdsvis midten og i forsvaret.
Fint med løbende tilgang så det ikke bliver det helt store skiftecirkus til sommer.
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Comment