Hvis deres statistik holder vand havde vi efter 41 min. Spil begået 2 frispark.....jo jo de fighter sørme for det.....
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd SDJ-OB
Collapse
X
-
Ved snart ikke hvad jeg skal synes om det her efterhånden... Jeg er mere på randen til at grine end til at græde!
Den mentale indstilling og tekniske formåen på banen er til grin. Spillerne løber ikke for hinanden, afleveringerne er uden fart og præcision.. Til trods for det må man formode at spillerne så forsøger at fighte sig tilbage i kampen og at man selv forsøger at vinde sine dueller og vinde andenbolde... Men nej, ingen af disse ting kommer næppe til at ske...
Synes samtidig også det er beskæmmende at se, at så mange spillere på vores hold på ingen måde har niveau til Superligaen... Den kan kun falde tilbage på den sportlige ledelse! Vores ambitioner på transfermarkedet er ikke tilstede!
Og nå ja, vores nye keeper burde bænkes efter den 1. halvleg.... 3 drop - 3 mål....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægEmil Larsen skal fyres! Hans indstilling, eller manglende indstilling.. Han er så ulækker at se med en OB trøje på.. Han har allerede givet op! Han skal bænkes, og smides af helvedes til om et par måneder.
Vi er en JOKE!!!!!!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægFor tredje gang i streg er vi stort bagud ved pausen på udebane, og JH har tillid til vores forsvar. JH katastrofale fejlvurdering skal koste en fyring på gråt papir.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlægPilen peger kun i en retning. Og det er imod Kent Nielsen. Det er jo rystende det (manglende) arbejde han laver.
Svar fra Kent N: Jaah....pas!
Det fortæller vel ganske godt at han også har en opgivende attutide...?
Comment
Comment