Fucking bumser hele bundtet! De skal spille for tomt stadion næste hjemmekamp! Føj.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd SDJ-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægVreden burde rettes mod JH, han bærer det største ansvar for situationen, han burde ryge snart.
Comment
-
Vores nye målmand er da noget af en sæbehandske. Vi er så ringe så ringe. Holdet har ikke flyttet sig de sidste 3-4 år. Der er ikke sket en skid. Dårlige spillere dårlig ledelse, måske er træneren heller ikke så god som jeg troede.
hold kæft hvor er det pinligt pinligt og atter pinligt. Emil vil ikke tackle.
Min hjerteklub er et bundhold, og jeg magter ikke at høre om proces og det tager tid og alt det andet pis og bullshit.
Mange af spillerne har ikke niveau slut prut finaleLast edited by Oraklet; 26-09-2015, 00:28.
Comment
-
Sønderjyske er et glimrende eksempel på at spillere fra 1. division sagtens kan begå sig i superligaen hvis de bare er scoutet rigtigt. Selvom der lød et ramaskrig da vi blev meldt interesseret i Kløve og Drachmann, så tror jeg nu godt at de kunne gøre sig gældende på vores nuværende hold. Jeg græmmes når jeg kigger på den elendighed der præger vores hold. Ingen der yder det ekstra og så kan jeg altså ikke undgå at tænke at Kent har valgt en naiv tilgang til holdet idag. Det er pinligt at kigge på!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlægOg Kent sidde igen bare passivt og venter på, at tiden går
Det er et langsigtet projekt med Kent - det er jeg med på - og det er en process (gys) det er jeg med på. Men det her bliver han ikke ved med at overleve - det er jo ikke nederlag med en enkelt efter en herre fight det vi ser. Det er igen et hold der overhovedet ikke er mødt op mentalt - de er HELT væk.
- Selv om spillerne er glade og syntes det er mere spændende og interessant træning end det var under Ove - så mener jeg efterhånden at det var en KÆMPE fejl ikke at signe med ham et par år.....
Comment
Comment