Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd SDJ-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Den her sidste SDJ chance - INGEN OBere dækker den mand de bør - de kommer for sent i hver situation i den samlede situation.

    Comment


      #92
      Jeg sidder med en fornemmelse af at vi skal være taknemmelige for kun at være nede med 2-0

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        jeg forstår simpelthen ikke hvad der foregår.

        Ja - der er en del pladser hvor vi kunne være markant bedre dækket ind - men SÅ dårlige er spillerne da ikke, men holdet ser bare ikke ud til at fungere.....vilje og fight hvor er det blevet af - det er helt væk
        Præcis. Så den første kamp mod Hobro. Holder var livligt og virkede til at være forandret. Det her er jo utilgiveligt.

        Det virker som om der ingen gameplan er. Vi ligner et pigehold, der ikke tør have bolden.

        Kirkeskov må ud. Han er under DS niveau.

        Comment


          #94
          Hvor er det pinligt! Jeg kan ærlig talt ikke huske hvornår jeg sidst har set et OB hold så svagt! Bagkæden er pinlig!

          Savner Chris, Anders, Atle og Espen!

          Comment


            #95
            Jeg tænker på om vores midtbanefolk har ramt deres nærmeste medspiller een eneste gang?

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              jeg synes da du skal give kampforløbet et skud nu, bare i grove træk inden kampen starter...ikke at jeg ikke ved hvad jeg tror du skriver, men prøv da alliwl. Jeg tager gerne hatten af hvis du "nailer" den
              Kampforløbet (og vel egentlig også sæsonforløbet takket være den skandaløse mangel på kvalitet i forsvaret) kører nogenlunde som jeg havde forestillet mig, jævnfør min første kommentar. Hjælper det?

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                #97
                Jeg tror virkelig aldrig jeg har set OB spille dårligere end indtil videre i dagens kamp!
                Sker der ikke en ændring af attitude, må der aktioner fra os fans til!!!

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                  Forsvaret er helt væk, den centrale midt på divisionsniveau....så kan man ikke gøre det bedre.
                  helt enig - men mener stadig det største problem er holdet ikke fungere - de skulle gerne løfte hinanden frem for at trække hinanden med ned - og det ser ud til det er det der sker igen igen igen.....

                  Comment


                    #99
                    Vreden burde rettes mod JH, han bærer det største ansvar for situationen, han burde ryge snart.

                    Comment


                      Igen Kirkeskov på bolden - der er kun én der tilbyder sig og det er Zohore i feltet. Der skal da følge et løb i rykken på markeringen - hvad fenden laver den midtbane?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                        Vreden burde rettes mod JH, han bærer det største ansvar for situationen, han burde ryge snart.
                        Enig i at Jesper Hansen bærer den største del af ansvaret, men De spillere vi har, er ikke så dårlige som de ser ud, så en aktion rettet mod dem er helt på sin plads.

                        Comment


                          jeg er ikke engang vred....jeg har bare givet op

                          Comment


                            Endnu en katastrofe af Koval, så fik vi vidst aflyst den stjernesigning.

                            Jeg slukker nu for OB for tredje gang i mit liv og anden gang i denne sæson.

                            Comment


                              Suk Suk Suk
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Den gode gamle. Fyn er fin. OB er til grin

                                Comment

                                Working...
                                X