Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd SDJ-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Hvis deres statistik holder vand havde vi efter 41 min. Spil begået 2 frispark.....jo jo de fighter sørme for det.....
    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

    Comment


      Ved snart ikke hvad jeg skal synes om det her efterhånden... Jeg er mere på randen til at grine end til at græde!
      Den mentale indstilling og tekniske formåen på banen er til grin. Spillerne løber ikke for hinanden, afleveringerne er uden fart og præcision.. Til trods for det må man formode at spillerne så forsøger at fighte sig tilbage i kampen og at man selv forsøger at vinde sine dueller og vinde andenbolde... Men nej, ingen af disse ting kommer næppe til at ske...
      Synes samtidig også det er beskæmmende at se, at så mange spillere på vores hold på ingen måde har niveau til Superligaen... Den kan kun falde tilbage på den sportlige ledelse! Vores ambitioner på transfermarkedet er ikke tilstede!

      Og nå ja, vores nye keeper burde bænkes efter den 1. halvleg.... 3 drop - 3 mål....

      Comment


        26.10 skal vi igen spille på udebane i Jylland mod Randers. Randers er gode, så de kan vel ikke nøjes med at føre med 3 inden halvleg. Hvad giver det mon, hvis man oddser på 'Randers fører med 4 v pausen'?. Suk

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
          Emil Larsen skal fyres! Hans indstilling, eller manglende indstilling.. Han er så ulækker at se med en OB trøje på.. Han har allerede givet op! Han skal bænkes, og smides af helvedes til om et par måneder.
          Alle mand løber igen Idag rundt som hovedløse høns, men jeg er helt enig. Emil Larsen tager simpelthen prisen som den mest belastende OB-spiller at se på. Han laller rundt og smider konstant bolden væk uden i det mindste at prøve at generobre..

          Vi er en JOKE!!!!!!

          Comment


            http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...t-mast/5750301
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
              For tredje gang i streg er vi stort bagud ved pausen på udebane, og JH har tillid til vores forsvar. JH katastrofale fejlvurdering skal koste en fyring på gråt papir.
              Helt igennem enig
              Mvh Kent

              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                Jeg tror virkelig aldrig jeg har set OB spille dårligere end indtil videre i dagens kamp!
                Sker der ikke en ændring af attitude, må der aktioner fra os fans til!!!
                Jeg er så fucking klar

                Comment


                  Pilen peger kun i en retning. Og det er imod Kent Nielsen. Det er jo rystende det (manglende) arbejde han laver.

                  Comment


                    Kent JH spillere og ledelse alle bærer et ansvar for det lort vi er i

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                      Det er vel snarere den manglende forlængelse af Ove P. man efterhånden ikke fatter.
                      Fyr JH og hent Ove P. ind som sportschef.

                      Comment


                        Der er ingen undskyldning og ingen går hus forbi

                        Comment


                          KN mener at problemet har været at SDJ har været mere effektive

                          ARGHHHHHHHHHHHHHH

                          Comment


                            Åh hvor jeg savner at Kent bliver lidt gal.....ved godt det næppe hjælper at gøre det offenligt - men signalet. At vise at det her vil han simpelthen ikke finde sig i

                            Comment


                              Haha Kent udtaler sig "nu skal vi igang.....hahaha!!!!!

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                                Pilen peger kun i en retning. Og det er imod Kent Nielsen. Det er jo rystende det (manglende) arbejde han laver.
                                Spørgsmål til Kent N: Det er tredje udebanekamp i træk, OB er stort bagud ved pausen. Hvad sker der?
                                Svar fra Kent N: Jaah....pas!

                                Det fortæller vel ganske godt at han også har en opgivende attutide...?
                                Mvh Kent

                                Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                                Comment

                                Working...
                                X