Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduets sidste dag
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægJeg vil sige at det at vi fortsat har Emil og Falk i truppen, vejer op for at vi måske mangler en midterforsvar. Vi så i går at Jona og Lasse godt kan løse den defensive del, og så må vi leve med at Momo eller Magnus får et par enkelte kampe. Jeg tror et tab af Emil eller Falk, ville have været et meget større minus, end det at vi ikke får en midterforsvar ind nu. En ny midterforsvar ville alligevel have taget en 5-10 kampe at spille ind, og så er vi fremme ved vinterpausen. Så har vi ikke kunne finde den rette nu, synes jeg det er fint vi venter til vinter. At vi holder på Falk og Emil, og samtidig har fået Festersen og AK, betyder at vi har et af ligaens bedste offensiv, og det med at vi skal score en 2-3 mål i hver kamp for at vinde, må vi lige vente og se. Vi har trods alt fået en målmand med international erfaring, og målmandsposten er den vigtigste del af forsvaret, hvis han formår at kommunikere og virke sikker i målet, da det giver ro til resten af forsvaret. Jeg tror de har haft stor usikkerhed pga af målmanden i de første kampe i denne sæson, så forhåbentlig kan en ny målmand hjælpe på det.
Jeg er fint tilfreds med vinduet, og jeg havde ikke drømt om en så god offensiv da vi sluttede sidste sæson, da jeg havde regnet med at både Emil og Falk ville være væk, og havde ikke troet at vi kunne hente Festersen og AK. Og så er jeg sikker på at Kent nok skal få sat det forsvar ordentligt på plads. Han viste både i Horsens og Aalborg at han kan have en fornuftig defensiv, selv med spillere uden den store kvalitet."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægog så er vi lidt tilbage til den med hvad ville de ekstra sejre og bedre placering indbringe? Kommer der flere tilskuere hvis det begynder at gå bedre osv osv.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægNogle gange tilbagebetaler investeringerne sig selv , enten i form af videresalg eller i form af tvpenge , større interesse , flere på stadion , øget interesse som igen giver bedre og flere sponsorater .
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægNogle gange tilbagebetaler investeringerne sig selv , enten i form af videresalg eller i form af tvpenge , større interesse , flere på stadion , øget interesse som igen giver bedre og flere sponsorater .
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægJeg er enig med jer begge... men hvis nogen har smækket pengekassen i, enten fordi den er tom, eller fordi der SKAL ligge et overskud på transfers til regnskabet, kan man jo ikke investere...
Mvh
MaxHH
Men så handler det jo om at investere de midler rigtigt man har , og det er så her jeg mener JH har dumpet fælt tidligere .817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægJeg er enig med jer begge... men hvis nogen har smækket pengekassen i, enten fordi den er tom, eller fordi der SKAL ligge et overskud på transfers til regnskabet, kan man jo ikke investere...
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSå virker det godt hovedløst at man skulle melde ud før vinduet (inden salg for 14 mill) at man var parat til at investere??!?817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
http://www.bold.dk/nyt/matti-lund-fri-af-pescara
Så skal der nok komme gang i drømmene. Bare ikke den mest oplagte spiller at hente, men who knows...
Comment
-
Undskyld at jeg gentager mig selv og undskyld min frustation. Men det pisser mig bare vildt af, at Matti bejler direkte til os og vi ikke kan finde en løsning. Hvis vi forsøgte og Matti fravalgte os, så var det bare det. Men det her... Kors!
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Fra transfer live eb.dk
22:57
Frederik
Brugerkommentar fra Frederik:
Jeg forstår simpelthen ikke hvordan Jesper Hansen og resten af ledelsen i OB kan være tilfreds med de forsvarsspillere vi har pt? Synes at resultaterne og antallet af mål lukket ind indtil videre i sæsonen viser at man langt fra bør være tilfreds! Hvad siger I til udtalelsen om at OB er færdige med at handle i det her vindue?
Svar fra Klaus Egelund:
Afgangen af Daniel Høegh blev opvejet af hjemkaldelsen af Kasper Larsen. Nu er han væk... og selv om han havde mange af modstandernes mål på samvittigheden denne sæson, så var han tydeligvis en spiller, som Kent Nielsen ratede over FCV-krigeren Lasse 'Tandløs.' ;-)
Nu har Lasse Nielsen spillet på det seneste. Men OB er bestemt ikke færdige med at kigge efter alternativer. De kommer bare til at kigge på markedet for gratis spillere i løbet af landskamppausen. Så lad os lige vente lidt endnu, før vi helt hugger dem ned. Spiller de efteråret færdige med den nuværende forsvars-besætning, så svigter OB sin nye keeper, Koval, og det er kritisk.
Comment
Comment