Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduets sidste dag

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    kæmpe transferplus på 7-9 mill. Man kunne jo bare have lejet noget ud her på falderebet for at frigive lønkroner
    Det er et svært regnestykke at gøre op for os. Man kan jo bruge penge på andre måder end overgangssummer. F.eks. kunne jeg godt forestille mig, at vi grundlæggende bruger en større del af vores budget på lønningen (fremfor f.eks. transfers) end andre klubber ca. på vores økonomiske "niveau".

    Comment


      Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
      Jeg vil sige at det at vi fortsat har Emil og Falk i truppen, vejer op for at vi måske mangler en midterforsvar. Vi så i går at Jona og Lasse godt kan løse den defensive del, og så må vi leve med at Momo eller Magnus får et par enkelte kampe. Jeg tror et tab af Emil eller Falk, ville have været et meget større minus, end det at vi ikke får en midterforsvar ind nu. En ny midterforsvar ville alligevel have taget en 5-10 kampe at spille ind, og så er vi fremme ved vinterpausen. Så har vi ikke kunne finde den rette nu, synes jeg det er fint vi venter til vinter. At vi holder på Falk og Emil, og samtidig har fået Festersen og AK, betyder at vi har et af ligaens bedste offensiv, og det med at vi skal score en 2-3 mål i hver kamp for at vinde, må vi lige vente og se. Vi har trods alt fået en målmand med international erfaring, og målmandsposten er den vigtigste del af forsvaret, hvis han formår at kommunikere og virke sikker i målet, da det giver ro til resten af forsvaret. Jeg tror de har haft stor usikkerhed pga af målmanden i de første kampe i denne sæson, så forhåbentlig kan en ny målmand hjælpe på det.

      Jeg er fint tilfreds med vinduet, og jeg havde ikke drømt om en så god offensiv da vi sluttede sidste sæson, da jeg havde regnet med at både Emil og Falk ville være væk, og havde ikke troet at vi kunne hente Festersen og AK. Og så er jeg sikker på at Kent nok skal få sat det forsvar ordentligt på plads. Han viste både i Horsens og Aalborg at han kan have en fornuftig defensiv, selv med spillere uden den store kvalitet.
      Vil så mene at Desler kan erstatte Emil og stort set også Falk om end han ikke kan det samme individuelt så er han en bedre holdspiller ..
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        og så er vi lidt tilbage til den med hvad ville de ekstra sejre og bedre placering indbringe? Kommer der flere tilskuere hvis det begynder at gå bedre osv osv.
        Nogle gange tilbagebetaler investeringerne sig selv , enten i form af videresalg eller i form af tvpenge , større interesse , flere på stadion , øget interesse som igen giver bedre og flere sponsorater .
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Nogle gange tilbagebetaler investeringerne sig selv , enten i form af videresalg eller i form af tvpenge , større interesse , flere på stadion , øget interesse som igen giver bedre og flere sponsorater .
          Jeg er enig med jer begge... men hvis nogen har smækket pengekassen i, enten fordi den er tom, eller fordi der SKAL ligge et overskud på transfers til regnskabet, kan man jo ikke investere...

          Mvh

          MaxHH

          Comment


            Kom nu JH!!!! Bare en bette forsvarsspiller her til sidst...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Nogle gange tilbagebetaler investeringerne sig selv , enten i form af videresalg eller i form af tvpenge , større interesse , flere på stadion , øget interesse som igen giver bedre og flere sponsorater .
              Og nogle gange flopper de fælt. Det har vi også set mange eksempler på, og så bliver der råbt på lejesvende og dårlig ledelse osv. Er en utaknemmelig branche.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                Vil så mene at Desler kan erstatte Emil og stort set også Falk om end han ikke kan det samme individuelt så er han en bedre holdspiller ..
                Enig... Det er lige før jeg ville vælge Desler over Falk... lige før.

                Mvh

                MaxHH

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                  Kom nu JH!!!! Bare en bette forsvarsspiller her til sidst...
                  Sker ikke. Limen i lommen er tørret

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                    Jeg er enig med jer begge... men hvis nogen har smækket pengekassen i, enten fordi den er tom, eller fordi der SKAL ligge et overskud på transfers til regnskabet, kan man jo ikke investere...

                    Mvh

                    MaxHH
                    Det kan jo være problemet ;-)

                    Men så handler det jo om at investere de midler rigtigt man har , og det er så her jeg mener JH har dumpet fælt tidligere .
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Det kan jo være problemet ;-)

                      Men så handler det jo om at investere de midler rigtigt man har , og det er så her jeg mener JH har dumpet fælt tidligere .
                      Det har ikke været lutter lagkage... ,o)

                      Mvh

                      MaxHH

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                        Jeg er enig med jer begge... men hvis nogen har smækket pengekassen i, enten fordi den er tom, eller fordi der SKAL ligge et overskud på transfers til regnskabet, kan man jo ikke investere...

                        Mvh

                        MaxHH
                        Så virker det godt hovedløst at man skulle melde ud før vinduet (inden salg for 14 mill) at man var parat til at investere??!?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Så virker det godt hovedløst at man skulle melde ud før vinduet (inden salg for 14 mill) at man var parat til at investere??!?
                          Det overrasker mig ikke , syntes der hele tiden har været et stort spring mellem udmeldinger og handlinger fra JH.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            http://www.bold.dk/nyt/matti-lund-fri-af-pescara

                            Så skal der nok komme gang i drømmene. Bare ikke den mest oplagte spiller at hente, men who knows...

                            Comment


                              Undskyld at jeg gentager mig selv og undskyld min frustation. Men det pisser mig bare vildt af, at Matti bejler direkte til os og vi ikke kan finde en løsning. Hvis vi forsøgte og Matti fravalgte os, så var det bare det. Men det her... Kors!

                              MvT
                              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                              Comment


                                Fra transfer live eb.dk



                                22:57
                                Frederik
                                Brugerkommentar fra Frederik:
                                Jeg forstår simpelthen ikke hvordan Jesper Hansen og resten af ledelsen i OB kan være tilfreds med de forsvarsspillere vi har pt? Synes at resultaterne og antallet af mål lukket ind indtil videre i sæsonen viser at man langt fra bør være tilfreds! Hvad siger I til udtalelsen om at OB er færdige med at handle i det her vindue?

                                Svar fra Klaus Egelund:
                                Afgangen af Daniel Høegh blev opvejet af hjemkaldelsen af Kasper Larsen. Nu er han væk... og selv om han havde mange af modstandernes mål på samvittigheden denne sæson, så var han tydeligvis en spiller, som Kent Nielsen ratede over FCV-krigeren Lasse 'Tandløs.' ;-)
                                Nu har Lasse Nielsen spillet på det seneste. Men OB er bestemt ikke færdige med at kigge efter alternativer. De kommer bare til at kigge på markedet for gratis spillere i løbet af landskamppausen. Så lad os lige vente lidt endnu, før vi helt hugger dem ned. Spiller de efteråret færdige med den nuværende forsvars-besætning, så svigter OB sin nye keeper, Koval, og det er kritisk.

                                Comment

                                Working...
                                X