Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduets sidste dag

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Martin Davidsen ‏@mpbdavidsen 5 sekfor 5 sekunder siden OB bekræfter: Ingen handler inden lukketid. Man er færdig med at handle. Gælder både ind og ud. Mere på tipsbladet.dk om lidt. #transferdk
    0 retweets 0 foretrukne
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Martin Davidsen ‏@mpbdavidsen 5 sekfor 5 sekunder siden OB bekræfter: Ingen handler inden lukketid. Man er færdig med at handle. Gælder både ind og ud. Mere på tipsbladet.dk om lidt. #transferdk
      0 retweets 0 foretrukne
      Sut mine stinkende behårede løg

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Martin Davidsen ‏@mpbdavidsen 5 sekfor 5 sekunder siden OB bekræfter: Ingen handler inden lukketid. Man er færdig med at handle. Gælder både ind og ud. Mere på tipsbladet.dk om lidt. #transferdk
        0 retweets 0 foretrukne
        Skræmmende, hvis det holder. Skræmmende i den forstand, at alle kan se, at vores defensiv i den grad halter, og trænger til forbedring.

        Lidt godt er der dog også i det - at Falk så bliver og hjælper OB. Synes dog han fortjener at komme videre i teksten.
        Mvh Kent

        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

        Comment


          Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
          Ja så er det heller ikke nemt at være JH. Nu henter han en spiller der er for god? Eller hvad mener du egentlig?
          du har ret - det er ikke let at være ham - det er svært at stille mig tilfreds :)

          med det forbehold at jeg ikke kender vores ukrainske ven så virker det som en rigtig fin leje aftale. Isoleret set.

          Det jeg påpeger er såmænd at jeg havde foretrukket et køb - eller et leje med en købsoption - altså hvor der er en reel mulighed for vi holder på manden. Og hvis prismærket på ham står på 8mill euro ja så er han nok liiiige en smule uden for vores økonomiske formåen. Så ja JH har faktisk skudt over målet her.

          Det betyder ikke at jeg ikke er tilfreds med at han trods alt har hentet en tiltrængt forstærkning til posten - blot at handlen kunne have været bedre

          Comment


            Når man så tidligt på dagen har kunne konkludere, at der ikke kommer til at ske noget, må det betyde, at man er ovenud tilfredse med situationen i truppen.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
              Skræmmende, hvis det holder. Skræmmende i den forstand, at alle kan se, at vores defensiv i den grad halter, og trænger til forbedring.

              Lidt godt er der dog også i det - at Falk så bliver og hjælper OB. Synes dog han fortjener at komme videre i teksten.
              Vi må håbe at de forlænger med ham. Ellers er det godt nok en bét

              Comment


                Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                Ja det kan det. Men han er desværre blevet langtids skadet. Og så er der hentet en kompetent erstatning. Perfekt i mine øjne.
                falkes er ikke stabilitet på posten - og det syntes jeg hans kontrakt længde underbygger - troede man på ham som det kommede 1. valg i OB skulle man have lavet en længere kontrakt. Han er for mig at se ikke andet end en fin 2. keeper

                Comment


                  Hvor følger I med? Jeg ser pt Ekstrabladets live tv, men jeg synes de er lidt bagud...
                  Lykken er at se Brøndby fejle.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Ok ;-)

                    Mener du at Falke er et godt indkøb som en 1. keeper for en klub som OB der er under genopbygning og har et usammenspillet forsvar og haltende organisation ?
                    Jeg synes han har gjort det ok. Det var tydeligt i de første par kampe at han var rusten. Men man må også give det tid når man bygger op. Nicolai Larsen i aab var også usikker den første sæson og nu er han en ok målmand. Desuden har Lars Høgh sagt god for ham. Det betyder mere i min verden end hvad der bliver skrevet herinde.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Når man så tidligt på dagen har kunne konkludere, at der ikke kommer til at ske noget, må det betyde, at man er ovenud tilfredse med situationen i truppen.
                      Glæder mig til at høre forklaringen på at hverken KL er DH bliver erstattet(eller det gør jeg ikke fordi det er sikkert en lam forklaring)

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Patrick Borg Se indlæg
                        Hvor følger I med? Jeg ser pt Ekstrabladets live tv, men jeg synes de er lidt bagud...
                        TV3 Sport 1 ser jeg pt.
                        Og så EB's live-opdateringer.

                        EB's live-tv droppede jeg, da de trak to side 9-piger ind i studiet...det orkede jeg ganske enkelt ikke at se og høre på
                        Mvh Kent

                        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Patrick Borg Se indlæg
                          Hvor følger I med? Jeg ser pt Ekstrabladets live tv, men jeg synes de er lidt bagud...
                          Jeg er også på eb.dk

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Glæder mig til at høre forklaringen på at hverken KL er DH bliver erstattet(eller det gør jeg ikke fordi det er sikkert en lam forklaring)
                            Vi har Diarra...
                            ...så vurderer du selv, hvad du vil mene om det faktum.
                            Mvh Kent

                            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Sut mine stinkende behårede løg
                              Ellers tak

                              Synes egentligt at vi med en cf var ved at være der, hvor jeg var fint tilfreds. Synes faktisk at de handler JH har gjort i dette vindue har været rigtig gode. Men jeg fatter nada af, at man ikke henter en ekstra central forsvarer. Kan det være fordi tiltroen til Magnus er så stor, så han tiltænkes en større rolle allerede her i efteråret? For Diarra dernede er for mig at se en no-go.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                                Vi har Diarra...
                                ...så vurderer du selv, hvad du vil mene om det faktum.
                                Jeg er færdig med at vurdere

                                Comment

                                Working...
                                X