Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduets sidste dag

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    http://www.bold.dk/nyt/matti-lund-fri-af-pescara

    Så skal der nok komme gang i drømmene. Bare ikke den mest oplagte spiller at hente, men who knows...
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...re-ikke-til-ob

    Matti knows.

    MvT
    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Det overrasker mig ikke , syntes der hele tiden har været et stort spring mellem udmeldinger og handlinger fra JH.
      Tror aldrig den mand bliver min kop the.. På trods af mange gode handler i vinduet..
      Syntes bare han mangler "fingerspitzgefühl"... Men kan jo være at han mener det samme om os mandagstrænere

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Så virker det godt hovedløst at man skulle melde ud før vinduet (inden salg for 14 mill) at man var parat til at investere??!?
        Enig... Og jeg VED heller ikke om kassen er tom, eller lukket. Det ville bare give mere mening end at JH og Kent rent faktisk ER tilfredse med truppens defensive kræfter...

        mvh

        MaxHH

        Comment


          Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
          Hvis der er et sort hul på 7-9 mille andetsteds, skal det jo fyldes før der er penge til transfer... og ja, hvis nogen vil leje, og hvis spillerne vil lejes ud, kan man frigive lønkroner... Det er jo ikke "bare" at trykke på en kontakt.

          Jeg aner det ikke, men det begynder at virke som om vi ikke har noget at skyde med af betydning... ,o(

          Mvh

          MaxHH
          http://www.bold.dk/nyt/ob-boss-kan-o...te-topspillere
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Jeg kan se på det hele at jeg må give jer ret, vi mangler faktisk en... hvis det skal give mening...

            http://www.bold.dk/nyt/ob-kasper-l-tager-hoeeghs-plads
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Fra transfer live eb.dk



              22:57
              Frederik
              Brugerkommentar fra Frederik:
              Jeg forstår simpelthen ikke hvordan Jesper Hansen og resten af ledelsen i OB kan være tilfreds med de forsvarsspillere vi har pt? Synes at resultaterne og antallet af mål lukket ind indtil videre i sæsonen viser at man langt fra bør være tilfreds! Hvad siger I til udtalelsen om at OB er færdige med at handle i det her vindue?

              Svar fra Klaus Egelund:
              Afgangen af Daniel Høegh blev opvejet af hjemkaldelsen af Kasper Larsen. Nu er han væk... og selv om han havde mange af modstandernes mål på samvittigheden denne sæson, så var han tydeligvis en spiller, som Kent Nielsen ratede over FCV-krigeren Lasse 'Tandløs.' ;-)
              Nu har Lasse Nielsen spillet på det seneste. Men OB er bestemt ikke færdige med at kigge efter alternativer. De kommer bare til at kigge på markedet for gratis spillere i løbet af landskamppausen. Så lad os lige vente lidt endnu, før vi helt hugger dem ned. Spiller de efteråret færdige med den nuværende forsvars-besætning, så svigter OB sin nye keeper, Koval, og det er kritisk.
              Tør man næsten tro på det i frygt for en ny skuffelse.

              EDIT: Fint svar fra Egelund, men er der nogen interessante realistisk centerbacks derude? Tør ikke tro på Conboy...
              Last edited by RASH; 31-08-2015, 22:18.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Jeg kan se på det hele at jeg må give jer ret, vi mangler faktisk en... hvis det skal give mening...

                http://www.bold.dk/nyt/ob-kasper-l-tager-hoeeghs-plads
                http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis=240714,239571
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                  Enig... Og jeg VED heller ikke om kassen er tom, eller lukket. Det ville bare give mere mening end at JH og Kent rent faktisk ER tilfredse med truppens defensive kræfter...

                  mvh

                  MaxHH
                  tror jeg ikke de 100% er. Men vil selvfølgelig ikke melde sådan noget ud i pressen

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                    Enig... Og jeg VED heller ikke om kassen er tom, eller lukket. Det ville bare give mere mening end at JH og Kent rent faktisk ER tilfredse med truppens defensive kræfter...

                    mvh

                    MaxHH
                    Du har ret , det er det eneste som kan give mening.
                    Men skal man ikke passe bedre på med gentagne gange at melde posetivt ud for derefter ikke at handle efter det ?
                    Vi har jo set det før i løbet at de sidste to år, med at man vil hente profiler udefra som skulle støtte vores unge .
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Fra transfer live eb.dk



                      22:57
                      Frederik
                      Brugerkommentar fra Frederik:
                      Jeg forstår simpelthen ikke hvordan Jesper Hansen og resten af ledelsen i OB kan være tilfreds med de forsvarsspillere vi har pt? Synes at resultaterne og antallet af mål lukket ind indtil videre i sæsonen viser at man langt fra bør være tilfreds! Hvad siger I til udtalelsen om at OB er færdige med at handle i det her vindue?

                      Svar fra Klaus Egelund:
                      Afgangen af Daniel Høegh blev opvejet af hjemkaldelsen af Kasper Larsen. Nu er han væk... og selv om han havde mange af modstandernes mål på samvittigheden denne sæson, så var han tydeligvis en spiller, som Kent Nielsen ratede over FCV-krigeren Lasse 'Tandløs.' ;-)
                      Nu har Lasse Nielsen spillet på det seneste. Men OB er bestemt ikke færdige med at kigge efter alternativer. De kommer bare til at kigge på markedet for gratis spillere i løbet af landskamppausen. Så lad os lige vente lidt endnu, før vi helt hugger dem ned. Spiller de efteråret færdige med den nuværende forsvars-besætning, så svigter OB sin nye keeper, Koval, og det er kritisk.
                      Det tillader jeg mig at være stærkt tvivlende overfor. Der er jo i hvert fald ingen forhandlingsmæssig mening i at udtale, at man ikke har brug for flere spillere, hvis man er på markedet efter en forsvarsspiller, det kan jo skræmme eventuelle henvendelser væk.

                      Men lad os da lege med tanken om, at vi er på markedet efter en gratis forsvarer, så siger det da en hel del om klubbens økonomi og ambitioner, hvis vi efter et transfervindue, hvor vi må formode, at der er plus ift. ind/udgifter, at vi så må ud og hustle efter en billig forsvarer på fri transfer.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Jeg kan se på det hele at jeg må give jer ret, vi mangler faktisk en... hvis det skal give mening...

                        http://www.bold.dk/nyt/ob-kasper-l-tager-hoeeghs-plads
                        Giver desværre ingen mening...

                        Comment


                          Snak om OB på TV3 sport efter reklamerne
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Snak om OB på TV3 sport efter reklamerne
                            Overfladisk sludder for en sladder, coming up...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Giver desværre ingen mening...
                              " - Nu har vi så solgt Daniel til Basel, og så er det oplagt at få Kasper tilbage. I vinter vurderede vi, at vi var en for mange, men nu passer det antalsmæssigt. "
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Snak om OB på TV3 sport efter reklamerne
                                Kanal allerede skiftet. Ærgeligt for konen der så Dum og Dummere.

                                Comment

                                Working...
                                X