Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Maksym Koval

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
    Det er da dejligt at det har givet lidt debat.

Og jeg er godt klar over at solen skal skinne helt vildt meget og alt skal være positivt for at det skal ske.

Men jeg vil bare gerne sige at det vil ikke være det vildeste i hele verden hvis det skete.

Men der er en del der skifter rundt af forskellige grunde og sætter mindre krav af andre grunde.

Jeg håber der er en mulighed og at det lykkedes (såfremt han er så god som alle gør ham til).
    Og vi elsker en god debat herinde!

Som jeg ser det, er der to "muligheder", os fans skaber et unikt bånd til ham, så han elsker Odense så meget, at han bliver nød til at blive. Ellers som Kaspernon skriver, at Putin annektere Kiev

Comment

Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg

Som jeg ser det, er der to "muligheder", os fans skaber et unikt bånd til ham, så han elsker Odense så meget, at han bliver nød til at blive. Ellers som Kaspernon skriver, at Putin annektere Kiev
      Eller endnu bedre.

Begge dele :)

Comment

Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg

Gas geben, - husker engang, hvor et samba optog arrangeret af fanbaserne, dansede rundt på stadion med et Brassiliansk flag, for at vinde José Juniors gunst.

Det var sgu episk :)

Comment

Mon ikke Koval står næste kamp. Selvom Tørnæs ikke har droppet fælt endnu, så har han stadig lukket 1000 mål ind i få kampe

Comment

Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
            Mon ikke Koval står næste kamp. Selvom Tørnæs ikke har droppet fælt endnu, så har han stadig lukket 1000 mål ind i få kampe
            Præcis.

Der kan sagtens indledes en forsvarstale for Tørnes, hvis man tager det mål for mål og giver ham kredit for de to gange frie FCKére rammer ham på hælen.

Drop det, han skal på bænken. Koval skal stå næste kamp.

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
              Præcis.

Der kan sagtens indledes en forsvarstale for Tørnes, hvis man tager det mål for mål og giver ham kredit for de to gange frie FCKére rammer ham på hælen.

Drop det, han skal på bænken. Koval skal stå næste kamp.
              Enig
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

Comment

Der SKAL bare ske noget til næste kamp. Ny målmand kunne være en del af det

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Der SKAL bare ske noget til næste kamp. Ny målmand kunne være en del af det
                  det er jegoverbevist om sker
                  Believe OB

œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Ja, han skal godt nok være svag til træning, hvis ikke fire mål mod Tørnæs er nok til at give ham chancen...

Mvh

MaxHH

Comment

Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                      Ja, han skal godt nok være svag til træning, hvis ikke fire mål mod Tørnæs er nok til at give ham chancen...

Mvh

MaxHH
                      Jeg synes at det er noget mærkeligt noget, at det i nogens optik kan være Tørnes ansvar/skyld, at der går 4 mål ind i denne kamp. Ingen målmand i verden ville kunne have reddet disse fire.

Det betyder jo også, at hvis der går 4 mål ind på Koval i de 2 første kampe på 8 straffespark (i øvrigt de eneste afslutninger modstanderen havde), så må Radza på mål, fordi Kovals redningprocent er 0% - og det er uacceptabelt af en målmand.

Nu ved jeg godt, at man skal passe på med at bruge ordet nuanceret herinde - men hvis man ikke mener, at man i det mindste her kan bruge nuance-kortet - er det svært at tage alvorligt.

Comment

Bortset fra, at der er præcedens i fodboldverdenen, at når en målmand lukker 12 mål ind i sine første 4 kampe, så bliver denne sat af, uanset om han så ikke ku ha gjort så meget ved de fleste af målene. Det ville ikke være første gang og heller ikke sidste.

Så sort/hvid kan fodbold altså være nogle gange, uanset om du kan li det eller ej.

MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                          Jeg synes at det er noget mærkeligt noget, at det i nogens optik kan være Tørnes ansvar/skyld, at der går 4 mål ind i denne kamp. Ingen målmand i verden ville kunne have reddet disse fire.

Det betyder jo også, at hvis der går 4 mål ind på Koval i de 2 første kampe på 8 straffespark (i øvrigt de eneste afslutninger modstanderen havde), så må Radza på mål, fordi Kovals redningprocent er 0% - og det er uacceptabelt af en målmand.

Nu ved jeg godt, at man skal passe på med at bruge ordet nuanceret herinde - men hvis man ikke mener, at man i det mindste her kan bruge nuance-kortet - er det svært at tage alvorligt.
                          Under "normale" omstændigheder ville du have HELT ret... En fast målmand, der generelt var fuld integreret på holdet ville jeg aldrig "forlange" bænket efter et nederlag... men det ér ikke normale omstændigheder. Tørnæs er en reserve, hentet ind for at dække et akut opstået hul i startopstillingen pga en skade. Det samme er Koval, og når det tydeligvis ikke fungerer optimalt med Tørnæs, skal der tænkes ud af boksen.

Mvh

MaxHH

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Jeg håber det godt nok. Håber der kommer nogle træningsrapporter i løbet af ugen der kan indikere det

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Bortset fra, at der er præcedens i fodboldverdenen, at når en målmand lukker 12 mål ind i sine første 4 kampe, så bliver denne sat af, uanset om han så ikke ku ha gjort så meget ved de fleste af målene. Det ville ikke være første gang og heller ikke sidste.

Så sort/hvid kan fodbold altså være nogle gange, uanset om du kan li det eller ej.

MvH ChrisOB
                              Tænkte nok at nuance-kortet heller ikke kunne bruges her... - det skal så lige siges at Tørnes-raus-kortet allerede blev spillet efter Aab kampen - men der var det sikkert også OK - fordi det er sort/hvidt i den sammenhæng?

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                                Tænkte nok at nuance-kortet heller ikke kunne bruges her... - det skal så lige siges at Tørnes-raus-kortet allerede blev spillet efter Aab kampen - men der var det sikkert også OK - fordi det er sort/hvidt i den sammenhæng?
                                Jeg har også været i samme båd som dig men nu vil jeg gerne have man prøve vores nye målmand .. tørnes har ikke været skyld i mange mål men han gjorde heller ikke noget ekstraordinært imod Esbjerg........

Comment

Working...
                                X