Han taler vel kun ukrainsk...?
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Maksym Koval
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægOg hvad så? Man får fat i en tolk, det er da mindste problem.
EDIT: Jeg beklager det lyder surt, men jeg synes det er respektløst af Koval, og jeg forventer at OB sætter ham på plads."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægOg hvad så? Man får fat i en tolk, det er da mindste problem.
EDIT: Jeg beklager det lyder surt, men jeg synes det er respektløst af Koval, og jeg forventer at OB sætter ham på plads.
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægRespektløst, ligefrem? Det KAN jo være efter aftale med klubben, at han får lov til at koncentrere sig om ting der er vigtigere end at nusse om sportfyns egoer...?
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægJa, det synes jeg. Og nej, det har intet at gøre med Sportsfyns egoer at gøre. Du kommer som en ny spiller, til et nyt land, en ny klub og med nye fans. Så brug dog lige fem minutter af dit liv på et interview, manden har altså været her i over to uger, det kunne enten være et telefon opkald, eller Leif der lige svinger forbi træningen, jeg er virkelig skuffet, og jeg glæder mig til at høre begrundelsen.
Sportfyn mener at OB skal fortælle ham at man i Danmark snakker med lokalpressen
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægTil kampen mod TPI skulle han have sagt nej selvom han ikke var med i truppen..
Sportfyn mener at OB skal fortælle ham at man i Danmark snakker med lokalpressen
Det minder alt for meget om Chris Sørensens "this is Denmark".
Jeg er faktisk helt sikker på, at fodboldspillere i Ukraine også snakker med pressen!
Det bør handle om Koval, generaliseringer på baggrund af enkelttilfælde er håbløst :)!Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
EDIT: Jeg beklager det lyder surt, men jeg synes det er respektløst af Koval, og jeg forventer at OB sætter ham på plads.
Hvis nu ikke manden har lyst....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægI følge sportfyn mener de det er. Altså at OB spillere stiller sig til rådighed
vil sige at jeg heller ikke helt forstår hans valg - medierne er vel en del af en fodboldspillers liv....MEN har han af en eller anden grund ikke lyst så lad da manden være.
Hvor interessant tror i lige det han har at sige kan være??
Comment
Comment