Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Maksym Koval

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Tørnæs er uden skyld i skandalen i går, det er sgu en mærkelig måde at behandle en målmand på, bare at ofre ham fuldstændig...

... men hvor ville jeg dog gerne se en målmand, der så løb helt ud i snotten på Hall og co. og forklarede dem, at det der gylle der, det gør i edderrøvme ikke en gang til!
    Der er jo ikke tale om at "ofre"... der er tale om at stille det stærkeste hold. Hvis Koval er stærkere, skal han spille, hvis Tørnæs er stærkest, er det ham der skal spille. Jeg aner ikke hvor god Koval ér, men jeg har en fornemmelse af Tørnæs' niveau, og ud fra det gætter jeg på at Koval må være bedre... Hvis Kent er uenig, skifter han næppe ud på posten ovenpå i går...

Mvh

MaxHH

Comment

Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
      Der er jo ikke tale om at "ofre"... der er tale om at stille det stærkeste hold. Hvis Koval er stærkere, skal han spille, hvis Tørnæs er stærkest, er det ham der skal spille. Jeg aner ikke hvor god Koval ér, men jeg har en fornemmelse af Tørnæs' niveau, og ud fra det gætter jeg på at Koval må være bedre... Hvis Kent er uenig, skifter han næppe ud på posten ovenpå i går...

Mvh

MaxHH
      Jeg tænkte også i den forstand at forsvaret ofrer ham, de passer overhovedet ikke deres tjans...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
        Tror nu du selv er ret så skyldig i "også" at ikke tage stilling til, hvad man rent faktisk skriver (eller hvad der er blevet skrevet af andre, for den sags skyld). Men jeg vil da stadig gerne debattere med dig. Det ku jo være, vi en dag rent faktisk rammer den sjældne konsensus, og finder ud af at den anden rent faktisk har noget positivt at bidrage med?

MvH ChrisOB
        Det bliver spændende :o)

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          1 . Der er ingen som skriver nederlagene er Tørnes' skyld .

2 . Hvis ikke Koval skal bringes i kamp efter der er lukket 4 mål ind uanset skyld , hvornår skal han så . For vi er vel enige om at det var fair han fik chancen igen efter FCK kampen .

3. Er du ikke en af dem som er begejstret over vores sportsdirekør kunne hente en målmand som iflg nogle er alt for god til superligaen ?
          Vil det ikke være en omsonst handel hvis han skal sidde på bænken ?
          Hvis vi bare betaler 25 % af hans løn er det ca 1,25 mill for de 10 mdr , eller 50.000 pr kamp .
          1. ikke desto mindre synes du at hans redningsprocent var diskvalificerende for ham - så nu modsiger du dig selv.

2. Koval skal ikke på banen fordi Tørnes har lukket så mange mål ind, som han ikke havde en kinamandschance for at redde pga elendigt forsvarsspil (den ene kamp forsvaret har spillet godt stod han rigtig godt - det hænger sgu sammen). Men Koval skal stå, fordi han forhåbentligt er en bedre målmand, og man skal naturligvis stille det bedste hold. Men bliv nu ikke skuffet hvis målene vælter ind mod ham også... på trods af at han sandsynligvis er truppens bedste spiller.

3. Se under punkt 2!

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
            1. ikke desto mindre synes du at hans redningsprocent var diskvalificerende for ham - så nu modsiger du dig selv.

2. Koval skal ikke på banen fordi Tørnes har lukket så mange mål ind, som han ikke havde en kinamandschance for at redde pga elendigt forsvarsspil (den ene kamp forsvaret har spillet godt stod han rigtig godt - det hænger sgu sammen). Men Koval skal stå, fordi han forhåbentligt er en bedre målmand, og man skal naturligvis stille det bedste hold. Men bliv nu ikke skuffet hvis målene vælter ind mod ham også... på trods af at han sandsynligvis er truppens bedste spiller.

3. Se under punkt 2!
            Hvor har jeg nævnt hans redningsprocent ?
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

Comment

Så du anerkender at målmænd kan blive sat af, af andre grunde end at de er skyld i mål?

;-)

MvH ChrisOB
              Jep - undskyld jeg svarer ind i en samtale. Tørnæs kan f.eks. blive sat af, fordi han ganske enkelt ikke er en god nok målmand. Så hellere Radza dumme sig og få nogle erfaringer end en 29-årig Tørnæs, der bare er middelmådig og ligegyldig. Han siger mig mindre end en ostemad, der har ligget en uge i madkassen. Jeg forstår panikken v Falkes pludselige skade, der fik JH til at hive ham ind; men begge vore to andre målmænd må kunne gøre det bedre.

Comment

3. Se under punkt 2!
                Prøver lige igen .
                Hvor nævner jeg hans redningsprocent ?
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Prøver lige igen .
                  Hvor nævner jeg hans redningsprocent ?
                  Nogen gange skal man jo lige arbejde lidt :o) Så kunne ikke svare med det samme. Jeg var sikker på at det var dig der gav en anden bruger ret i at den redningsprocent var en katastrofe efter Aab- kampen. Men jeg kan ikke finde ud af at bruge søgefunktionen til at finde enkeltindlæg. Men det kan også være at ChrisOB, Kaspernon og du smelter sammen for mig i øjeblikket ;o) Undskyld, hvis det ikke var dig der kommenterede på den redningsprocent, da den var oppe at vende!

Men du må meget gerne forholde dig til:

Comment

Nogen gange skal man jo lige arbejde lidt :o) Så kunne ikke svare med det samme. Jeg var sikker på at det var dig der gav en anden bruger ret i at den redningsprocent var en katastrofe efter Aab- kampen. Men jeg kan ikke finde ud af at bruge søgefunktionen til at finde enkeltindlæg. Men det kan også være at ChrisOB, Kaspernon og du smelter sammen for mig i øjeblikket ;o) Undskyld, hvis det ikke var dig der kommenterede på den redningsprocent, da den var oppe at vende!

Tror de relaterer til vores diskussion omkring Stig Tøfting og dennes fokusering på redningsprocenten. Uden at vi skal starte den diskussion igen.

MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Tror de relaterer til vores diskussion omkring Stig Tøfting og dennes fokusering på redningsprocenten. Uden at vi skal starte den diskussion igen.

MvH ChrisOB
                      Det er rigtigt! I var smeltet sammen i min bevidsthed - sorry!

Comment

Man kan ikke påstå at Tørnes bærer skylden for målene er raslet ind hos ham . Han har ikke lavet nogle superredninger og ej heller droppet nogle som koster mål . Vi er enige om at Koval skal prøves fordi han formodes at være en bedre målmand end Tørnes og fordi det vil være mærkeligt at hente en sådan målmand uden at prøve ham . Det er så måske lidt synd for Tørnes fordi han ikke via dårligt spil har spillet sig af . Måske det så kan bidrage til større sikkerhed i forsvaret . Hvis målene stadig rasler ind vil det formentlig stadig være fordi vi ikke har et forsvar med Superligaklasse , hvilket har været hele kernen i kritikken af JH .
                        En hvilken som helst målmand vil være prisgivet bag et så ringe forsvar som oven i et skræmmende niveau samtidig er helt og aldeles uden styring og ledelse .
                        Last edited by Magge; 15-09-2015, 15:30.
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          Tørnæs er uden skyld i skandalen i går, det er sgu en mærkelig måde at behandle en målmand på, bare at ofre ham fuldstændig...

... men hvor ville jeg dog gerne se en målmand, der så løb helt ud i snotten på Hall og co. og forklarede dem, at det der gylle der, det gør i edderrøvme ikke en gang til!
                          Det ville jeg godt nok også gerne!

Comment

Nogen der ved hvordan han klarer det i dagens reserveholdskamp mod u19?

Comment

Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlæg
                              Nogen der ved hvordan han klarer det i dagens reserveholdskamp mod u19?
                              Så de sidste 10 minutter.

Her havde Koval ikke rigtig noget at lave.

Han stod meget af tiden midt på egen halvdel og forsøgte også et par gange at råbe forsvaret fremad for at presse med. Dejligt hvis det er en målmand der ikke kun huserer inde på stregen. Han havde tre udmærkede afleveringer over længere distancer.

Matti spillede i øvrigt på midten sammen med Thomasen. Matti så lidt tung ud ved siden af ham:) Hurtighed bliver vist ikke Mattis force. Han fordelte boldene fint i det jeg så men virkede heller ikke til at tage overdrevne chancer. Det behøver så heller ikke nødvendigvis være negativt:)

Mest opløftende var at Oliver Lund så ud til at være fit. Han havde flere spurter. Ved så ikke om han havde spillet hele kampen.

Comment

I følge sportfyn nægter Koval at lade sig interviewe... De har prøvet 2-3 gange
                                Det..... Er de pænt fornærmede over....

Comment

Working...
                                X