Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Maksym Koval

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Hold nu op: Han er 22 år gammel. Han har spillet 56 kampe for Dynamo Kiev - 16 af dem internationale kampe - flere CL.
    Tilføjelse: hvorfor har han så ikke spillet mere: han har været anden-målmand til Oleksandr Shovkovskiy, som har spillet over 400 kampe for Kiev - 92 landskampe og over 100 europæiske kampe - nok ikke den værste at træne med og lære af.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
      Hold nu op: Han er 22 år gammel. Han har spillet 56 kampe for Dynamo Kiev - 16 af dem internationale kampe - flere CL.
      Ja og vidst kun sat af efter der kom ny træner.

      Tror så heller ikke at han er helt umulig at få, ikke for ham selv.
      Nok mere Kiev der vil gøre det svært.

      Men håber da at han kan være den målmand vi skal have de næste mange år frem.

      Kunne være fedt at have en 22-årig knægt med fremtiden foran sig, i stedet for de gamle der har været de sidste mange år.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
        Ja og vidst kun sat af efter der kom ny træner.

        Tror så heller ikke at han er helt umulig at få, ikke for ham selv.
        Nok mere Kiev der vil gøre det svært.

        Men håber da at han kan være den målmand vi skal have de næste mange år frem.

        Kunne være fedt at have en 22-årig knægt med fremtiden foran sig, i stedet for de gamle der har været de sidste mange år.
        En spiller med hans umiddelbare talent, CV og det fact at han ikke er fynbo gør at OB evt kun ville være en kort visit IMO

        Comment


          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
          Hold nu op: Han er 22 år gammel. Han har spillet 56 kampe for Dynamo Kiev - 16 af dem internationale kampe - flere CL.
          Hold op ???

          Tvivler da ikke på det er en målmand med høj kvalitet , men kender ikke til hans styrker og evt svagheder . Måske nogle havde set et par CL kampe med ham og kunne berette lidt om det .

          Så slå bare vingerne ind batman og lad være puste dig op ;-)
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
            Ja og vidst kun sat af efter der kom ny træner.

            Tror så heller ikke at han er helt umulig at få, ikke for ham selv.
            Nok mere Kiev der vil gøre det svært.

            Men håber da at han kan være den målmand vi skal have de næste mange år frem.

            Kunne være fedt at have en 22-årig knægt med fremtiden foran sig, i stedet for de gamle der har været de sidste mange år.
            Han får 500.000 kr. I måneden i løn, så jeg anser det for at være ekstremt urealitisk at vi skal kunne lave en aftale med ham efter endt lejeophold.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
              Han får 500.000 kr. I måneden i løn, så jeg anser det for at være ekstremt urealitisk at vi skal kunne lave en aftale med ham efter endt lejeophold.
              Og du har ALDRIG hørt om en spiller der er gået ned i løn for at få fast spilletid?

              Lad os nu antage han ville Odense om et år, og var villig til at gå ned i løn for at kick-starte karrieren.
              Så han ikke skal hjem forbi Kiev hver eneste sæson, hvor træneren af en eller anden grund ikke kan lide ham.

              Så mener jeg da at man skal tage en snak med ham, han er 22 år og har med lidt held 18 år tilbage i karrieren muligvis plus et par ekstra.

              Så han skal nok om 4 år kunne komme op og tjene minimum 500k om måneden.

              Og sgu nok også mere.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                Og du har ALDRIG hørt om en spiller der er gået ned i løn for at få fast spilletid?

                Lad os nu antage han ville Odense om et år, og var villig til at gå ned i løn for at kick-starte karrieren.
                Så han ikke skal hjem forbi Kiev hver eneste sæson, hvor træneren af en eller anden grund ikke kan lide ham.

                Så mener jeg da at man skal tage en snak med ham, han er 22 år og har med lidt held 18 år tilbage i karrieren muligvis plus et par ekstra.

                Så han skal nok om 4 år kunne komme op og tjene minimum 500k om måneden.

                Og sgu nok også mere.
                Jo selvfølgelig har jeg hørt om det, men jeg synes også at du er liiige optimistisk nok i dine antagelser, men sådan er vi jo forskellige.

                At han skal kunne fortsætte til han er 40 år og plus lidt ekstra, den tror jeg simpelthen ikke på.. De er de færreste der kan det, hvis nogen overhovedet, og så samtidig spille på et nogenlunde højt niveau til 500.000kr. Om måneden eller mere.

                Lønnedgang kan sagtens lade sig gøre, men jeg vil vove at påstå at han ikke har lyst til at gå 50% ned i løn, eller mere.. Hvornår har en spiller sidst fået "bare" 250.000 kr. I måneden? Djemba-Djemba, og så går der nogle rygter om at Falk får deroppe omkring? Derfor synes jeg det er urealitisk at signe ham efterfølgende, selvom muligheden altid vil være der.. Jeg anser det dog bare for at være virkelig urealistisk, også med vores sportsdirektørs udmeldinger in mente.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Hold op ???

                  Tvivler da ikke på det er en målmand med høj kvalitet , men kender ikke til hans styrker og evt svagheder . Måske nogle havde set et par CL kampe med ham og kunne berette lidt om det .

                  Så slå bare vingerne ind batman og lad være puste dig op ;-)
                  Du har ret - han har nok mange svagheder ;o)

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                    Du har ret - han har nok mange svagheder ;o)
                    Jep det er jo det jeg skriver ;-)
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Jeg går også med den idé at der må være en eller anden mulighed her...

                      Noget der måske kunne tale for/give mening:

                      - Det er et stort beløb, og en stor løn for OB, men det behøver jo ikke nødvendigvis at ende sådan, Emil fik/får vi jo feks. heller aldrig 7.5 mio. for

                      - Koval har udløb 10 måneder efter at lejeopholdet med OB udløber

                      - Jeg tror ikke på vi er efter ham i længere tid, for kun at gå efter et lejemål i sidste ende...

                      - Falk salg

                      - Forskerordning

                      - Salgspotentiale

                      - At Koval finder sig godt til rette

                      -----------------------------------------

                      - Om 10 måneder ligger Kiev i Rusland
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                        Ja og vidst kun sat af efter der kom ny træner.

                        Tror så heller ikke at han er helt umulig at få, ikke for ham selv.
                        Nok mere Kiev der vil gøre det svært.

                        Men håber da at han kan være den målmand vi skal have de næste mange år frem.

                        Kunne være fedt at have en 22-årig knægt med fremtiden foran sig, i stedet for de gamle der har været de sidste mange år.
                        Vi kommer ikke til at skrive en længere kontrakt med ham her ... det er urealistisk.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                          Vi kommer ikke til at skrive en længere kontrakt med ham her ... det er urealistisk.
                          Det samme ville jeg også have sagt om Roy Carroll og Djemba-Djemba....men du kender jo historien ;-)
                          Mvh Kent

                          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                            Det samme ville jeg også have sagt om Roy Carroll og Djemba-Djemba....men du kender jo historien ;-)
                            Ham her er på vej frem og vi kørte med højere lønninger på det tidspunkt.
                            Lad os se hvad der sker :).
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              [QUOTE=obforever;64423]Det samme ville jeg også have sagt om Roy Carroll og Djemba-Djemba....men du kender jo historien ;-)[/QUOTE

                              Korrekt men forskellen, er vel alderen, og kan Koval genfinde sit gamle niveau, ser jeg det som urealistisk, men man har vel lov at drømme.

                              Comment


                                Det er da dejligt at det har givet lidt debat.

                                Og jeg er godt klar over at solen skal skinne helt vildt meget og alt skal være positivt for at det skal ske.

                                Men jeg vil bare gerne sige at det vil ikke være det vildeste i hele verden hvis det skete.

                                Men der er en del der skifter rundt af forskellige grunde og sætter mindre krav af andre grunde.

                                Jeg håber der er en mulighed og at det lykkedes (såfremt han er så god som alle gør ham til).

                                Comment

                                Working...
                                X