Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen er Gud - ( ligesom Kim Brink var det )

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    ... og jeg er dybt splittet mellem udvikling af egne spillere og et "transfer doping-fix" som vi snakkede om for få år siden
    Fordelen er at vi kun har én forsvarsspiller af egen avl i truppen, ud af de to "ægte" CF'ere vi har i truppen. Så selv med et "transfer doping-fix" burde han en gang imellem kunne få en plads. Det kræver dog at forsvaret bliver stabilt over nogle kampe før han kan få lidt tid.

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      og jeg er dybt splittet mellem udvikling af egne spillere og et "transfer doping-fix" som vi snakkede om for få år siden
      Nu er vi da heldigvis begyndt at kunne få gode indtjeninger på salg af netop egen udvikling... Det havde selvfølgelig været sjovere hvis der stod en ny ung klar, eller profil udefra... men det er da om ikke andet den vej vi skal...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #63
        Havde jeg tiden, satte jeg mig ned og skrev et modsvar til de grædekoner og høtyvfægtende debattører som de sidste mange dage har skabt dommedagsstemning og lynchning uden hold.

        Hvis JH lander målmanden og holder truppen intakt. Ja så er han efter min mening den bedste sportsdirektør vi har haft i odense
        i mange år...

        for hold kæft hvor er der sket mange gode ting i OB de sidste par år. Nyder den atmosfære og indstilling der er til tingene.

        Comment


          #64
          Jesper Hansen er stadig ikke gud IMO

          Men han nærmer sig et bestemt godkendt vindue

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
            Havde jeg tiden, satte jeg mig ned og skrev et modsvar til de grædekoner og høtyvfægtende debattører som de sidste mange dage har skabt dommedagsstemning og lynchning uden hold.

            Hvis JH lander målmanden og holder truppen intakt. Ja så er han efter min mening den bedste sportsdirektør vi har haft i odense
            i mange år...

            for hold kæft hvor er der sket mange gode ting i OB de sidste par år. Nyder den atmosfære og indstilling der er til tingene.
            Godt du ikke har tid... tudefrans...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Godt du ikke har tid... tudefrans...
              Du er genial

              Comment


                #67
                Tak, synes også det var det rigtige...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Jesper Hansen er stadig ikke gud IMO

                  Men han nærmer sig et bestemt godkendt vindue
                  Vi mangler "bare" en erstatning for Høegh ... Så er jeg tilfreds ... Så er der lidt småting men jeg er tilfreds hvis vi får en reel erstatning for Høegh..
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    Vi mangler "bare" en erstatning for Høegh ... Så er jeg tilfreds ... Så er der lidt småting men jeg er tilfreds hvis vi får en reel erstatning for Høegh..
                    Jep. Men håber stadig på Matti også. Der må komme noget på ham idag også

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                      Havde jeg tiden, satte jeg mig ned og skrev et modsvar til de grædekoner og høtyvfægtende debattører som de sidste mange dage har skabt dommedagsstemning og lynchning uden hold.

                      Hvis JH lander målmanden og holder truppen intakt. Ja så er han efter min mening den bedste sportsdirektør vi har haft i odense
                      i mange år...

                      for hold kæft hvor er der sket mange gode ting i OB de sidste par år. Nyder den atmosfære og indstilling der er til tingene.
                      Kunne du ikke tage dig tid og skrive , for os uvidende grædekoner hvad det er JH har været dygtig til ?

                      Måske dele det op i kategorier :

                      1: Det ekstraordinære
                      :( det uventede og rigtig gode arbejde , den handling som ikke andre sportsdirektører havde kunne se , whau handlen )

                      2: Det ordinære :
                      ( den forventede handel , det forventede arbejde , det som enhver sportsdirektør ville kunne )

                      3 : Under middel :
                      ( den lettere ringe handel , det unødvendige , der kunne man godt have krævet lidt mere)

                      4: Sjusk :

                      ( Den elendige handel , den alt for sene handel , de total unødvendige handler , panikløsninger , lappeløsninger . De handlinger hvor enhver anden kunne gøre det bedre .
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #71
                        Er bare så konstant træt af at læse så meget unuanceret brok der kommer fra mange - kan godt forstå max prøvede at forklare at det ikke altid var lige nuanceret.
                        Jeg smider MINE betragtninger når jeg er færdig på job.
                        JEG synes JH har gjort enormt meget i OB - af positive ting vel og mærke. JEG mener ikke alt er sort/hvid.

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                          Er bare så konstant træt af at læse så meget unuanceret brok der kommer fra mange - kan godt forstå max prøvede at forklare at det ikke altid var lige nuanceret.
                          Jeg smider MINE betragtninger når jeg er færdig på job.
                          JEG synes JH har gjort enormt meget i OB - af positive ting vel og mærke. JEG mener ikke alt er sort/hvid.
                          👍
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #73
                            Så kom målmanden og så er vi i princippet i mål med det JH har lovet.

                            alt over dette er bare "frynse"

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Kunne du ikke tage dig tid og skrive , for os uvidende grædekoner hvad det er JH har været dygtig til ?

                              Måske dele det op i kategorier :

                              1: Det ekstraordinære
                              :( det uventede og rigtig gode arbejde , den handling som ikke andre sportsdirektører havde kunne se , whau handlen )

                              2: Det ordinære :
                              ( den forventede handel , det forventede arbejde , det som enhver sportsdirektør ville kunne )

                              3 : Under middel :
                              ( den lettere ringe handel , det unødvendige , der kunne man godt have krævet lidt mere)

                              4: Sjusk :

                              ( Den elendige handel , den alt for sene handel , de total unødvendige handler , panikløsninger , lappeløsninger . De handlinger hvor enhver anden kunne gøre det bedre .
                              Vi har været vant til primært Sjusk og Under middel. Du kan da ikke se bort fra at vi med JH (med andre forudsætninger) er kommet et par trin op.
                              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                              OB - engang var vi gode

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
                                Så kom målmanden og så er vi i princippet i mål med det JH har lovet.

                                alt over dette er bare "frynse"
                                Bestemt ikke. Vi mangler stadig en erstatning for Høegh ..
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X