Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen er Gud - ( ligesom Kim Brink var det )

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
    FCM-bossen vil til gengæld ikke love, at profiler som Erik Sviatchenko og Pione Sisto også er i klubben, når mandagens transfervindue er lukket.

    - Det kan jeg ikke love, vi kan få et tilbud, vi ikke kan sige nej til, men som udgangspunkt vil vi gerne beholde dem vi har og så forstærke os med en eller to spillere, hvis vi kan komme af sted med det.

    Men hvis I sælger en eller to af profiler, bliver der så hentet erstatninger ind?

    - Ja, det kan jeg godt love, siger Steinlein.

    Ifølge Steinlein har klubben løbende sagt nej til en del henvendelser på holdets profiler, men telefonen havde givet lyd fra sig under og efter kampen mod Southampton.

    Her er en sportsdirektør, som kan sit kram. Watch and learn, Jesper Hansen.
    Men som også har nogle helt andre rammer at arbejde indenfor

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
      Men som også har nogle helt andre rammer at arbejde indenfor
      Ja. Der er stor forskel på at være mestre, deltagere i EL og i øvrigt have nogle af de bedste spillere i landet at sælge og så være OB, hvor tingene måske kommer til at fungere om et par sæsoner.

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
        FCM-bossen vil til gengæld ikke love, at profiler som Erik Sviatchenko og Pione Sisto også er i klubben, når mandagens transfervindue er lukket.

        - Det kan jeg ikke love, vi kan få et tilbud, vi ikke kan sige nej til, men som udgangspunkt vil vi gerne beholde dem vi har og så forstærke os med en eller to spillere, hvis vi kan komme af sted med det.

        Men hvis I sælger en eller to af profiler, bliver der så hentet erstatninger ind?

        - Ja, det kan jeg godt love, siger Steinlein.

        Ifølge Steinlein har klubben løbende sagt nej til en del henvendelser på holdets profiler, men telefonen havde givet lyd fra sig under og efter kampen mod Southampton.

        Her er en sportsdirektør, som kan sit kram. Watch and learn, Jesper Hansen.
        Men hvornår? med det samme - til januar - om et år. Han lover jo ikke en skid!

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
          Men som også har nogle helt andre rammer at arbejde indenfor
          Men også en anden klasse spillere der skal erstattes.
          Selvfølgelig kan de to ikke sammenlignes direkte men bare det man ikke er bange for at melde ud der kommer erstatninger det syntes jeg er fedt....ikke den gang festspillet vi skal høre på....med vi kigger og holder øjnene åbne. Det er ikke godt nok JH......høegh skal erstattes ligesom du skal finde en 1. Keeper

          Comment


            #50
            Jeg frygter seriøst et FCM bud på Falk hvis Sisto bliver solgt i sidste øjeblik...
            JT er stor fan af Rasmus

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              Men også en anden klasse spillere der skal erstattes.
              Selvfølgelig kan de to ikke sammenlignes direkte men bare det man ikke er bange for at melde ud der kommer erstatninger det syntes jeg er fedt....ikke den gang festspillet vi skal høre på....med vi kigger og holder øjnene åbne. Det er ikke godt nok JH......høegh skal erstattes ligesom du skal finde en 1. Keeper
              Enig. Han skal jo så bare hente spillere fra en anden hylde til en meget højere pris. Tror ikke at han har det super meget nemmere en Jesper Hansen

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Jeg frygter seriøst et FCM bud på Falk hvis Sisto bliver solgt i sidste øjeblik...
                JT er stor fan af Rasmus
                Har gjort mig samme tanke.....kommer til at gøre ondt. Og endnu mere når de sælger ham videre for det dobbelte om 2 år.....
                håber han ryger til udlandet.
                .....eller forlænger :)

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  Har gjort mig samme tanke.....kommer til at gøre ondt. Og endnu mere når de sælger ham videre for det dobbelte om 2 år.....
                  håber han ryger til udlandet.
                  .....eller forlænger :)
                  En sort dag hvis det sker. 15 mill eller ej

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                    Makkerparret Kent og Jesper er/bliver godt. Men bestyrelsen skal jo godkende alle køb og det kan være vanskeligt at købe de gode spillere til en for bestyrelsen spiselig pris. Den har før vist manglende forstand på synergierne i fodboldforretninger. Jeg håber K&J kan overbevise dem om, at holdets og publikums gejst forsvinder uden et acceptabelt forsvar. Så vil spillerne præstere dårligere og dermed blive solgt billigere og publikum vil igen se tv i stedet for levende bold.

                    PS: Kim B var aldrig en Gud, som jeg ser det.
                    Nej jeg kan godt huske du også brokkede dig over Kim Brink

                    3 x sølv

                    uttaka
                    Djemba Djemba
                    Traore

                    Derfor var Kim Brink GUD!

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Enig. Han skal jo så bare hente spillere fra en anden hylde til en meget højere pris. Tror ikke at han har det super meget nemmere en Jesper Hansen
                      Det er jeg simpelthen ikke enig i. Tror JH ville sove bedre om natten, hvis han havde Steinleins opgaver og forudsætninger ift. dem han står overfor nu.
                      FCM er langt mere attraktive for spillere på den hylde de kigger på, end jeg vurderer, vi er for dem, som vi kigger på:
                      1) De er danske mestre
                      2) De har (desværre) en realistisk chance for at blive det igen
                      3) De er i Europa
                      4) De har fine faciliteter
                      5) De har flere penge (og Benham i ryggen, hvis det brænder på)
                      Derudover bliver Steinleins opgave meget nemmere af, at han skal hente spillere til et hold, hvor fundamentet og rygradden allerede er på plads og fungerer - også selvom de skulle miste et par profiler. (Her kan man self godt argumentere for, at JH selv har en anddel i, at vores rygrad ikke er på plads, men nu forholder jeg mig kun til den opgave han står overfor nu).

                      Vi har samtidig en udfordring med selvforståelse/niveauet på de spillere vi gerne vil have ift. hvad OB har præsteret over de sidste år, og de forhold vi kan tilbyde.

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        Men også en anden klasse spillere der skal erstattes.
                        Selvfølgelig kan de to ikke sammenlignes direkte men bare det man ikke er bange for at melde ud der kommer erstatninger det syntes jeg er fedt....ikke den gang festspillet vi skal høre på....med vi kigger og holder øjnene åbne. Det er ikke godt nok JH......høegh skal erstattes ligesom du skal finde en 1. Keeper
                        Det er jo lidt et spørgsmål om smag og behag. Vi er gået fra den ene yderlighed i Poul H til den anden i JH - da foretrækker jeg en mere a la JH, selvom det ikke er så underholdende for os fans. Til syvende og sidst tæller handling mere end ord, og det har han stadig et par dage til - er dog helt enig i, at der så til gengæld også skal ske noget

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                          Det er jo lidt et spørgsmål om smag og behag. Vi er gået fra den ene yderlighed i Poul H til den anden i JH - da foretrækker jeg en mere a la JH, selvom det ikke er så underholdende for os fans. Til syvende og sidst tæller handling mere end ord, og det har han stadig et par dage til - er dog helt enig i, at der så til gengæld også skal ske noget
                          Jeg tror helt sikkert også der sker noget. EN målmand SKAL ind så må vi håbe at der bliver supplere med yderligere og de er på en anden hylde end Lasse Kryger...

                          Comment


                            #58
                            Hvad er egentlig sportsdirektørens opgave? Som jeg forstår det, handler det om , at sammensætte en gruppe spillere, der fungerer så godt, at de er i stand til at præstere mere, end deres evner egentlig berettiger til. Det er ikke nødvendigvis de dyreste spillere, der præsterer bedst. Hvor mange milliarder har Chelsea egentlig brugt på at nå dertil, hvor de er i dag? Da KB hentede spillere fra de øverste hylder, opnåede vi tre 2.pladser, men han efterlod en syg klub, hvor disciplinen var væk, og vores egne unge spillere ikke kunne komme frem. Samtidig var økonomien i ruiner. JH har vel været med til at rette op på økonomien, har været medvirkende til, at flere unge får chancen og han har samlet en sportslig ledelse, som de fleste SL-klubber misunder. Selvom jeg også er skuffet over, hvor store mangler vi har vist, specielt i forsvaret og målet, og hvor utålmodig jeg er, synes jeg, at JH ihvertfald har præsteret tilfredsstillende

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af kentini Se indlæg
                              Hvad er egentlig sportsdirektørens opgave? Som jeg forstår det, handler det om , at sammensætte en gruppe spillere, der fungerer så godt, at de er i stand til at præstere mere, end deres evner egentlig berettiger til. Det er ikke nødvendigvis de dyreste spillere, der præsterer bedst. Hvor mange milliarder har Chelsea egentlig brugt på at nå dertil, hvor de er i dag? Da KB hentede spillere fra de øverste hylder, opnåede vi tre 2.pladser, men han efterlod en syg klub, hvor disciplinen var væk, og vores egne unge spillere ikke kunne komme frem. Samtidig var økonomien i ruiner. JH har vel været med til at rette op på økonomien, har været medvirkende til, at flere unge får chancen og han har samlet en sportslig ledelse, som de fleste SL-klubber misunder. Selvom jeg også er skuffet over, hvor store mangler vi har vist, specielt i forsvaret og målet, og hvor utålmodig jeg er, synes jeg, at JH ihvertfald har præsteret tilfredsstillende
                              Da er jeg i vidt omfang enig, men hvis der kommer intet mere i dette vindue bliver min tålmodighed sat på en fandme hård prøve.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af kentini Se indlæg
                                Hvad er egentlig sportsdirektørens opgave? Som jeg forstår det, handler det om , at sammensætte en gruppe spillere, der fungerer så godt, at de er i stand til at præstere mere, end deres evner egentlig berettiger til. Det er ikke nødvendigvis de dyreste spillere, der præsterer bedst. Hvor mange milliarder har Chelsea egentlig brugt på at nå dertil, hvor de er i dag? Da KB hentede spillere fra de øverste hylder, opnåede vi tre 2.pladser, men han efterlod en syg klub, hvor disciplinen var væk, og vores egne unge spillere ikke kunne komme frem. Samtidig var økonomien i ruiner. JH har vel været med til at rette op på økonomien, har været medvirkende til, at flere unge får chancen og han har samlet en sportslig ledelse, som de fleste SL-klubber misunder. Selvom jeg også er skuffet over, hvor store mangler vi har vist, specielt i forsvaret og målet, og hvor utålmodig jeg er, synes jeg, at JH ihvertfald har præsteret tilfredsstillende
                                jeg er enig når fornuften nu skal sejre, men det er ufatteligt hårdt når vi nu kan se modstanderene lægge taktikken efter vores vaklende cf. som ikke magter det fysiske pres og luftspillet.

                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                                Da er jeg i vidt omfang enig, men hvis der kommer intet mere i dette vindue bliver min tålmodighed sat på en fandme hård prøve.
                                min tålmodighed er også på "en fandme hård prøve" og jeg er dybt splittet mellem udvikling af egne spillere og et "transfer doping-fix" som vi snakkede om for få år siden
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X