Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen er Gud - ( ligesom Kim Brink var det )

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af kentini Se indlæg
    Det er jeg helt enig i!
    Desler, JJT, Greve, Skulason, Falk, Makrini og Azer giver mange kombinationsmuligheder på den centrale... og på kanterne. Hvis de bliver alle sammen, er det helt fornuftigt, ligesom angrebet og målmandssituationen er på plads. Så er det bare en central forsvarsspiller, Hr. Hansen...!

    Mvh

    MaxHH

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
      Jeg tror på, at JH ikke svigter. Der kommer en CF i løbet af dagen. Som en har sagt vil der komme skader i det centrale forsvar og der er ikke erstatninger med nok format. Og når så Kent ovenikøbet mener at Lasse Nielsen er den forkerte type (til de fleste kampe) er det endnu et argument.
      Personligt tror jeg vi havde fået flere point med Lasse i startopstillingen. Diarra er en håbløs type i et CF.
      Meget muligt - men jeg forstår godt at KN vil vælge spillere efter sit koncept - så den er tricky - han skal jo ikke bare være en ny OP (intet ondt om ham - han gjorde hvad han skulle og det han var hentet til!)

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
        For det første kunne 9.pladsen let have været et par pladser op med et par stolpe ud og ind i turneringens sidste kampe. For det andet tager det lidt tid at få vendt supertankeren. Han var nødt til at finde nogle fra nedre hylder hvor det ER lotto. Han har været god til det vigtigste - trænere.

        Mens hans råderum var stærkt begrænset har han ikke præsteret noget Sjusk. Noget lotto kan godt gå som Under Middel, men ellers er det Det Ordinære og tilsyneladende også et par Ekstraordinære - senest den ukrainske målmand (forhåbentlig).
        Den 9. Plads kunne lige så godt være byttet til 11. Plads hvis det ikke havde været for rygvind , dommerkendelser og andre udefra kommende omstændigheder som gik OB's vej .

        Forstår godt du syntes nogle af os andre er grædekoner/brokkerøve og andet med din anskuelse af arbejdet/handlerne der er gjort de senere år ;-) . Kan desværre ikke sende på samme frekvens , så derfor vil vi nok vedblive at være et stykke fra hinanden .
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Den 9. Plads kunne lige så godt være byttet til 11. Plads hvis det ikke havde været for rygvind , dommerkendelser og andre udefra kommende omstændigheder som gik OB's vej .

          Forstår godt du syntes nogle af os andre er grædekoner/brokkerøve og andet med din anskuelse af arbejdet/handlerne der er gjort de senere år ;-) . Kan desværre ikke sende på samme frekvens , så derfor vil vi nok vedblive at være et stykke fra hinanden .
          Øh, nu går du da helt i selvsving. Jeg forsøger at svare sagligt og har da ikke kaldt nogen for grædekone eller brokkerøv. Det har sgu ikke noget med frekvens at gøre, men hvilke briller man har på.
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Den 9. Plads kunne lige så godt være byttet til 11. Plads hvis det ikke havde været for rygvind , dommerkendelser og andre udefra kommende omstændigheder som gik OB's vej .

            Forstår godt du syntes nogle af os andre er grædekoner/brokkerøve og andet med din anskuelse af arbejdet/handlerne der er gjort de senere år ;-) . Kan desværre ikke sende på samme frekvens , så derfor vil vi nok vedblive at være et stykke fra hinanden .
            Mon ikke sandheden ligger et sted imellem yderpunkterne...? ,o)

            Mvh

            MaxHH

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
              Mon ikke sandheden ligger et sted imellem yderpunkterne...? ,o)

              Mvh

              MaxHH
              Mon ikke det er ca midt i :-)
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                Mon ikke sandheden ligger et sted imellem yderpunkterne...? ,o)

                Mvh

                MaxHH
                Jeg er i godt humør i dag, så jeg giver dig helt ret. :-) Forza OB!

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                  Øh, nu går du da helt i selvsving. Jeg forsøger at svare sagligt og har da ikke kaldt nogen for grædekone eller brokkerøv. Det har sgu ikke noget med frekvens at gøre, men hvilke briller man har på.
                  Sorry , var rigtig nok ikke dig som kaldte os for grædekoner . Beklager .
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #99
                    Ok :-)
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                      Jeg er i godt humør i dag, så jeg giver dig helt ret. :-) Forza OB!

                      MvH ChrisOB
                      En sejr gør altid underværker ved folks villighed til kompromis herinde... ,o)

                      Mvh

                      MaxHH

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Sorry , var rigtig nok ikke dig som kaldte os for grædekoner . Beklager .
                        JEG brugte udtrykket grædekoner. Jeg nævnte ingen navne, så må man selv bestemme om man føler sig truffet. Men tænkte at hvis man sender stikpiller den ene vej - så må man også tage lidt imod :-)

                        og hey - jeg mener alt med et glimt i øjet, for vi har jo alle den samme passion, nemlig OB. Fodbold er følelser og derfor er vi alle forskellige, men ønsker at man i det mindste prøver at se lidt nuanceret på tingene.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                          En sejr gør altid underværker ved folks villighed til kompromis herinde... ,o)

                          Mvh

                          MaxHH
                          Jeg vil så sige, at holdets udtryk var mindst lige så vigtigt. En sejr hvor holdet har lignet et fodboldhold og ikke kun et hold der lever på ren held er altid sweeter. :-) Sådan går det når man rigtige centrale forsvars og midtbanefolk på banen samtidigt. Jeg vil i hvert fald nyde den til fulde. Brokrøv, grædekone eller ej.

                          :-)

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                            JEG brugte udtrykket grædekoner. Jeg nævnte ingen navne, så må man selv bestemme om man føler sig truffet. Men tænkte at hvis man sender stikpiller den ene vej - så må man også tage lidt imod :-)

                            og hey - jeg mener alt med et glimt i øjet, for vi har jo alle den samme passion, nemlig OB. Fodbold er følelser og derfor er vi alle forskellige, men ønsker at man i det mindste prøver at se lidt nuanceret på tingene.
                            Overoptimistisk lalleglad ignorant... Sagt med et glimt i øjet... ;-)

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                              JEG brugte udtrykket grædekoner. Jeg nævnte ingen navne, så må man selv bestemme om man føler sig truffet. Men tænkte at hvis man sender stikpiller den ene vej - så må man også tage lidt imod :-)

                              og hey - jeg mener alt med et glimt i øjet, for vi har jo alle den samme passion, nemlig OB. Fodbold er følelser og derfor er vi alle forskellige, men ønsker at man i det mindste prøver at se lidt nuanceret på tingene.

                              Helt enig , fælles for skeptikere , optimister , grædekoner og de lalleglade er jo netop at vi ønsker det bedste for klubben . Vi har vel blot forskellig opfattelse af hvordan vores ambitioner føres ud i livet . Men det vil vel næsten altid være sådan at de skeptiske røster er skarpere end de positive .
                              Last edited by Magge; 31-08-2015, 14:54.
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                                Overoptimistisk lalleglad ignorant... Sagt med et glimt i øjet... ;-)

                                MvH ChrisOB
                                Du må føle dig truffet når du nu henvender dig til mig - jeg henvendte mig ikke til dig, eller - det mener du så.

                                Comment

                                Working...
                                X