Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen er Gud - ( ligesom Kim Brink var det )

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Bestemt ikke. Vi mangler stadig en erstatning for Høegh ..
    Det bliver jo nok Hall...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      Bestemt ikke. Vi mangler stadig en erstatning for Høegh ..
      JH har da ikke lovet en erstatning for Høegh ? de har sagt de er fint dækket ind med nuværende 4 central forsvar spillere. ( LN, Hagrim, 18 årige + mo )

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
        JH har da ikke lovet en erstatning for Høegh ? de har sagt de er fint dækket ind med nuværende 4 central forsvar spillere. ( LN, Hagrim, 18 årige + mo )
        Det handler ikke om hvad der er lovet , men om hvad der er nødvendigt ;-)
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
          Vi har været vant til primært Sjusk og Under middel. Du kan da ikke se bort fra at vi med JH (med andre forudsætninger) er kommet et par trin op.
          Mener du vores 9. plads i sidste sæson var et par trin op ?
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
            JH har da ikke lovet en erstatning for Høegh ? de har sagt de er fint dækket ind med nuværende 4 central forsvar spillere. ( LN, Hagrim, 18 årige + mo )
            Nu har JH jo aldrig lovet noget men siden din udtalelse så har han jo selv åbnet op for en erstatning efter KLsalget og alt andet er da også uansvarligt ..
            Man sælger ikke den bedste mand i forsvaret, erstatter ham med en spiller der var reserve, udlejet og skadet og så endda sælger denne reserve så man er nede og hente 4. valget til pladsen fordi 3. valget er skadet/i unåde.
            Der mangler en erstatning i centerforsvaret - det kan der ikke være tvivl om ...
            Måske ok med Hall og Lasse men reserverne er langt fra niveau .. Og når vi henter spillere må det være til start11 ...
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Det handler ikke om hvad der er lovet , men om hvad der er nødvendigt ;-)
              Også kaldet Sund fornuft

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Det handler ikke om hvad der er lovet , men om hvad der er nødvendigt ;-)

                det er ikke diskussionen for jeg skriver at nu har JH fået det ind han har lovet men det mener Plum ikke.

                Igår holdte vi nullet imod mesterskabsfavoritterne ( inden sæsonen ) så det er svært at sige vi mangler en central forsvar....... selvom jeg personligt også gerne ser forstærkning der og på midten. ser ud til at skulason skal blive på venstre back og vi mangler en central midtbane spillere

                hvis jeg skulle vælge imellem centre forsvar og central midt ville jeg helst have en midtbane spiller på den offensive ved siden af makaronni

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  Nu har JH jo aldrig lovet noget men siden din udtalelse så har han jo selv åbnet op for en erstatning efter KLsalget og alt andet er da også uansvarligt ..
                  Man sælger ikke den bedste mand i forsvaret, erstatter ham med en spiller der var reserve, udlejet og skadet og så endda sælger denne reserve så man er nede og hente 4. valget til pladsen fordi 3. valget er skadet/i unåde.
                  Der mangler en erstatning i centerforsvaret - det kan der ikke være tvivl om ...
                  Måske ok med Hall og Lasse men reserverne er langt fra niveau .. Og når vi henter spillere må det være til start11 ...
                  Enig... jeg tror også han kigger efter en erstatning for Høegh/Larsen... især efter Diarra har skrevet sig ud af ligningen...

                  Mvh

                  MaxHH

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
                    det er ikke diskussionen for jeg skriver at nu har JH fået det ind han har lovet men det mener Plum ikke.

                    Igår holdte vi nullet imod mesterskabsfavoritterne ( inden sæsonen ) så det er svært at sige vi mangler en central forsvar....... selvom jeg personligt også gerne ser forstærkning der og på midten. ser ud til at skulason skal blive på venstre back og vi mangler en central midtbane spillere

                    hvis jeg skulle vælge imellem centre forsvar og central midt ville jeg helst have en midtbane spiller på den offensive ved siden af makaronni
                    To centrale er for lidt... der skal (imo) være tre, suppleret med et talent...

                    Mvh

                    MaxHH

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                      To centrale er for lidt... der skal (imo) være tre, suppleret med et talent...

                      Mvh

                      MaxHH
                      El Makrini og Azer og evt Desler med JJT som back-up?

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
                        det er ikke diskussionen for jeg skriver at nu har JH fået det ind han har lovet men det mener Plum ikke.

                        Igår holdte vi nullet imod mesterskabsfavoritterne ( inden sæsonen ) så det er svært at sige vi mangler en central forsvar....... selvom jeg personligt også gerne ser forstærkning der og på midten. ser ud til at skulason skal blive på venstre back og vi mangler en central midtbane spillere

                        hvis jeg skulle vælge imellem centre forsvar og central midt ville jeg helst have en midtbane spiller på den offensive ved siden af makaronni
                        Vi mangler helt sikkert en ... Hverken Lasse eller Halgrimur går igennem en sæson uden skader eller karantæner og reserverne er ikke gode nok ...
                        Vi er stadig det hold der har lukket flest kasser ind bortset fra bundproppen og der er vi kun et efter ..
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Mener du vores 9. plads i sidste sæson var et par trin op ?
                          For det første kunne 9.pladsen let have været et par pladser op med et par stolpe ud og ind i turneringens sidste kampe. For det andet tager det lidt tid at få vendt supertankeren. Han var nødt til at finde nogle fra nedre hylder hvor det ER lotto. Han har været god til det vigtigste - trænere.

                          Mens hans råderum var stærkt begrænset har han ikke præsteret noget Sjusk. Noget lotto kan godt gå som Under Middel, men ellers er det Det Ordinære og tilsyneladende også et par Ekstraordinære - senest den ukrainske målmand (forhåbentlig).
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af kentini Se indlæg
                            El Makrini og Azer og evt Desler med JJT som back-up?
                            Tænkte mere i forsvaret... midtbanen KAN vi klare os uden, hvis vi absolut skal...

                            mvh

                            MaxHH

                            Comment


                              #89
                              Det er jeg helt enig i!

                              Comment


                                #90
                                Jeg tror på, at JH ikke svigter. Der kommer en CF i løbet af dagen. Som en har sagt vil der komme skader i det centrale forsvar og der er ikke erstatninger med nok format. Og når så Kent ovenikøbet mener at Lasse Nielsen er den forkerte type (til de fleste kampe) er det endnu et argument.
                                Personligt tror jeg vi havde fået flere point med Lasse i startopstillingen. Diarra er en håbløs type i et CF.
                                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                                OB - engang var vi gode

                                Comment

                                Working...
                                X