Oprindeligt indsendt af manner
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Jesper Hansen er Gud - ( ligesom Kim Brink var det )
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægog jeg er dybt splittet mellem udvikling af egne spillere og et "transfer doping-fix" som vi snakkede om for få år sidenTil-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Havde jeg tiden, satte jeg mig ned og skrev et modsvar til de grædekoner og høtyvfægtende debattører som de sidste mange dage har skabt dommedagsstemning og lynchning uden hold.
Hvis JH lander målmanden og holder truppen intakt. Ja så er han efter min mening den bedste sportsdirektør vi har haft i odense
i mange år...
for hold kæft hvor er der sket mange gode ting i OB de sidste par år. Nyder den atmosfære og indstilling der er til tingene.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Richard Se indlægHavde jeg tiden, satte jeg mig ned og skrev et modsvar til de grædekoner og høtyvfægtende debattører som de sidste mange dage har skabt dommedagsstemning og lynchning uden hold.
Hvis JH lander målmanden og holder truppen intakt. Ja så er han efter min mening den bedste sportsdirektør vi har haft i odense
i mange år...
for hold kæft hvor er der sket mange gode ting i OB de sidste par år. Nyder den atmosfære og indstilling der er til tingene.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJesper Hansen er stadig ikke gud IMO
Men han nærmer sig et bestemt godkendt vindue"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Richard Se indlægHavde jeg tiden, satte jeg mig ned og skrev et modsvar til de grædekoner og høtyvfægtende debattører som de sidste mange dage har skabt dommedagsstemning og lynchning uden hold.
i mange år...
for hold kæft hvor er der sket mange gode ting i OB de sidste par år. Nyder den atmosfære og indstilling der er til tingene.
Måske dele det op i kategorier :
1: Det ekstraordinære
:( det uventede og rigtig gode arbejde , den handling som ikke andre sportsdirektører havde kunne se , whau handlen )
2: Det ordinære :
( den forventede handel , det forventede arbejde , det som enhver sportsdirektør ville kunne )
3 : Under middel :
( den lettere ringe handel , det unødvendige , der kunne man godt have krævet lidt mere)
4: Sjusk :
( Den elendige handel , den alt for sene handel , de total unødvendige handler , panikløsninger , lappeløsninger . De handlinger hvor enhver anden kunne gøre det bedre .817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Er bare så konstant træt af at læse så meget unuanceret brok der kommer fra mange - kan godt forstå max prøvede at forklare at det ikke altid var lige nuanceret.
Jeg smider MINE betragtninger når jeg er færdig på job.
JEG synes JH har gjort enormt meget i OB - af positive ting vel og mærke. JEG mener ikke alt er sort/hvid.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Richard Se indlægEr bare så konstant træt af at læse så meget unuanceret brok der kommer fra mange - kan godt forstå max prøvede at forklare at det ikke altid var lige nuanceret.
Jeg smider MINE betragtninger når jeg er færdig på job.
JEG synes JH har gjort enormt meget i OB - af positive ting vel og mærke. JEG mener ikke alt er sort/hvid.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægKunne du ikke tage dig tid og skrive , for os uvidende grædekoner hvad det er JH har været dygtig til ?
Måske dele det op i kategorier :
1: Det ekstraordinære
:( det uventede og rigtig gode arbejde , den handling som ikke andre sportsdirektører havde kunne se , whau handlen )
2: Det ordinære :
( den forventede handel , det forventede arbejde , det som enhver sportsdirektør ville kunne )
3 : Under middel :
( den lettere ringe handel , det unødvendige , der kunne man godt have krævet lidt mere)
4: Sjusk :
( Den elendige handel , den alt for sene handel , de total unødvendige handler , panikløsninger , lappeløsninger . De handlinger hvor enhver anden kunne gøre det bedre .Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlægSå kom målmanden og så er vi i princippet i mål med det JH har lovet.
alt over dette er bare "frynse""Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
Comment