Oprindeligt indsendt af ChrisOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB - AGF
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægHvis han havde potentiale, hvorfor så ikke?
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægSelvfølgelig. Men personligt synes jeg ikke man kan se det potentiale. Kun hvis man virkelig, virkelig gerne VIL se det. Mere end hvad virkeligheden måske kan bære.
MvH ChrisOB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægJeg synes godt jeg kan se det... Og det lader til at op til flere trænere også kan se det...
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægJeg synes godt jeg kan se det... Og det lader til at op til flere trænere også kan se det...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægHvem er alle de trænere? Det er ikke så lang tid siden, at han blev vurderet som det svageste led, og blev sendt østpå, hvor de ikke kunne se potentialet og sendte ham hjem igen. Leif Rasmussen siger at grunden til, at Kent bruger Kasper fremfor Lasse, er ikke fordi han mener at Kasper er en bedre forsvarspiller, men han er bedre med fødderne og kun derfor.
Den bliver ikke ved med at gå og på et tidspunkt meget snart kommer der et hold og scorer 3-4 mål mod os. Frygter det bliver i weekenden
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJa vi må sige at LR gav KL og AS tørt på i avisen her i weekenden og faktisk skriver det som de fleste af os ser kamp efter kamp..
Den bliver ikke ved med at gå og på et tidspunkt meget snart kommer der et hold og scorer 3-4 mål mod os. Frygter det bliver i weekenden
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJa vi må sige at LR gav KL og AS tørt på i avisen her i weekenden og faktisk skriver det som de fleste af os ser kamp efter kamp..
Anyways så var det ikke godt nok, det KL, AS eller holdet generelt præsterede især i 2. Halvleg, men for at være fair, så var det jo ikke ren katastrofe. Selv om GFs mål var af den, synes jeg, utilgivelig slags, så havde GF altså ikke ret meget andet end den chance i halvlegen. Jeg frygter bare, at hvis fejlene hober sig op, og vi kommer til at stå så passivt igen, så kan man med rette frygte at Randers, der har scoret 8 mål i 3 kampe, de vil være dygtigere til at udnytte de fejl. Presse os til at begå flere.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægNu er Leif R altså ikke det største sandhedsvidne, men derfor kan man da godt ha samme mening. Nogle gange har man bare fornemmelsen af, at LR kigger inde på forum, og anlægger sig så nogle synspunkter som er "populære". Men det er måske bare mig, der har det sådan?
Anyways så var det ikke godt nok, det KL, AS eller holdet generelt præsterede især i 2. Halvleg, men for at være fair, så var det jo ikke ren katastrofe. Selv om GFs mål var af den, synes jeg, utilgivelig slags, så havde GF altså ikke ret meget andet end den chance i halvlegen. Jeg frygter bare, at hvis fejlene hober sig op, og vi kommer til at stå så passivt igen, så kan man med rette frygte at Randers, der har scoret 8 mål i 3 kampe, de vil være dygtigere til at udnytte de fejl. Presse os til at begå flere.
MvH ChrisOB
Men ringe var det
Comment
-
Nej, jeg syntes ikke, det var ren katastrofe. Det havde det været hvis GF havde scoret yderligere 4 mål, som de vist nok gjorde mod os i Odense for et par år siden. Det vi præsterede fredag var skidt, men ingen katastrofe.
Det kan bare ende med katastrofe, hvis vi fortsætter i samme dur.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægNej, jeg syntes ikke, det var ren katastrofe. Det havde det været hvis GF havde scoret yderligere 4 mål, som de vist nok gjorde mod os i Odense for et par år siden. Det vi præsterede fredag var skidt, men ingen katastrofe.
Det kan bare ende med katastrofe, hvis vi fortsætter i samme dur.
MvH ChrisOB
Jeg ligger nok et sted mellem ringe og umådeligt ringe...
Ingen pres,ingen vildskab, ingen boldbesiddelse. Forsvare sig og smid bolden væk med det samme.
Vi er bare super heldige pt at vi har måske superligaens farligste trio i front
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægkorrekt. Nu var det jo også dig der startede med at bruge ordet katastrofe.
Jeg ligger nok et sted mellem ringe og umådeligt ringe...
Ingen pres,ingen vildskab, ingen boldbesiddelse. Forsvare sig og smid bolden væk med det samme.
Vi er bare super heldige pt at vi har måske superligaens farligste trio i front
Den jeg så var en ret lige kamp, der bølgede frem og tilbage; begge hold havde deres chancer, og den kunne være gået begge veje. Herlig underholdning, i øvrigt.
At den kamp her 3 dage senere snart bliver udlagt som 'umådeligt ringe'; det forstår jeg ikke. Det behøver vi ikke diskutere, for vi har jo alle ret til vores meninger; men jeg forstår simpelthen ikke skuffelsen eller ærgrelsen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg"katastrofe", "ringe", "umådeligt ringe"
Den jeg så var en ret lige kamp, der bølgede frem og tilbage; begge hold havde deres chancer, og den kunne være gået begge veje. Herlig underholdning, i øvrigt.
At den kamp her 3 dage senere snart bliver udlagt som 'umådeligt ringe'; det forstår jeg ikke. Det behøver vi ikke diskutere, for vi har jo alle ret til vores meninger; men jeg forstår simpelthen ikke skuffelsen eller ærgrelsen.Last edited by manner; 10-08-2015, 17:39.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægjeg er enig i at det er overdrevet at bruge de udtryk, men jeg forstår skuffelsen hos nogen over at vi kunne være mere kontrollerende mod et oprykkerhold, som ganske vist er bedre end de fleste...vi skal ret beset være lidt mere end alm. tilfredse med at vi ikke tabte den kamp.
Comment
Comment