Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - AGF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Lad mig omformulere: Ville du bygge dit hold op omkring ham? Eller ville du hurtigst muligt finde en mere rutineret erstatning?

    MvH ChrisOB
    Hvis han havde potentiale, hvorfor så ikke?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
      Hvis han havde potentiale, hvorfor så ikke?
      Selvfølgelig. Men personligt synes jeg ikke man kan se det potentiale. Kun hvis man virkelig, virkelig gerne VIL se det. Mere end hvad virkeligheden måske kan bære.

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
        Selvfølgelig. Men personligt synes jeg ikke man kan se det potentiale. Kun hvis man virkelig, virkelig gerne VIL se det. Mere end hvad virkeligheden måske kan bære.

        MvH ChrisOB
        Jeg synes godt jeg kan se det... Og det lader til at op til flere trænere også kan se det...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
          Jeg synes godt jeg kan se det... Og det lader til at op til flere trænere også kan se det...
          Så er vi tilbage ved ambitionsniveau diskussione igen. Tror det for Kents vedkommende drejer sig om at KL lige er den tand bedre med bolden end LN. Potentialet var der da han var yngre, men potentiale for yderligere udvikling til klasse forsvarer ser jeg bare ikke.

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
            Jeg synes godt jeg kan se det... Og det lader til at op til flere trænere også kan se det...
            Hvem er alle de trænere? Det er ikke så lang tid siden, at han blev vurderet som det svageste led, og blev sendt østpå, hvor de ikke kunne se potentialet og sendte ham hjem igen. Leif Rasmussen siger at grunden til, at Kent bruger Kasper fremfor Lasse, er ikke fordi han mener at Kasper er en bedre forsvarspiller, men han er bedre med fødderne og kun derfor.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
              Hvem er alle de trænere? Det er ikke så lang tid siden, at han blev vurderet som det svageste led, og blev sendt østpå, hvor de ikke kunne se potentialet og sendte ham hjem igen. Leif Rasmussen siger at grunden til, at Kent bruger Kasper fremfor Lasse, er ikke fordi han mener at Kasper er en bedre forsvarspiller, men han er bedre med fødderne og kun derfor.
              Ja vi må sige at LR gav KL og AS tørt på i avisen her i weekenden og faktisk skriver det som de fleste af os ser kamp efter kamp..
              Den bliver ikke ved med at gå og på et tidspunkt meget snart kommer der et hold og scorer 3-4 mål mod os. Frygter det bliver i weekenden

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Ja vi må sige at LR gav KL og AS tørt på i avisen her i weekenden og faktisk skriver det som de fleste af os ser kamp efter kamp..
                Den bliver ikke ved med at gå og på et tidspunkt meget snart kommer der et hold og scorer 3-4 mål mod os. Frygter det bliver i weekenden
                Det er også min helt store frygt at vi løber ind i en snitter enten i mod Randers eller FCK, det ville godt nok være et spark lige i balls, hvis det skete...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Ja vi må sige at LR gav KL og AS tørt på i avisen her i weekenden og faktisk skriver det som de fleste af os ser kamp efter kamp..
                  Den bliver ikke ved med at gå og på et tidspunkt meget snart kommer der et hold og scorer 3-4 mål mod os. Frygter det bliver i weekenden
                  Nu er Leif R altså ikke det største sandhedsvidne, men derfor kan man da godt ha samme mening. Nogle gange har man bare fornemmelsen af, at LR kigger inde på forum, og anlægger sig så nogle synspunkter som er "populære". Men det er måske bare mig, der har det sådan?

                  Anyways så var det ikke godt nok, det KL, AS eller holdet generelt præsterede især i 2. Halvleg, men for at være fair, så var det jo ikke ren katastrofe. Selv om GFs mål var af den, synes jeg, utilgivelig slags, så havde GF altså ikke ret meget andet end den chance i halvlegen. Jeg frygter bare, at hvis fejlene hober sig op, og vi kommer til at stå så passivt igen, så kan man med rette frygte at Randers, der har scoret 8 mål i 3 kampe, de vil være dygtigere til at udnytte de fejl. Presse os til at begå flere.

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                    Nu er Leif R altså ikke det største sandhedsvidne, men derfor kan man da godt ha samme mening. Nogle gange har man bare fornemmelsen af, at LR kigger inde på forum, og anlægger sig så nogle synspunkter som er "populære". Men det er måske bare mig, der har det sådan?

                    Anyways så var det ikke godt nok, det KL, AS eller holdet generelt præsterede især i 2. Halvleg, men for at være fair, så var det jo ikke ren katastrofe. Selv om GFs mål var af den, synes jeg, utilgivelig slags, så havde GF altså ikke ret meget andet end den chance i halvlegen. Jeg frygter bare, at hvis fejlene hober sig op, og vi kommer til at stå så passivt igen, så kan man med rette frygte at Randers, der har scoret 8 mål i 3 kampe, de vil være dygtigere til at udnytte de fejl. Presse os til at begå flere.

                    MvH ChrisOB
                    Du syntes ikke at når man kun er i stand til at spille kontra fodbold mod en oprykker på hjemmebane at det er en katastrofe. Man kunne også bruge andre ord..
                    Men ringe var det

                    Comment


                      Nej, jeg syntes ikke, det var ren katastrofe. Det havde det været hvis GF havde scoret yderligere 4 mål, som de vist nok gjorde mod os i Odense for et par år siden. Det vi præsterede fredag var skidt, men ingen katastrofe.

                      Det kan bare ende med katastrofe, hvis vi fortsætter i samme dur.

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                        Nej, jeg syntes ikke, det var ren katastrofe. Det havde det været hvis GF havde scoret yderligere 4 mål, som de vist nok gjorde mod os i Odense for et par år siden. Det vi præsterede fredag var skidt, men ingen katastrofe.

                        Det kan bare ende med katastrofe, hvis vi fortsætter i samme dur.

                        MvH ChrisOB
                        korrekt. Nu var det jo også dig der startede med at bruge ordet katastrofe.
                        Jeg ligger nok et sted mellem ringe og umådeligt ringe...
                        Ingen pres,ingen vildskab, ingen boldbesiddelse. Forsvare sig og smid bolden væk med det samme.
                        Vi er bare super heldige pt at vi har måske superligaens farligste trio i front

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          korrekt. Nu var det jo også dig der startede med at bruge ordet katastrofe.
                          Jeg ligger nok et sted mellem ringe og umådeligt ringe...
                          Ingen pres,ingen vildskab, ingen boldbesiddelse. Forsvare sig og smid bolden væk med det samme.
                          Vi er bare super heldige pt at vi har måske superligaens farligste trio i front
                          "katastrofe", "ringe", "umådeligt ringe"??
                          Den jeg så var en ret lige kamp, der bølgede frem og tilbage; begge hold havde deres chancer, og den kunne være gået begge veje. Herlig underholdning, i øvrigt.
                          At den kamp her 3 dage senere snart bliver udlagt som 'umådeligt ringe'; det forstår jeg ikke. Det behøver vi ikke diskutere, for vi har jo alle ret til vores meninger; men jeg forstår simpelthen ikke skuffelsen eller ærgrelsen.

                          Comment


                            Synes det var en god og fair kamp.
                            Gf er stærke og spiller godt i år. Oprykker eller ej,
                            vi havde vores chancer - dog stadig for mange boldtab

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                              "katastrofe", "ringe", "umådeligt ringe"
                              Den jeg så var en ret lige kamp, der bølgede frem og tilbage; begge hold havde deres chancer, og den kunne være gået begge veje. Herlig underholdning, i øvrigt.
                              At den kamp her 3 dage senere snart bliver udlagt som 'umådeligt ringe'; det forstår jeg ikke. Det behøver vi ikke diskutere, for vi har jo alle ret til vores meninger; men jeg forstår simpelthen ikke skuffelsen eller ærgrelsen.
                              jeg er enig i at det er overdrevet at bruge de udtryk, men jeg forstår skuffelsen hos nogen over at vi kunne være mere kontrollerende mod et oprykkerhold, som ganske vist er bedre end de fleste...vi skal ret beset være lidt mere end alm. tilfredse med at vi ikke tabte den kamp. Jeg så også en levende kamp hvor OB fik vist hurtigeden i kontraspillet, men ikke formåede at trykke GF efter en forrygende start, som burde kunne ryste mange mere urutinerede hold...
                              Last edited by manner; 10-08-2015, 17:39.
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                jeg er enig i at det er overdrevet at bruge de udtryk, men jeg forstår skuffelsen hos nogen over at vi kunne være mere kontrollerende mod et oprykkerhold, som ganske vist er bedre end de fleste...vi skal ret beset være lidt mere end alm. tilfredse med at vi ikke tabte den kamp.
                                Jeg synes ikke vi var længere fra sejren end AGF, der tydeligvis løb tør for kræfter og stillede sig tilbage til sidst. Og jo; kampen udstillede da også nogle mangler, vi har. Jeg er måske bare lidt overrasket over, at ordvalget kan blive så negativt efter en god fodboldkamp. Jeg kan ikke befri mig for tanken om, at nogen pga. to sejre (den sidste heldig) i de to første kampe har fået en anelse for høje forventninger.

                                Comment

                                Working...
                                X