Nu må Ari S. snart være fortid på den midtbane. Og gerne i klubben for min skyld.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB - AGF
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægEnig. Men dejligt indhop af Radza og JJT
Radza håber jeg så ikke kommer til at spille mere lige med det samme - må håbe jh har en klar på blokken.
Man spillede poker og satsede på den gik frem til slutningen af vinduet - den gik så ikke...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægVi må også bare indse, at AGF har en bedre sammensat trup end vi har. Vi har alt alt for mange blålys rendende, sponseret af vores dygtige sportsdirektør.
Fortsætter oprydningen og der kommer et par gode signinger så tror jeg også det bliver rigtigt godt for os......næste sæson
Vi er i en...gys......"process"
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægog så har Wieghorst jo haft mere end et år til at implementere sine ideer i truppen - godt nok i 1 div. men stadig - de er mere sammenspillet.
Fortsætter oprydningen og der kommer et par gode signinger så tror jeg også det bliver rigtigt godt for os......næste sæson
Vi er i en...gys......"process"
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægog så har Wieghorst jo haft mere end et år til at implementere sine ideer i truppen - godt nok i 1 div. men stadig - de er mere sammenspillet.
Vi er i en...gys......"process"Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
Comment