Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - AGF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Nu må Ari S. snart være fortid på den midtbane. Og gerne i klubben for min skyld.
    OB: Danske mestre i 2075/6

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Valluga Se indlæg
      Hvordan kan Lasse Nielsen og Busoladiz ikke starte inde, og hvorfor helvede skal Kriger ind for Greve???
      Azer er skadet og vi bryder helst ikke den 4-4-2

      Comment


        Så bare jjt istedet

        Comment


          Vi må også bare indse, at AGF har en bedre sammensat trup end vi har. Vi har alt alt for mange blålys rendende, sponseret af vores dygtige sportsdirektør.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Vi må også bare indse, at AGF har en bedre sammensat trup end vi har. Vi har alt alt for mange blålys rendende, sponseret af vores dygtige sportsdirektør.

            Vinduet er heldigvis åbent endnu

            Comment


              Hold da OP hvor Jesper Hansen får travlt i den kommende uge. Ny keeper, ny forsvarer, ny midtbane.
              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Valluga Se indlæg
                Så bare jjt istedet
                Tror han mangler fysik og har måske kun 60 min på dette niveau PT

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Enig. Men dejligt indhop af Radza og JJT
                  bestemt.....jjt må gerne snart få en startplads.

                  Radza håber jeg så ikke kommer til at spille mere lige med det samme - må håbe jh har en klar på blokken.
                  Man spillede poker og satsede på den gik frem til slutningen af vinduet - den gik så ikke...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                    Hold da OP hvor Jesper Hansen får travlt i den kommende uge. Ny keeper, ny forsvarer, ny midtbane.
                    Lyder til at Kirsten får en opringning snart

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Vi må også bare indse, at AGF har en bedre sammensat trup end vi har. Vi har alt alt for mange blålys rendende, sponseret af vores dygtige sportsdirektør.
                      og så har Wieghorst jo haft mere end et år til at implementere sine ideer i truppen - godt nok i 1 div. men stadig - de er mere sammenspillet.

                      Fortsætter oprydningen og der kommer et par gode signinger så tror jeg også det bliver rigtigt godt for os......næste sæson

                      Vi er i en...gys......"process"

                      Comment


                        På rulletekst i TV3 sport:

                        VVS mand til Brøndby som reservemålmand

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          og så har Wieghorst jo haft mere end et år til at implementere sine ideer i truppen - godt nok i 1 div. men stadig - de er mere sammenspillet.

                          Fortsætter oprydningen og der kommer et par gode signinger så tror jeg også det bliver rigtigt godt for os......næste sæson

                          Vi er i en...gys......"process"
                          Ja. Der skal flere justeringer til..

                          Comment


                            Boldbesiddelse

                            48-52%

                            Min forudsigelse holder stadig stik. Overvejer om 90% er for lavt

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              og så har Wieghorst jo haft mere end et år til at implementere sine ideer i truppen - godt nok i 1 div. men stadig - de er mere sammenspillet.

                              Fortsætter oprydningen og der kommer et par gode signinger så tror jeg også det bliver rigtigt godt for os......næste sæson

                              Vi er i en...gys......"process"
                              Helt korrekt. Men derfor må vi godt lade være med at aflevere bolden DIREKTE til modstanderen.
                              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                              Comment


                                Toppel til Brøndby.
                                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                                OB - engang var vi gode

                                Comment

                                Working...
                                X