Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - AGF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
    Ikke en god kamp.

    For fjerde kamp i træk er midteraksen rigtig dårlig. Kasper Larsen laver i denne kamp to kæmpe fejl og har vel kostet over halvdelen af vores mål imod. Skulason smider alt for mange bolde væk på grund af det langsomme tempo og den dårlige teknik.

    Vi forsøger at kompensere for de to centrale midtbanespilleres mangler ved at lade Emil føre bolden frem, men det er jo uholdbart. Han kommer tilsvarende til at mangle længere fremme.

    Da JJT kommer ind fordeler han bolden fint rundt og sætter i en enkelt aktion tre mand. Jeg forstår simpelthen ikke Kent ikke vil spille med ham.

    Nu står vi også uden keeper, hvis Falkesgaard er skadet som frygtet. Radza viser ved et enkelt hjørnespark hvor farligt det vil være at spille ham - han fylder for lidt i feltet.

    Det betyder Jesper Hansen har ganske få dage til at finde en førstekeeper og en midterforsvarer (såfremt ingen af vores gode spillere ryger).

    Jeg ved vi er i proces, men hvor har vi dog mistet unødvendige point de sidste to kampe.

    Vinder vi mod Randers er starten god og vi kan ligge i top tre, taber vi er den ikke god og vi kan ligge i bunden.
    Helt enig. Men med nuværende midtbane og forsvar slår vi altså ikke Randers...
    1p hvis vi er heldige

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Skulasen kampens dårligste trods mål

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...laekre-indlaeg

    Leave a comment:


  • B(ob)
    replied
    Ikke en god kamp.

    For fjerde kamp i træk er midteraksen rigtig dårlig. Kasper Larsen laver i denne kamp to kæmpe fejl og har vel kostet over halvdelen af vores mål imod. Skulason smider alt for mange bolde væk på grund af det langsomme tempo og den dårlige teknik.

    Vi forsøger at kompensere for de to centrale midtbanespilleres mangler ved at lade Emil føre bolden frem, men det er jo uholdbart. Han kommer tilsvarende til at mangle længere fremme.

    Da JJT kommer ind fordeler han bolden fint rundt og sætter i en enkelt aktion tre mand. Jeg forstår simpelthen ikke Kent ikke vil spille med ham.

    Nu står vi også uden keeper, hvis Falkesgaard er skadet som frygtet. Radza viser ved et enkelt hjørnespark hvor farligt det vil være at spille ham - han fylder for lidt i feltet.

    Det betyder Jesper Hansen har ganske få dage til at finde en førstekeeper og en midterforsvarer (såfremt ingen af vores gode spillere ryger).

    Jeg ved vi er i proces, men hvor har vi dog mistet unødvendige point de sidste to kampe.

    Vinder vi mod Randers er starten god og vi kan ligge i top tre, taber vi er den ikke god og vi kan ligge i bunden.

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Toppel til Brøndby.

    Leave a comment:


  • Marco van Tasten
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    og så har Wieghorst jo haft mere end et år til at implementere sine ideer i truppen - godt nok i 1 div. men stadig - de er mere sammenspillet.

    Fortsætter oprydningen og der kommer et par gode signinger så tror jeg også det bliver rigtigt godt for os......næste sæson

    Vi er i en...gys......"process"
    Helt korrekt. Men derfor må vi godt lade være med at aflevere bolden DIREKTE til modstanderen.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Boldbesiddelse

    48-52%

    Min forudsigelse holder stadig stik. Overvejer om 90% er for lavt

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    og så har Wieghorst jo haft mere end et år til at implementere sine ideer i truppen - godt nok i 1 div. men stadig - de er mere sammenspillet.

    Fortsætter oprydningen og der kommer et par gode signinger så tror jeg også det bliver rigtigt godt for os......næste sæson

    Vi er i en...gys......"process"
    Ja. Der skal flere justeringer til..

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    På rulletekst i TV3 sport:

    VVS mand til Brøndby som reservemålmand

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Vi må også bare indse, at AGF har en bedre sammensat trup end vi har. Vi har alt alt for mange blålys rendende, sponseret af vores dygtige sportsdirektør.
    og så har Wieghorst jo haft mere end et år til at implementere sine ideer i truppen - godt nok i 1 div. men stadig - de er mere sammenspillet.

    Fortsætter oprydningen og der kommer et par gode signinger så tror jeg også det bliver rigtigt godt for os......næste sæson

    Vi er i en...gys......"process"

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Hold da OP hvor Jesper Hansen får travlt i den kommende uge. Ny keeper, ny forsvarer, ny midtbane.
    Lyder til at Kirsten får en opringning snart

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Enig. Men dejligt indhop af Radza og JJT
    bestemt.....jjt må gerne snart få en startplads.

    Radza håber jeg så ikke kommer til at spille mere lige med det samme - må håbe jh har en klar på blokken.
    Man spillede poker og satsede på den gik frem til slutningen af vinduet - den gik så ikke...

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Valluga Se indlæg
    Så bare jjt istedet
    Tror han mangler fysik og har måske kun 60 min på dette niveau PT

    Leave a comment:


  • Marco van Tasten
    replied
    Hold da OP hvor Jesper Hansen får travlt i den kommende uge. Ny keeper, ny forsvarer, ny midtbane.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Vi må også bare indse, at AGF har en bedre sammensat trup end vi har. Vi har alt alt for mange blålys rendende, sponseret af vores dygtige sportsdirektør.

    Vinduet er heldigvis åbent endnu

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Vi må også bare indse, at AGF har en bedre sammensat trup end vi har. Vi har alt alt for mange blålys rendende, sponseret af vores dygtige sportsdirektør.

    Leave a comment:

Working...
X