Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - AGF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • RASH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Hvor mange chancer får Makrini/Ari og Larsen/Jonasson? Som midterakse?
    For mange...

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Var det ikke også Poul med det fede checkhæfte, der forlængede med Toppel i første omgang... Så ville niveauet i hvert fald være lagt...

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    yup

    håber han har brugt tiden fornuftigt og har øje på nogle....og ikke bare kirsten, alene navnet diskvalificerer ;)
    når MT nu havner i BIF er Michael Tørnes måske en mulighed....hmmm endnu en MT

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    jo gerne - men derfor skal der jo stadig hentes en ekstra mand ind
    Jo jo

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    hvad var han oppe på?

    Det må jo også have været højt hvis det var en SÅ markant lønnedgang han blev præsenteret for....så vi snakker vel på den sjove side af 100K
    Lige den holder jeg tæt med. Skulle nødig brænde min broer jo. Men den var HØJ og forstår godt at en forringet kontrakt var hvad han kunne få...

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Skal vi ikke bare håbe det var et slag og at han træner med igen i næste uge. Så er alt status q
    jo gerne - men derfor skal der jo stadig hentes en ekstra mand ind

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Det tror jeg simpelthen ikke. Dette er et spørgsmål om at få mest for pengene.. Og det har man taget chancen med. Skal vi bruge X på en målmand eller Y??
    Hvis Y gør at der er råd til en ekstra midtbane/forsvarsspiller ville det jo være super. Og det kunne åbenbart først besluttes efter man har set Falkesgaard i aktion..

    Man der skulle være lønkroner nok frigivet efter Toppel er stoppet
    Jeg faldt ned af stolen da jeg fik hans løn at vide de sidste 2 år
    hvad var han oppe på?

    Det må jo også have været højt hvis det var en SÅ markant lønnedgang han blev præsenteret for....så vi snakker vel på den sjove side af 100K

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Ja, det koster så nu, hvis Falkesgaard viser sig at måtte sidde over et par kampe....nu kan prisen på en målmand og lønnen skrues gevaldigt i vejret.
    Skal vi ikke bare håbe det var et slag og at han træner med igen i næste uge. Så er alt status q

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    uanset om han skal have chancen nu eller ej - så skal der en mere ind. Længere er det jo ikke

    Tænker der er gået så meget jyde i JH at han har satset på at køre igennem august med kun 2 målmænd - bare for at spare den ene måneds løn ;)
    Det tror jeg simpelthen ikke. Dette er et spørgsmål om at få mest for pengene.. Og det har man taget chancen med. Skal vi bruge X på en målmand eller Y??
    Hvis Y gør at der er råd til en ekstra midtbane/forsvarsspiller ville det jo være super. Og det kunne åbenbart først besluttes efter man har set Falkesgaard i aktion..

    Man der skulle være lønkroner nok frigivet efter Toppel er stoppet
    Jeg faldt ned af stolen da jeg fik hans løn at vide de sidste 2 år

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Ja, det koster så nu, hvis Falkesgaard viser sig at måtte sidde over et par kampe....nu kan prisen på en målmand og lønnen skrues gevaldigt i vejret.
    yup

    håber han har brugt tiden fornuftigt og har øje på nogle....og ikke bare kirsten, alene navnet diskvalificerer ;)

    Leave a comment:


  • obforever
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    uanset om han skal have chancen nu eller ej - så skal der en mere ind. Længere er det jo ikke

    Tænker der er gået så meget jyde i JH at han har satset på at køre igennem august med kun 2 målmænd - bare for at spare den ene måneds løn ;)
    Ja, det koster så nu, hvis Falkesgaard viser sig at måtte sidde over et par kampe....nu kan prisen på en målmand og lønnen skrues gevaldigt i vejret.

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Med de forlydender fra træninger og reserveholdskampe er jeg ikke klar til at give ham en chance endnu..
    Enig i alt andet
    uanset om han skal have chancen nu eller ej - så skal der en mere ind. Længere er det jo ikke

    Tænker der er gået så meget jyde i JH at han har satset på at køre igennem august med kun 2 målmænd - bare for at spare den ene måneds løn ;)

    Leave a comment:


  • obforever
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jack D. Se indlæg
    Langt hen ad vejen enig - Kasper Larsen er helt væk fra vinduet - synes heller ikke Jonasson er overbevisende :-(
    Skulasson er, på trods af målet, en dyr herre for holdet - alt for mange fejl.
    Er nu ikke enig i vurderingen af Radza - synes han laver et okay indhop - og er egentlig frisk på at give ham en chance.
    Nå ja - Radza kan da få chancen....vi har jo altmuligmanden Kryger, som kan trække i målmandstrøjen, hvis det skulle blive nødvendigt

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jack D. Se indlæg
    Langt hen ad vejen enig - Kasper Larsen er helt væk fra vinduet - synes heller ikke Jonasson er overbevisende :-(
    Skulasson er, på trods af målet, en dyr herre for holdet - alt for mange fejl.
    Er nu ikke enig i vurderingen af Radza - synes han laver et okay indhop - og er egentlig frisk på at give ham en chance.
    Med de forlydender fra træninger og reserveholdskampe er jeg ikke klar til at give ham en chance endnu..
    Enig i alt andet

    Leave a comment:


  • Jack D.
    replied
    Langt hen ad vejen enig - Kasper Larsen er helt væk fra vinduet - synes heller ikke Jonasson er overbevisende :-(
    Skulasson er, på trods af målet, en dyr herre for holdet - alt for mange fejl.
    Er nu ikke enig i vurderingen af Radza - synes han laver et okay indhop - og er egentlig frisk på at give ham en chance.

    Leave a comment:

Working...
X