Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - AGF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Jeg kan jo ikke læse Kents tanker; og jeg ved naturligvis heller ikke, hvordan han ser JJTs udvikling. Men tænker at han må vurdere at JJT mangler lidt endnu, mens Kasper står stærkere i forhold til Lasse - når han skal vurdere det bedste for holdet. Det er muligt, at han tager fejl, men så må vi se, om han kan erkende og arbejde med de fejl. Foreløbigt har vi spillet 4 kampe, som for mig som fan har været mere spændende og løfterige end set længe - med alle fejl og mangler inkl.
    Jeg forventede så heller ikke, at vi skulle i top 4, fordi vi vandt over Hobro. Derimod forventede jeg endnu en sæson med nogle nedture, men også håb om bedre tider. Det håb er stadig helt intakt, synes allerede jeg er positivt overrasket over mange ting. Jeg havde måske forventet, at vi fik en svær start pga. mange nye sammen, og med de næste 3 svære kampe kan vi sagtens nå at synke et godt stykke endnu. Starten har bare vist nogle styrker, som jeg ikke havde turdet håbe på; og især angrebet er noget at bygge på. Hvornår har vi sidst haft fornemmelsen af, at der var noget at bygge på, og nogen der faktisk kunne bygge noget? Jeg kan dårligt huske det længere:-)
    Det er måske dén bedste pointe, du kan komme med. Der er masser af bygge på. Jeg tvivler så stadig på, at vi kan bygge noget med et forsvar der hedder KL/Jonasson og en central midtbane der hedder Skula/Makrini. I en ideel verden hentede vi to nye centerforsvarere og fandt en bedre løsning på den centrale midtbane end Skulason. For så kunne vi for alvor begynde at drømme (ikke forvente) om en placering i nærheden af TOP-4.

    Jeg synes simpelthen overblikket og placeringsevnen ikke er god nok hos hverken Haddi eller Kasper Larsen. Om den kan blive bedre, tvivler jeg også på, men det er der i det mindste en mulighed for. Se Kirkeskov; han var vel banens bedste; og dén mand lignede en færdig mand, en stående joke.

    Skula er heller ikke god nok med bolden. Eller har den fysiske "presence" til at være central midtbanespiller. El Makrini tror jeg ville kunne blive bedre med en bedre makker ved siden af ham.

    Hvis man skal bygge noget op, skal man så ikke have en ordentlig "base" i form af stærtke centrale midterakser?

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • nixcha
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Er KL virkelig stadig et talent??? Jeg syntes det ikke.. De bedste bør spille hver gang. Ellers ville det da give mening at starte med JJT hvis det du siger skal give mening..
    Jeg kan jo ikke læse Kents tanker; og jeg ved naturligvis heller ikke, hvordan han ser JJTs udvikling. Men tænker at han må vurdere at JJT mangler lidt endnu, mens Kasper står stærkere i forhold til Lasse - når han skal vurdere det bedste for holdet. Det er muligt, at han tager fejl, men så må vi se, om han kan erkende og arbejde med de fejl. Foreløbigt har vi spillet 4 kampe, som for mig som fan har været mere spændende og løfterige end set længe - med alle fejl og mangler inkl.
    Jeg forventede så heller ikke, at vi skulle i top 4, fordi vi vandt over Hobro. Derimod forventede jeg endnu en sæson med nogle nedture, men også håb om bedre tider. Det håb er stadig helt intakt, synes allerede jeg er positivt overrasket over mange ting. Jeg havde måske forventet, at vi fik en svær start pga. mange nye sammen, og med de næste 3 svære kampe kan vi sagtens nå at synke et godt stykke endnu. Starten har bare vist nogle styrker, som jeg ikke havde turdet håbe på; og især angrebet er noget at bygge på. Hvornår har vi sidst haft fornemmelsen af, at der var noget at bygge på, og nogen der faktisk kunne bygge noget? Jeg kan dårligt huske det længere:-)

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    ^

    Leave a comment:


  • Københavnstinker
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Ved intet; men jeg ELSKER Kent Nielsen for at spille med Kasper Larsen. Jeg synes han har så meget nosser, hvis han stiller med ham i næste kamp også. Så ryger mit Kent Nielsen barometer over 10:-) Det er ikke nødvendigvis fordi han hader Lasse, men måske simpelthen fordi han professionelt vurderer, at der er flere krummer på sigt i Kasper - derfor investerer han tillid i den yngre spiller, der har et større potentiale end Lasse.
    Nogle af os har råbt og skreget på en træner, der turde satse på nogle talenter. Også når de laver fejl - og fejl der koster dyrt. Kent Nielsen tør.


    In Kent We Trust!
    Jeg er også fan af den nye spillestil. Men jeg mener så ikke at Kasper Larsen nærmer sig noget der ligner superliganiveau. Hvis Kent Nielsen gerne vil spille med talenter, så kræver det vel også at der er nogle. Kasper Larsen har ikke talent for noget som helst :(

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Ved intet; men jeg ELSKER Kent Nielsen for at spille med Kasper Larsen. Jeg synes han har så meget nosser, hvis han stiller med ham i næste kamp også. Så ryger mit Kent Nielsen barometer over 10:-) Det er ikke nødvendigvis fordi han hader Lasse, men måske simpelthen fordi han professionelt vurderer, at der er flere krummer på sigt i Kasper - derfor investerer han tillid i den yngre spiller, der har et større potentiale end Lasse.
    Nogle af os har råbt og skreget på en træner, der turde satse på nogle talenter. Også når de laver fejl - og fejl der koster dyrt. Kent Nielsen tør.

    In Kent We Trust!
    KL har deltaget i 73 Superliga kampe inden denne sæson, 58 starter, fået chancen, og derudover været fast mand i 1½ sæson, nu under træner nr. 3-4 stykker... Med al respekt for KL og Kents nosser, så tror jeg bare ikke KL er god nok, og det holder ikke at andre ikke har haft modet...

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Ved intet; men jeg ELSKER Kent Nielsen for at spille med Kasper Larsen. Jeg synes han har så meget nosser, hvis han stiller med ham i næste kamp også. Så ryger mit Kent Nielsen barometer over 10:-) Det er ikke nødvendigvis fordi han hader Lasse, men måske simpelthen fordi han professionelt vurderer, at der er flere krummer på sigt i Kasper - derfor investerer han tillid i den yngre spiller, der har et større potentiale end Lasse.
    Nogle af os har råbt og skreget på en træner, der turde satse på nogle talenter. Også når de laver fejl - og fejl der koster dyrt. Kent Nielsen tør.

    In Kent We Trust!
    Er KL virkelig stadig et talent??? Jeg syntes det ikke.. De bedste bør spille hver gang. Ellers ville det da give mening at starte med JJT hvis det du siger skal give mening..

    Leave a comment:


  • nixcha
    replied
    Oprindeligt indsendt af Flammer Se indlæg
    Ift. Lasse Nielsen, så må der være nogen herinde, der ved hvad der foregår? !?
    Ved intet; men jeg ELSKER Kent Nielsen for at spille med Kasper Larsen. Jeg synes han har så meget nosser, hvis han stiller med ham i næste kamp også. Så ryger mit Kent Nielsen barometer over 10:-) Det er ikke nødvendigvis fordi han hader Lasse, men måske simpelthen fordi han professionelt vurderer, at der er flere krummer på sigt i Kasper - derfor investerer han tillid i den yngre spiller, der har et større potentiale end Lasse.
    Nogle af os har råbt og skreget på en træner, der turde satse på nogle talenter. Også når de laver fejl - og fejl der koster dyrt. Kent Nielsen tør.

    In Kent We Trust!

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Flammer Se indlæg
    Ift. Lasse Nielsen, så må der være nogen herinde, der ved hvad der foregår? !?
    Intet. KN vurderer at de 2 andre er bedre.. Og håber på at spilletid sammen gør dem stærkere...
    Men det..... Sker nok ikke lige foreløbig

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
    KUN 90 %? Du er tydeligvis farvet af din kærlighed til klubben, hvem skulle de 10% komme i mod? Det er svært at se i øjeblikket
    Samme her hvis der ikke sker noget.. Men runde 9 og 12 har vi en chance. Hjemme mod Viborg og mod Sdj..

    Leave a comment:


  • Flammer
    replied
    Ift. Lasse Nielsen, så må der være nogen herinde, der ved hvad der foregår? !?

    Leave a comment:


  • RASH
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Boldbesiddelse

    48-52%

    Min forudsigelse holder stadig stik. Overvejer om 90% er for lavt
    KUN 90 %? Du er tydeligvis farvet af din kærlighed til klubben, hvem skulle de 10% komme i mod? Det er svært at se i øjeblikket

    Leave a comment:


  • obforever
    replied
    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
    Hvad har Lasse Nielsen gjort siden han ikke spiller? Ja, han løb rundt oppe på fløjen nogle gange, bl.a. i en kamp 2 min før tid hvor OB førte 2-1. Men hans forsvarsspil er da flere niveauer over Kasper Larsen og Jonasson. Hvad har han gjort? Nogle må vide noget.
    Jeg gad også godt vide det. For mig var han sidste sæsons klart bedste indkøb. Han er da måske ikke en spiller i landsholdsklasse, men han er i hvert fald en knalddygtig forsvarsspiller. Solid. Dirigerer godt. Jeg forstår det ikke.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Var det ikke også Poul med det fede checkhæfte, der forlængede med Toppel i første omgang... Så ville niveauet i hvert fald være lagt...
    Jo. Han gav en "Sindssyg" god kontrakt

    Leave a comment:


  • Københavnstinker
    replied
    Hvad har Lasse Nielsen gjort siden han ikke spiller? Ja, han løb rundt oppe på fløjen nogle gange, bl.a. i en kamp 2 min før tid hvor OB førte 2-1. Men hans forsvarsspil er da flere niveauer over Kasper Larsen og Jonasson. Hvad har han gjort? Nogle må vide noget.

    Leave a comment:


  • Vorup
    replied
    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
    For mange...
    Til det virker

    Leave a comment:

Working...
X