op til 40 grader på cypern i næste uge.....gør næppe deres chancer større
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
FCM - OB . Topopgør fredag 20.30
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægJeg ved vi har haft en super start, men jeg kan simpelthen ikke se argument for at vi skulle vinde i Herning. Jeg vil være lykkelig for et point.
MvT
Et point er o.k.. Men jeg tror på mere. Et træt og frustreret FCM-hold med tanker til CL-afsked mod en højst-motiveret OB-hold med mage selvtillid.
Det kan god lykke at hente 3 point."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Schneider Se indlægTror nu nok FC midtafrika kan klare varmen
Edit:Måske Pisto, men han er dansk statsborger, og har boet i DK siden han var en måned gammel. Så det eneste rigtigt afrikanske ved ham er hans forældre."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægHej, der er 11 argumenter, og de vil løbe soler sort derfor.
Et point er o.k.. Men jeg tror på mere. Et træt og frustreret FCM-hold med tanker til CL-afsked mod en højst-motiveret OB-hold med mage selvtillid.
Det kan god lykke at hente 3 point.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlægDet var i hvert fald en kæmpe fordel, at de fik målet til 2-1. Nu er de tvunget til at gå efter et comeback og sparer derfor forhåbentlig en del profiler som mod sønderjydske. Om ikke andet øger det i hvert fald muligheden for point.
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
FCM lukker træningen torsdag. Se den nederste video her. Mange gode info og betragtninger
http://www.fyens.dk/sport/FCM-lukker...rtikel/2755991
Comment
-
Man kan vel godt købe billet ved indgangen? Man er ikke nødsaget til at købe hjemmefra, eller hvad?
http://www.ob.dk/artikel/ob-tv-trupp...en%20mod%20FCM
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægFCM lukker træningen torsdag. Se den nederste video her. Mange gode info og betragtninger
http://www.fyens.dk/sport/FCM-lukker...rtikel/2755991
Jeg tror grunden til at FCM har lukket dagens træning er, at den lokale avis de sidste par kampe, har været til den sidste træning og efterfølgende offentliggjort start-11 i avisen. Det skete fx mod SE, hvor vi jo kom med en ret alternativ opstilling, og dermed var det en taktisk ulempe, at SE potentielt vidste det 6 timer før kampen, i stedet for 1. Eftersom OB nok også er i tvivl om, hvorvidt vi sparer spillere eller ej, så er der ingen grund til at give dem muligheden for at vide det på forhånd, da det jo potentielt kan ændre meget på OBs taktik (og start-11) hvis fx vores højre back hedder enten Bak, Rømer eller Munksgaard.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af FCM Se indlægHvis det der er standarden, så har sportjuournalismen godt nok trange kår på Fyn. Især ham i skovmandsskjorten ville da passe bedre ind på den lokale bodega end en sportsredaktion. Ellers et godt initiativ med en podcast - men det skal vist arbejdes lidt på det indholdsmæssige.
Jeg tror grunden til at FCM har lukket dagens træning er, at den lokale avis de sidste par kampe, har været til den sidste træning og efterfølgende offentliggjort start-11 i avisen. Det skete fx mod SE, hvor vi jo kom med en ret alternativ opstilling, og dermed var det en taktisk ulempe, at SE potentielt vidste det 6 timer før kampen, i stedet for 1. Eftersom OB nok også er i tvivl om, hvorvidt vi sparer spillere eller ej, så er der ingen grund til at give dem muligheden for at vide det på forhånd, da det jo potentielt kan ændre meget på OBs taktik (og start-11) hvis fx vores højre back hedder enten Bak, Rømer eller Munksgaard.
Comment
Comment