Annoncering

Collapse
No announcement yet.

FCM - OB . Topopgør fredag 20.30

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    FCM - OB . Topopgør fredag 20.30

    Længe siden vi sidst har været part i et topopgør :-) .. ( lever i nuet og nyder det )

    Er der basis for mange striber i Herning fredag ?

    Jeg kan anbefale opvarmning på Musse's Pub i Lind ved Herning hvorfra der er ca 1,5 km til stadion . En hyggelig bodega som ovenikøbet pryder deres væg med vores flotte stribede trøje .
    Last edited by Magge; 27-07-2015, 20:30.
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    #2
    Mon ikke at vi ser samme opstilling som i går?
    Enten den eller Greve på HK og Falk op sammen med Festersen

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Mon ikke at vi ser samme opstilling som i går?
      Enten den eller Greve på HK og Falk op sammen med Festersen
      Jeg er umiddelbart mest lun på sidste løsning. Greve har imponeret mig mere end Zohore pt.

      Comment


        #4
        Falke

        Lund Halgrimur Larsen Kirke

        Greve** Makrini Ari* Emil

        Falk Festersen

        * selvom jeg snart gerne ser JJT i XI er det nok smart at fortsætte med Ari

        ** Er bare meget importeret af Greve. Han bliver bare bedre og bedre. Lige pt ville jeg starte med Greve frem for Zohore.

        Comment


          #5
          glæder mig - og med fcm i CHL kval bør der være en rimelig chance.....men 3 sejre på stribe - det ville jo ligne OB meget dårligt, desværre

          Comment


            #6
            Overvejer kraftigt at fylde bilen med kammerater og bruge en fredag aften i Herning! ✌️

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Bageren Se indlæg
              Falke

              Lund Halgrimur Larsen Kirke

              Greve** Makrini Ari* Emil

              Falk Festersen

              * selvom jeg snart gerne ser JJT i XI er det nok smart at fortsætte med Ari

              ** Er bare meget importeret af Greve. Han bliver bare bedre og bedre. Lige pt ville jeg starte med Greve frem for Zohore.
              Meget enig med hensyn til Greve. Jeg håber også han starter inde. Synes egentlig Zohore gjorde det fint i en kamp, hvor vi mest var i defensiven, men Greve virker utroligt selvtillidsfuld, og jeg tror faktisk der er basis for at han kan få sit store gennembrud ligesom Desler gjorde i foråret, hvis han får tilliden.
              Derudover synes jeg faktisk også Falk har været bedst i rollen som angriber. Ham og Festersen er giftige sammen!!

              Comment


                #8
                Jeg er også meget begejstret for Greve, men der kan godt være noget ræson i at have en mand som Zohore med hans fysik, mod et hold som stort set kun scorer på dødbolde lige i øjeblikket. Greve giver tilfører også en masse gode ting, når han kommer fra bænken, så håber på samme opstilling som i Brøndby.

                Comment


                  #9
                  forresten nogen der ved hvornår fcm spiller retur i chl? Er det allerede i næste uge kan det jo få indflydelse på hvem de stiller med mod os......tager gerne al den hjælp vi kan få :)

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    forresten nogen der ved hvornår fcm spiller retur i chl? Er det allerede i næste uge kan det jo få indflydelse på hvem de stiller med mod os......tager gerne al den hjælp vi kan få :)
                    Det er allerede om 8 dage, så man kan da i den grad godt håbe på, at de stiller med noget lignende det vi så i fredags. Hvis de gør det, bør der næsten ligge et point og vente, for det var godt nok et pauvert hold.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      forresten nogen der ved hvornår fcm spiller retur i chl? Er det allerede i næste uge kan det jo få indflydelse på hvem de stiller med mod os......tager gerne al den hjælp vi kan få :)
                      4 . august
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        Jeg er også meget begejstret for Greve, men der kan godt være noget ræson i at have en mand som Zohore med hans fysik, mod et hold som stort set kun scorer på dødbolde lige i øjeblikket. Greve giver tilfører også en masse gode ting, når han kommer fra bænken, så håber på samme opstilling som i Brøndby.
                        Bliver spændende at se hvilke spillere der bliver udtaget for dem. Hvis han laver samme nummer som sidst mod Sdj kan det godt være at vi overrasker..
                        Hvis de stiller i stærkeste med Andersson/Poulsen/Sparv på midten kommer boldbesiddelsen ca til at hedde 65/35 og vi skal nok score minimum 3 kasser for at vinde..
                        Hvis jeg var Kent og skulle til MCH og de stillede i stærkeste ville jeg nok forstærke midtbanen og stille i en 4-5-1

                        MF
                        OL KL HJ MK
                        AS MEM
                        RF JJT EL
                        RF

                        Hvis de gør som sidst og stiller i en forstærket ungdomsudgave vil jeg nok foretrække denne

                        MF
                        OL HJ KL MK
                        MG AS MEM EL
                        RF RF

                        Vi må se hvad der sker. 1p ville være fantastisk og 3p vil få fyn til at KOGE!!!

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          4 . august
                          så kan det jo ikke udelukkes pusic eller sisto spares, måske poulsen :)

                          - men kæft de har mange spillere med høj kvalitet

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            glæder mig - og med fcm i CHL kval bør der være en rimelig chance.....men 3 sejre på stribe - det ville jo ligne OB meget dårligt, desværre
                            Det ville da ellers være en stime! *Anti-jinx, anti-jinx, anti-jinx*

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              så kan det jo ikke udelukkes pusic eller sisto spares, måske poulsen :)

                              - men kæft de har mange spillere med høj kvalitet
                              Ja deres trup ser bred ud, men selvom jeg ikke så kampen, så taler statistikkerne sit tydelige sprog. Sønderjyske var det bedste hold forleden, da de sparede store dele af profilerne. Dermed bør vi med vores voksende selvtillid og optimisme, kunne true dem, men det kræver vi får optimeret defensiven, for uanset om Duncan eller pusic spiller, så brænder de ikke de store chancer, vi tillod BIF forleden

                              Comment

                              Working...
                              X