Annoncering

Collapse
No announcement yet.

FCM - OB . Topopgør fredag 20.30

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Kæmpe chance til FCM, men brændes.

    MvT
    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

    Comment


      #47
      fcm er kommet bedre igang - tror nu nok de skal få puttet en enkelt eller 2 i kassen

      Comment


        #48
        men tror da nok lige vi skal håbe på kian hansen spiller...rystende usikker

        Comment


          #49
          Den eneste Champions League hymne FCM kommer til at høre i år, bliver den der bliver spillet i Ikast-Brande Arena til kvindehåndbold...

          FRYD FRYD FRYD

          http://sporten.tv2.dk/fodbold/2015-0...-cl-gruppespil

          http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...erning/5574589

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
            Andersson skadet, brøler af normalt bomsikre Sparv og Sviatchenko. Kian Hansen med selvmål og usikker flere gange. Sisto mere eller mindre anonym. Kommer de i samme start11 som idag, så er de vel ikke proppet med selvtillid og nok også lidt slidte.

            FCM er stadig favoritter mod os, men chancen for et point i Herning er blevet større imo.

            MvT
            Jeg tror sgu du har ret. Lad os sige de havde vundet 2-0, så havde de bare fået endnu mere selvtillid, de trænger sgu til at blive pillet lidt ned.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
              De bliver jo ydmyget, skidt for dansk fodbold, og OB på fredag...
              Fuck det!!! Jaaaaaaaaaaaaa. Jeg fucking hader deeeeem...

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                Jeg tror sgu du har ret. Lad os sige de havde vundet 2-0, så havde de bare fået endnu mere selvtillid, de trænger sgu til at blive pillet lidt ned.
                Jeg ved godt fodboldklichéen kalder hold der skal bevise noget efter en nedtur for 'et såret dyr' og de er farlige. Jeg mener dog, at hold med selvtillid er endnu farligere og det er som regel de selvtillidsfyldte hold der får de berømte marginaler.

                Lad FCM komme på 2-1 i minut 79 og lad APOEL lukke den til 3-1 i overtiden + et par FCM-skader. Større hak i tuden kan de vel næppe få.

                MvT
                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                  Jeg ved godt fodboldklichéen kalder hold der skal bevise noget efter en nedtur for 'et såret dyr' og de er farlige. Jeg mener dog, at hold med selvtillid er endnu farligere og det er som regel de selvtillidsfyldte hold der får de berømte marginaler.

                  Lad FCM komme på 2-1 i minut 79 og lad APOEL lukke den til 3-1 i overtiden + et par FCM-skader. Større hak i tuden kan de vel næppe få.

                  MvT
                  ser nu helst at fcm stadig har en chance for at gå videre....så 2-1 eller 2-2, det bør stjæle fokus fra vores kamp.

                  Vinder apoel 4-0 er de nede.....men må også være afklarede med at de er ude......

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    ser nu helst at fcm stadig har en chance for at gå videre....så 2-1 eller 2-2, det bør stjæle fokus fra vores kamp.

                    Vinder apoel 4-0 er de nede.....men må også være afklarede med at de er ude......
                    Det er også en god pointe. APOEL's keeper har ondt i nosserne.

                    MvT
                    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                    Comment


                      #55
                      Jacob Poulsen spiller altså også skidt. APOEL er fysisk stærke og de er hurtige til at presse og markere.
                      De viser hvordan man kan kyse FCM.

                      MvT
                      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                      Comment


                        #56
                        Sparv med endnu en kæmpe fejl. De er godt nok rystede.

                        EIDT: Nu er jeg holdt op med at tælle store fejl fra Sparv.

                        MvT
                        Last edited by Marco van Tasten; 28-07-2015, 19:36.
                        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          ser nu helst at fcm stadig har en chance for at gå videre....så 2-1 eller 2-2, det bør stjæle fokus fra vores kamp.

                          Vinder apoel 4-0 er de nede.....men må også være afklarede med at de er ude......
                          Vær Så Artig!

                          MvT
                          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                          Comment


                            #58
                            Vigtigt! 1-2

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                              Sparv med endnu en kæmpe fejl. De er godt nok rystede.

                              EIDT: Nu er jeg holdt op med at tælle store fejl fra Sparv.

                              MvT
                              Hader den bastard af en lorteklub . De har samtlige gange de har været i Europa floppet og aldrig bidraget til den danske koerficient , hvor er det sørgeligt . Eneste glædelige er at de ikke kunne drage nytte af de point andre hold har skaffet , så fedt de ikke blev mestre mens vi havde gode point på kontoen .


                              Mens jeg skriver scorer de , fedt for det giver dem håb og tvinger dem til at satse og evt spare spillere mod os
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Hader den bastard af en lorteklub . De har samtlige gange de har været i Europa floppet og aldrig bidraget til den danske koerficient , hvor er det sørgeligt . Eneste glædelige er at de ikke kunne drage nytte af de point andre hold har skaffet , så fedt de ikke blev mestre mens vi havde gode point på kontoen .


                                Mens jeg skriver scorer de , fedt for det giver dem håb og tvinger dem til at satse og evt spare spillere mod os
                                Hader dem mindst lige så meget. 1-2 gør at de stadig tror på det og burde spare en masse fredag som gør at vi minimum får 1p og at de næste tirsdag ryger ud af CL.....

                                HAPPY DAYS

                                Comment

                                Working...
                                X