Annoncering

Collapse
No announcement yet.

FCM - OB . Topopgør fredag 20.30

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Hamhansen Se indlæg
    Vi kommer 3 mand i bil :)

    Jeg har plads til 2 mand mere, hvis der er nogle friske derude ?
    alle mand af sted!!
    Fedt at du skriver det herinde

    Comment


      Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
      Fedt at du skriver det herinde
      + 1
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Seneca Se indlæg
        2-300 er nok ikke et dårligt bud. Man kan jo blive positivt overrasket. Det er ret svært at bedømme hvor mange der kommer i bil.
        Nogle ideer om tilmeldte til busture ?
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
          Fedt at du skriver det herinde
          Jo, flere til Herning desto bedre! :)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Nogle ideer om tilmeldte til busture ?
            mener de stribede har en fuld dobbeltdækker afsted

            Comment


              Er bange for stimen slutter i dag, men ikke nødvendigvis for at vi så taber... Med lidt god vilje, så kan jeg hive mig op på at vi kan hive en uafgjort hjem i dag, men det vil kræve en god eller heldig aften, tror FcM kommer blæsende som det sjældent er set før, de har en gylden mulighed for at sætte sig på Superligaen allerede nu, bla. ved at slå os som de deler 1. pladsen med, men også fordi det sender en sort byge ind over hovedstaden og de to klubber som ellers tog medaljer og har udråbt sig som det ene og andet overfor FcM... BIF feks. bagud med 9 point efter 3 FcM kampe, det knæk i ligaen og oven i hovedet på BIF vil de helt sikkert gerne levere... og det kunne også være fint, men ikke på vores bekostning, og vi kan jo også sætte BIF med foreløbige 9 point, selvom vi nok ikke bliver på 1-3 pladsen hele sæsonen så kan vi da også godt sparke til dem der ligger ned, bare lidt... men som sagt en uafgjort tror jeg vi kan få med hjem, hvilket også er absolut godkendt...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Er bange for stimen slutter i dag, men ikke nødvendigvis for at vi så taber... Med lidt god vilje, så kan jeg hive mig op på at vi kan hive en uafgjort hjem i dag, men det vil kræve en god eller heldig aften, tror FcM kommer blæsende som det sjældent er set før, de har en gylden mulighed for at sætte sig på Superligaen allerede nu, bla. ved at slå os som de deler 1. pladsen med, men også fordi det sender en sort byge ind over hovedstaden og de to klubber som ellers tog medaljer og har udråbt sig som det ene og andet overfor FcM... BIF feks. bagud med 9 point efter 3 FcM kampe, det knæk i ligaen og oven i hovedet på BIF vil de helt sikkert gerne levere... og det kunne også være fint, men ikke på vores bekostning, og vi kan jo også sætte BIF med foreløbige 9 point, selvom vi nok ikke bliver på 1-3 pladsen hele sæsonen så kan vi da også godt sparke til dem der ligger ned, bare lidt... men som sagt en uafgjort tror jeg vi kan få med hjem, hvilket også er absolut godkendt...
                tror det kommer meget an på hvilket hold vi ser fra dem.....er det det hold der spillede chl kval i tirsdags - så har vi bestemt en chance, for de var godt nok ikke for gode.

                Men mon dog de præstere så dårligt to kampe i streg?

                Og så spiller det jo også ind at de har en kamp i benene, nogle bliver måske sparet - og så må den afgørende kamp i næste uge også gerne ligge og rumstere derinde et sted :)

                Jeg har spillet på en fynsk sejr - men sælger den egenligt gerne for uafgjort på forhånd. Ser os ikke som favoritter - men uden muligheder er vi bestemt heller ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  tror det kommer meget an på hvilket hold vi ser fra dem.....er det det hold der spillede chl kval i tirsdags - så har vi bestemt en chance, for de var godt nok ikke for gode.

                  Men mon dog de præstere så dårligt to kampe i streg?

                  Og så spiller det jo også ind at de har en kamp i benene, nogle bliver måske sparet - og så må den afgørende kamp i næste uge også gerne ligge og rumstere derinde et sted :)

                  Jeg har spillet på en fynsk sejr - men sælger den egenligt gerne for uafgjort på forhånd. Ser os ikke som favoritter - men uden muligheder er vi bestemt heller ikke
                  Ikke at forglemme den europæiske kamp nej, den ramte dem lidt på stoltheden, men nok også i benene ja, lad os i det hele taget bare håbe den fylder så meget så mulig, det er vel mere reglen end undtagelsen at så giver det også problemer for dem/det givne hold...

                  Favoritter på udebane mod de forsvarende mestre er vist også lidt skudt over, men muligheden er der ja, og vores historik mod FcM de seneste sæsoner er heller ikke så skidt...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Gætter 1-2 til gæsterne ;)

                    Comment


                      Jeg frygter desværre at de stiller i tæt på stærkeste og klasker os 3-0 i en kamp hvor vores midtbane virkelig bliver udstillet hvor svag den egentlig er i forholdet til en topklub som dem

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Jeg frygter desværre at de stiller i tæt på stærkeste og klasker os 3-0 i en kamp hvor vores midtbane virkelig bliver udstillet hvor svag den egentlig er i forholdet til en topklub som dem
                        Synes vores bedste mand mod FcM de sidste kampe har været Desler, jeg ved ikke hvordan han gør det, men han giver hver enkelt FcM spiller problemer uanset hvor hurtige, høje, eller fysisk stærke de er, og ham kommer vi til at mangle i aften, og vores midtermænd kommer til at mangle ham meget...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          Synes vores bedste mand mod FcM de sidste kampe har været Desler, jeg ved ikke hvordan han gør det, men han giver hver enkelt FcM spiller problemer uanset hvor hurtige, høje, eller fysisk stærke de er, og ham kommer vi til at mangle i aften, og vores midtermænd kommer til at mangle ham meget...
                          Vi kommer til at mangle ham meget uanset hvem vi møder i fremtiden

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Vi kommer til at mangle ham meget uanset hvem vi møder i fremtiden
                            Det kan der selvfølgelig være noget om, desværre... (blink med det ene øje, tårer med det andet-smiley)
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              Det kan der selvfølgelig være noget om, desværre... (blink med det ene øje, tårer med det andet-smiley)
                              Kender godt den smiley :)
                              Får taget gips af sidst i August og så må vi se hvor lang tid han skal bruge derefter

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Kender godt den smiley :)
                                Får taget gips af sidst i August og så må vi se hvor lang tid han skal bruge derefter
                                Det bliver nok tæt på de der 3 måneder de spåede... Og er der noget vi kan være helt 100% sikker på, så er det at tiden går hurtigt, i det her tilfælde fint, ved mange andre, SLOW THE FUCK DOWN!!!
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X