Annoncering

Collapse
No announcement yet.

FCM - OB . Topopgør fredag 20.30

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Med dagens udtagelse af trup afslører Kent noget af sin opstilling. Zohore starter inde. Greve på bænken.

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af Bageren Se indlæg
      Med dagens udtagelse af trup afslører Kent noget af sin opstilling. Zohore starter inde. Greve på bænken.
      Det er vel fint nok at starte på. Gætter på, at vi blive presset i bund og har brug for nogle lange befriere. Her kan Zohore være udmærket at skyde efter, holde lidt i den.

      MvT
      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
        Tjoe, men skulle det være et problem, så må KN jo lukke træningen.

        MvT
        Enig, det var bare en tanke. Og jeg synes selv at træningsrapporterne er guld værd, når man ikke selv har mulighed for at komme forbi.
        This is what you have been trained for, makes us proud!

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af obkbh Se indlæg
          Enig, det var bare en tanke. Og jeg synes selv at træningsrapporterne er guld værd, når man ikke selv har mulighed for at komme forbi.
          Jeg kan ikke forestille mig andet end, at klubberne selv har folk ude og overvære de træninger, der forventes at være relevante.
          At basere noget taktisk på en forumopdatering fra en eller anden anonym tilfældighed, er vist at gamble. Vi ser jo alle tingene forskelligt og ikke alle har talent for det. F.eks. vil jeg da gerne åbent sætte spørgsmålstegn ved mine egne rapporter fra et par U-kampe og en reservekamp.

          Det sagt så elsker jeg at læse meldinger fra træninger, ungdoms- reservekampe. Jeg bruger dem bare heller ikke til at prøve at vinde superligaen.

          Comment


            #95
            Thorup tror på topplacering til OB

            http://www.fyens.dk/sport/FCM-traene...rtikel/2756434

            Comment


              #96
              Petter Andersson sidder over i dagens kamp, LÆKKERT!

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                Petter Andersson sidder over i dagens kamp, LÆKKERT!
                Hvor læser du det? Som jeg kan se det er han da med i truppen??

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Thorup tror på topplacering til OB

                  http://www.fyens.dk/sport/FCM-traene...rtikel/2756434
                  nu er toppen jo et vidt begreb....men efter at have set Bif i går et hold som alle eksperter spår til en top 3 måske endda top 2 placering så vil jeg nu også mene vi har en god chance - for hold da op de var ikke godt kørende. Og mål kan de fandme ikke score.

                  Men det kan jo alt sammen ændres sig mange gange - får de gang i sorte ronnie, kan vi holde på falk - og eller hvad får vi ind af erstatning.

                  Tror fortsat på en top 6 til os - men det er jo også toppen ;)

                  Comment


                    #99
                    Nogen der kender til en sportspub i London der viser Superliga ? Long shot I know

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                      Petter Andersson sidder over i dagens kamp, LÆKKERT!
                      Fint
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Hvad er forventningerne til stribet fremmøde ? 300 , 500 , 700 ??

                        Hvor mødes folk inden kamp , er der nogle som kommer på Musse's pub ?
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Kan desværre ikke finde den på nettet men god optakt i politikken ... FCM vil komme stormende med bedste hold for at viske nederlaget væk og tanke selvtillid ... Zohore på toppen ...
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            2-300 er nok ikke et dårligt bud. Man kan jo blive positivt overrasket. Det er ret svært at bedømme hvor mange der kommer i bil.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              Kan desværre ikke finde den på nettet men god optakt i politikken ... FCM vil komme stormende med bedste hold for at viske nederlaget væk og tanke selvtillid ... Zohore på toppen ...
                              Thorup har sagt, at Petter Andersson ikke spiller i dag. Jeg har ikke læst dagens politikken, men Herning folkeblad skriver følgende: "Træner Jess Thorup har valgt at spille med lukkede kort. Han eksperimenterer lidt med holdopstillingen i øjeblikket, da FCM-truppen også spiller europæiske kampe midt på ugen og derfor skal enkelte af spillerne have pauser i det hårde kampprogram - og OB-lejren behøver ikke få nys om holdopstillingen før en time før kampstart."

                              Comment


                                Vi kommer 3 mand i bil :)

                                Jeg har plads til 2 mand mere, hvis der er nogle friske derude ?
                                alle mand af sted!!

                                Comment

                                Working...
                                X