Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Reservekamp med Benjamin Kirsten på mål

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
    Hold da op - man er væk fra forum et års tid eller to, og når man kommer tilbage har Plum forvandlet sig til en gammel sur mand som insisterer på at se glasset som halvt tomt.. What happened?
    Først og fremmest så er jeg jo blevet et år eller to ældre og så sidder der mange mange mange kampes skuffelser i mig ....
    Det var rigtigt at fyre trioen i sin tid men hold da op hvorved der truffet mange forkerte beslutninger siden da ... Det bliver jeg sq bitter over ....
    Syntes da at jeg har prøvet at være rimelig positiv siden årsskiftet????
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      Vi var dominerende fordi vi indstillede holdet til at gå efter deres svagheder ... Samme hold og samme taktik duer nok ikke i de næste par kampe ..
      Først har vi ikke holdet og taktikken til at være dominerende, men nu skriver du, at vi var domerende pga taktikken/gameplanen - det er da lidt selvmodsigende.
      Kan dog godt se, hvad du skyder efter, men det er altså meget, meget få hold, der ikke behøver at skæve til, hvem de møder i weekenden, når taktikken skal lægges. Så er der selvfølgelig stor forskel på, hvor meget man justerer (alt efter træner og hvor man er i fødekæden) fra kamp til kamp. Men ser det altså ikke nødvendigvis kun som et svaghedstegn, at man har lidt forskelligt i værktøjskassen

Comment

Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
        Først har vi ikke holdet og taktikken til at være dominerende, men nu skriver du, at vi var domerende pga taktikken/gameplanen - det er da lidt selvmodsigende.
        Kan dog godt se, hvad du skyder efter, men det er altså meget, meget få hold, der ikke behøver at skæve til, hvem de møder i weekenden, når taktikken skal lægges. Så er der selvfølgelig stor forskel på, hvor meget man justerer (alt efter træner og hvor man er i fødekæden) fra kamp til kamp. Men ser det altså ikke nødvendigvis kun som et svaghedstegn, at man har lidt forskelligt i værktøjskassen
        Vi har ikke hold og taktik til at stille op på samme måde og spille ud fra et koncept en hel sæson ... Men til den enkelte kamp har vi forhåbentligt spillerne og taktikken til at gå efter sejren ...
        Enig at mange hold ikke kan ... Men det er det de fleste tophold kan ...
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

Comment

Det synes jeg lidt kommer an på, hvordan man ser eller definerer koncept, og hvor mange justeringer man kan lave, før man ændre i selve konceptet. Jeg tror da på, at man opbygge en base/koncept/spillestil (eller hvad man vil kalde det), som altid er udgangspunktet, og som man altid kan læne sig op af, men hvor detaljerne kan justeres fra gang til gang. Håber lidt, at Kent kan være den gyldne mellemvej mellem Troels koncept og Oves temmeligt pragmatiske tilgang til tingene (set udefra).
          Vi er dog ikke uenige i, at vi ikke kommer til at dominere alle kampe, og vi er heller ikke et tophold.

Comment

Vi har ikke hold og taktik til at stille op på samme måde og spille ud fra et koncept en hel sæson ... Men til den enkelte kamp har vi forhåbentligt spillerne og taktikken til at gå efter sejren ...
            Enig at mange hold ikke kan ... Men det er det de fleste tophold kan ...
            Det er en værre gang vrøvl fra ende til anden det der. Alle hold, selv diverse tophold fra alle de udenlandske ligaer justere holdet efter hvem de skal møde. Det er bestemt ikke noget kun OB gør, og det er bestemt ikke et svaghedstegn.

Comment

Altså hvis en træner kan forøge muligheden for at vinde en kamp ved at justerer nogle ting, er det da klart at foretrække end at man holde krampagtigt fast i et bestemt koncept.

MvT
              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

Comment

Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                Det er en værre gang vrøvl fra ende til anden det der. Alle hold, selv diverse tophold fra alle de udenlandske ligaer justere holdet efter hvem de skal møde. Det er bestemt ikke noget kun OB gør, og det er bestemt ikke et svaghedstegn.
                Justere ja .. Men grundtanken, udgangspunktet er det samme ... Og jeg har aldrig skrevet at det var en svaghed ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                  Det synes jeg lidt kommer an på, hvordan man ser eller definerer koncept, og hvor mange justeringer man kan lave, før man ændre i selve konceptet. Jeg tror da på, at man opbygge en base/koncept/spillestil (eller hvad man vil kalde det), som altid er udgangspunktet, og som man altid kan læne sig op af, men hvor detaljerne kan justeres fra gang til gang. Håber lidt, at Kent kan være den gyldne mellemvej mellem Troels koncept og Oves temmeligt pragmatiske tilgang til tingene (set udefra).
                  Vi er dog ikke uenige i, at vi ikke kommer til at dominere alle kampe, og vi er heller ikke et tophold.
                  Skærer vi det helt ud i pap kan man jo tage Barcas tiki taki, engelsk divisionsbold med lange bolde eller Drillo's bold ud til siden og ind til modstanderfeltet ....

hvis Barca nu gik over til at flække den op til Messi ved hver anden bolderobning ville det ikke være en justering men en ændring ...

Men ro på nu ... Jeg siger blot at vi har den 3. træner på under 10 måneder med hver deres stil ... vi kan jo håbe at Kent som har været her i knapt en måned kan banke et holdbart koncept op ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                    Altså hvis en træner kan forøge muligheden for at vinde en kamp ved at justerer nogle ting, er det da klart at foretrække end at man holde krampagtigt fast i et bestemt koncept.

MvT
                    Den var til guldtilob ...
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg

MvT
                      Kommer vel an på om konceptet virker og at spillerne ikke bliver forvirret over at skulle ændre sig fra kamp til kamp ..... Jeg kunne f.eks. godt lide Riochs til med at komme foran 1-0 og så bruge fysikken til at holde resultatet :-)

Comment

Det er ellers konceptholdene der konstant løber med titlerne ... det gør de selvfølgelig OGSÅ fordi de har mange penge, men jeg tror ikke man skal undervurdere betydningen af at spille et bestemt system ind og holde fast i det.
                        Hvis man altid skal indstille sig efter modstanderen, så bliver man aldrig sikker på sit eget spil og det mener jeg ikke er holdbart.
                        Hvilket tophold instiller sig konstant på modstanderen og stiller op mere efter det end efter egne styrker?
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Lækkert at komme ind i en tråd omhandlende vores tyske prøvespiller, og så handler de sidste par sider om alt mulig andet ligegyldigt. Hold nu fokus.

Nogen der ved, hvordan de sidste par dages træning ser ud ift. Kirsten?

Comment

Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                            Lækkert at komme ind i en tråd omhandlende vores tyske prøvespiller, og så handler de sidste par sider om alt mulig andet ligegyldigt. Hold nu fokus.

Nogen der ved, hvordan de sidste par dages træning ser ud ift. Kirsten?
                            Mon ikke at vi i morgen får at vide at vi var tilfreds med hans prøvetræning men vi ikke tilbyder ham kontrakt i denne omgang. Vi vil stadig holde øje med ham og måske vende tilbage på et senere tidspunkt

Comment

Først og fremmest så er jeg jo blevet et år eller to ældre og så sidder der mange mange mange kampes skuffelser i mig ....
                              Det var rigtigt at fyre trioen i sin tid men hold da op hvorved der truffet mange forkerte beslutninger siden da ... Det bliver jeg sq bitter over ....
                              Syntes da at jeg har prøvet at være rimelig positiv siden årsskiftet????
                              Heh, nej de sidste år har ikke været nemme som OB fan..

ok, det har du måske også været, jeg har kun været herinde de sidste 14 dage, og det har bare overrasket mig hvor mange 'glasset-er-halvt-fyldt' indlæg jeg har set fra dig, måske fordi du førhen altid var optimistisk. Men hey, det kan også bare være fordi jeg selv er jubeloptimist på OBs vegne (for første gange i 5 år eller mere), og derfor bliver overrasket over at folk ikke deler min glæde :-)

Comment

Hvis vi ikke høre noget fra OB idag mht Kirsten må man vel gå ud fra at der foregår forhandlinger

Comment

Working...
                                X