Han er rejst hjem igen. Nu ved man så hvad han står for, og kan hente ham senere i vinduet hvis vi får brug for en gardering. Hvis han ikke når at skrive et andet sted.
Der kommer muligvis en anden til prøvetræning i nærmeste fremtid.
det er nok ikke en overraskelse...langt fra endda. Artiklen giver ikke meget afklaring om det er en konkurrent til Falkesgård hvor der er reel kamp om pladsen, eller om det skal være et klart 1. valg á la JH eller lign. der skal indlemmes i truppen
Det viser vel bare, at han på ingen måde vurderes bedre end Falkes og så skal man naturligvis ikke slå til nu, når vinduet stadig har åbent 5 uger endnu.
Hele målmands situationen afhænger jo også meget af hvem og hvor mange spillere der forlader OB inden vinduet lukker. Jeg tror ikke pt. At der er plads i lønbudgettet til at hente flere ind, før der er andre som forsvinder. Forsvinder der et stort lønnummer, tror jeg vi henter en ny førstemålmand, hvis ikke tror jeg det kun bliver en reserve som vi har råd til. Vi må vente og se, her skal AK også lige ind og passe ind, om der bliver råd til at han hentes nu eller først til vinter, men vi er nok først klogere på det hele om en måneds tid.
Hele målmands situationen afhænger jo også meget af hvem og hvor mange spillere der forlader OB inden vinduet lukker. Jeg tror ikke pt. At der er plads i lønbudgettet til at hente flere ind, før der er andre som forsvinder. Forsvinder der et stort lønnummer, tror jeg vi henter en ny førstemålmand, hvis ikke tror jeg det kun bliver en reserve som vi har råd til. Vi må vente og se, her skal AK også lige ind og passe ind, om der bliver råd til at han hentes nu eller først til vinter, men vi er nok først klogere på det hele om en måneds tid.
det er jeg ikke ubetinget enig med dig i. JH har sagt ved flere lejligheder at fokus er på at få en keeper mere i truppen af den simple årsag at 2 er for lidt. Hvis enten Falkesgård eller Radza får en skade er jeg sikker på JH finder pengene hurtigere end du kan sige "det er nu JH" uanset antallet i truppen.
Comment