Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Reservekamp med Benjamin Kirsten på mål

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

. @Odense_Boldklub kan præsentere ny keeper i dag tipsbladet.dk/nyhed/superlig… #sldk #transferdk

Hmmm. Sker der noget som guldtilob ikke ved?

Comment

Jeg er helt overbevist om at Benjamin Kirsten ikke får kontrakt, i hvert fald ikke i denne omgang.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        . @Odense_Boldklub kan præsentere ny keeper i dag tipsbladet.dk/nyhed/superlig… #sldk #transferdk

Hmmm. Sker der noget som guldtilob ikke ved?
        Hvis du læser artiklen bag kan du se at det skal læses som "OB kan præsentere ny målmand idag - men det er ikke sikkert de gør det".

Det eneste nye, er at der iflg. Jesper H. bliver truffet en beslutning om Kirsten i dag.
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

Comment

Spændende

Comment

Tror ikke han bliver tilbudt kontrakt på nuværende tidspunkt. Tror de har is i maven.

Comment

Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
              Tror ikke han bliver tilbudt kontrakt på nuværende tidspunkt. Tror de har is i maven.
              is i maven til hvad? Om det er en 1. Eller 2. Keeper de skal hente?

Comment

Ja præcis

Comment

Ja præcis

Comment

Ikke meget afklaring i dette her

http://www.ob.dk/artikel/benjamin-ki...-tyskland.aspx

Comment

Han er rejst hjem igen. Nu ved man så hvad han står for, og kan hente ham senere i vinduet hvis vi får brug for en gardering. Hvis han ikke når at skrive et andet sted.
                      Der kommer muligvis en anden til prøvetræning i nærmeste fremtid.
                      Tja .... pretty close.

Comment

Tja .... pretty close.
                        Yeps

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          det er nok ikke en overraskelse...langt fra endda. Artiklen giver ikke meget afklaring om det er en konkurrent til Falkesgård hvor der er reel kamp om pladsen, eller om det skal være et klart 1. valg á la JH eller lign. der skal indlemmes i truppen
                          Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Det viser vel bare, at han på ingen måde vurderes bedre end Falkes og så skal man naturligvis ikke slå til nu, når vinduet stadig har åbent 5 uger endnu.

Comment

Hele målmands situationen afhænger jo også meget af hvem og hvor mange spillere der forlader OB inden vinduet lukker. Jeg tror ikke pt. At der er plads i lønbudgettet til at hente flere ind, før der er andre som forsvinder. Forsvinder der et stort lønnummer, tror jeg vi henter en ny førstemålmand, hvis ikke tror jeg det kun bliver en reserve som vi har råd til. Vi må vente og se, her skal AK også lige ind og passe ind, om der bliver råd til at han hentes nu eller først til vinter, men vi er nok først klogere på det hele om en måneds tid.

Comment

Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                                Hele målmands situationen afhænger jo også meget af hvem og hvor mange spillere der forlader OB inden vinduet lukker. Jeg tror ikke pt. At der er plads i lønbudgettet til at hente flere ind, før der er andre som forsvinder. Forsvinder der et stort lønnummer, tror jeg vi henter en ny førstemålmand, hvis ikke tror jeg det kun bliver en reserve som vi har råd til. Vi må vente og se, her skal AK også lige ind og passe ind, om der bliver råd til at han hentes nu eller først til vinter, men vi er nok først klogere på det hele om en måneds tid.
                                det er jeg ikke ubetinget enig med dig i. JH har sagt ved flere lejligheder at fokus er på at få en keeper mere i truppen af den simple årsag at 2 er for lidt. Hvis enten Falkesgård eller Radza får en skade er jeg sikker på JH finder pengene hurtigere end du kan sige "det er nu JH" uanset antallet i truppen.
                                Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Working...
                                X