Sidste træning med Kirsten i morgen. Vi får se om det bliver til en kontrakt. Jeg tror ikke han får en på nuværende tidspunkt. Mon ikke man venter og ser om der byder sig noget i resten af vinduet? Så kan man altid vende tilbage til ham efter vinduet er lukket hvis andet mislykkedes.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Reservekamp med Benjamin Kirsten på mål
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægMå indrømme at jeg har haft Saurons onde øje på Zohore siden han i sidste sæson i reservekamp mod BIF ikke engang gad vende sig rundt når Mattson skreg af ham og luntede rundt resten af kampen. Lader til det går bedre, men han stadig ikke har fattet at Ronaldos succes skyldes mange timers hård ekstratræning.
MvT"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægNår Anders K kommer til, bliver det Zohore der bliver sorteper i den konkurrence. Det er jeg overbevist om. Og med den indsats Festersen lagde for dagen igår er det også kun rimeligt.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlægSidste træning med Kirsten i morgen. Vi får se om det bliver til en kontrakt. Jeg tror ikke han får en på nuværende tidspunkt. Mon ikke man venter og ser om der byder sig noget i resten af vinduet? Så kan man altid vende tilbage til ham efter vinduet er lukket hvis andet mislykkedes.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægNår Anders K kommer til, bliver det Zohore der bliver sorteper i den konkurrence. Det er jeg overbevist om. Og med den indsats Festersen lagde for dagen igår er det også kun rimeligt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægDer er for mig heller ingen tvivl om at Zohore har klart det laveste niveau af de tre.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlægKent forklarede jo også fint hvorfor han havde valgt som han gjorde.
Det er fedt at han vælger hold ud fra hvilken modstander vi skal møde."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægEr vel et udtryk for at vi hverken har holdet, taktikken eller spillet til at være det dominerende hold på banen som udgangspunkt ...
edit: men er da enig i, at vi ikke har truppen til at være dominerende mod alleLast edited by Limefrugten; 21-07-2015, 12:08.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægEr vel et udtryk for at vi hverken har holdet, taktikken ellerdominerendellet til at være det dominerende hold på banen som udgangspunkt ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlægAhhhh vel nok en kende at stramme den med den påstand. Synes nu nok vi var pænt dominerende i store dele af kampen. Nu skal vi heller ikke gøre holdet dårligere end det er."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægVi var dominerende fordi vi indstillede holdet til at gå efter deres svagheder ... Samme hold og samme taktik duer nok ikke i de næste par kampe ..
Tror heller ikke Kent Nielsen mener vi skal stille op med præcis samme hold, og spille på præcis samme måde mod Brøndby som vi gjorde mod Hobro, det kan der ikke være ret mange der tror.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlægHold da op - man er væk fra forum et års tid eller to, og når man kommer tilbage har Plum forvandlet sig til en gammel sur mand som insisterer på at se glasset som halvt tomt.. What happened?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlægJa, og det var også derfor vi stillede op som vi gjorde.
Tror heller ikke Kent Nielsen mener vi skal stille op med præcis samme hold, og spille på præcis samme måde mod Brøndby som vi gjorde mod Hobro, det kan der ikke være ret mange der tror.
Comment
Comment