Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Reservekamp med Benjamin Kirsten på mål

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Sidste træning med Kirsten i morgen. Vi får se om det bliver til en kontrakt. Jeg tror ikke han får en på nuværende tidspunkt. Mon ikke man venter og ser om der byder sig noget i resten af vinduet? Så kan man altid vende tilbage til ham efter vinduet er lukket hvis andet mislykkedes.

Comment

Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
      Må indrømme at jeg har haft Saurons onde øje på Zohore siden han i sidste sæson i reservekamp mod BIF ikke engang gad vende sig rundt når Mattson skreg af ham og luntede rundt resten af kampen. Lader til det går bedre, men han stadig ikke har fattet at Ronaldos succes skyldes mange timers hård ekstratræning.

MvT
      Når Anders K kommer til, bliver det Zohore der bliver sorteper i den konkurrence. Det er jeg overbevist om. Og med den indsats Festersen lagde for dagen igår er det også kun rimeligt.
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

Comment

Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
        Når Anders K kommer til, bliver det Zohore der bliver sorteper i den konkurrence. Det er jeg overbevist om. Og med den indsats Festersen lagde for dagen igår er det også kun rimeligt.
        Der er for mig heller ingen tvivl om at Zohore har klart det laveste niveau af de tre.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
          Sidste træning med Kirsten i morgen. Vi får se om det bliver til en kontrakt. Jeg tror ikke han får en på nuværende tidspunkt. Mon ikke man venter og ser om der byder sig noget i resten af vinduet? Så kan man altid vende tilbage til ham efter vinduet er lukket hvis andet mislykkedes.
          Jeg har heller ikke fornemmelsen af at vi skriver med ham. Jeg håber virkelig på "noget bedre". Noget med fremtid og som kan skabe sund konkurrence om pladsen i målet.. Indtil videre krydser jeg bare fingre for at Falkesgaard er en bedre målmand end det vi så lidt af i søndags og at han holder sig skadesfri.. Når rusten lige kommer af og man smider nerverne håber jeg på at vi fundet en målmand som vi kan være tryg ved

Comment

Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
            Ingen tvivl om at Festersen ligner 1. Valg. Hvem der så starter ved siden af ham kommer nok til at afhænge af taktikken.. Tror jeg..

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Der er for mig heller ingen tvivl om at Zohore har klart det laveste niveau af de tre.
              Måske. Han har så måske noget andet i nogle kampe som vi kan bruge.. Jeg troede ud fra træningskampene at han var Kent's 1.valg og var meget overrasket over at han startede ude i søndags. Men det var helt rigtigt set af Kent..

Comment

Kent forklarede jo også fint hvorfor han havde valgt som han gjorde.

Det er fedt at han vælger hold ud fra hvilken modstander vi skal møde.

Comment

Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                  Kent forklarede jo også fint hvorfor han havde valgt som han gjorde.

Det er fedt at han vælger hold ud fra hvilken modstander vi skal møde.
                  Er vel et udtryk for at vi hverken har holdet, taktikken eller spillet til at være det dominerende hold på banen som udgangspunkt ...
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    Er vel et udtryk for at vi hverken har holdet, taktikken eller spillet til at være det dominerende hold på banen som udgangspunkt ...
                    Hvis man altid 100% indstillet sig efter modstanderen, men det er jo ikke tilfældet her. Vi tager udgangspunkt i vores egen base, og så er det da naturligt at justere lidt ind efter, hvem man møder. Han vælger de små rapfodede netop for, at kampen skal foregå på vores præmisser og ikke Hobros - det virkede vel meget godt?? Synes da, vi var det dominerende hold.

edit: men er da enig i, at vi ikke har truppen til at være dominerende mod alle
                    Last edited by Limefrugten; 21-07-2015, 12:08.

Comment

Er vel et udtryk for at vi hverken har holdet, taktikken ellerdominerendellet til at være det dominerende hold på banen som udgangspunkt ...
                      Ahhhh vel nok en kende at stramme den med den påstand. Synes nu nok vi var pænt dominerende i store dele af kampen. Nu skal vi heller ikke gøre holdet dårligere end det er.

Comment

Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                        Ahhhh vel nok en kende at stramme den med den påstand. Synes nu nok vi var pænt dominerende i store dele af kampen. Nu skal vi heller ikke gøre holdet dårligere end det er.
                        Vi var dominerende fordi vi indstillede holdet til at gå efter deres svagheder ... Samme hold og samme taktik duer nok ikke i de næste par kampe ..
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Vi var dominerende fordi vi indstillede holdet til at gå efter deres svagheder ... Samme hold og samme taktik duer nok ikke i de næste par kampe ..
                          Ja, og det var også derfor vi stillede op som vi gjorde.
                          Tror heller ikke Kent Nielsen mener vi skal stille op med præcis samme hold, og spille på præcis samme måde mod Brøndby som vi gjorde mod Hobro, det kan der ikke være ret mange der tror.

Comment

Hold da op - man er væk fra forum et års tid eller to, og når man kommer tilbage har Plum forvandlet sig til en gammel sur mand som insisterer på at se glasset som halvt tomt.. What happened?

Comment

Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
                              Hold da op - man er væk fra forum et års tid eller to, og når man kommer tilbage har Plum forvandlet sig til en gammel sur mand som insisterer på at se glasset som halvt tomt.. What happened?
                              Jeg har ikke været væk fra forum, men jeg har samme oplevelse som dig

Comment

Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                                Ja, og det var også derfor vi stillede op som vi gjorde.
                                Tror heller ikke Kent Nielsen mener vi skal stille op med præcis samme hold, og spille på præcis samme måde mod Brøndby som vi gjorde mod Hobro, det kan der ikke være ret mange der tror.
                                Det bliver også svært at stille med præcis samme hold, når Dessler er ude med en skade. Men, hvis ikke Dessler var blevet skadet, så tror jeg faktisk vi havde stillet med samme start 11'er, man siger jo - never change af winning team, og vi skal jo ha' spillet en start 11'er sammen.

Comment

Working...
                                X