Annoncering

Collapse
No announcement yet.

N'Koum på vej væk?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Jeg er (for en gangs skyld) ikke enig.

    Det er meget, meget svært at fyre en fodboldspiller før kontraktudløb. Så klubben må benytte de sanktionsmuligheder de har over for en spiller der tydeligvis har trådt uden for alle optegnede streger. Man har skrevet under på at man vil give ham løn og stille træning til rådighed. Men hvis spilleren selv har vist, at han ingen interesse har i at indgå på holdet, så synes jeg det er helt fint, at man så siger "godt, men så træner du heller ikke med holdet, så kan du træne på U-holdene".

    Vi har før haft spillere med diciplinære problemer, og spillere vi tydeligvis gerne ville af med, men det er første gang i nyere tid, at der er blevet brugt så skrappe sanktioner over for en spiller. Det fortæller også noget om, hvor utilfreds man har været med N'Koums indstilling, og at det måske ikke er alle detaljer der er ude offentligt. Ikke engang under LO eller Viggo kan jeg huske man straffede nogle spillere på denne måde, og de var alt andet lige noget mere autoritære end Troels "Pædagogen" Bech.

    Er der nogen der kan huske, om vi har sat hårdt mod hårdt over for en spiller på denne måde før?
    Troels Bech har til gengæld brugt så skrappe sanktioner før, da Martin Svensson fra Silkeborg blev sat til at træne med ungdomsholdet.

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Slambert Se indlæg
      Enig , og det bliver ikke mindre skræmmende at den samme træner ( som iøvrigt er/var landstræner emne ) fulgte Löfquist tæt længe og forsøgte at hente ham til SIF , men denne evne til at se evnerne hos spillerne kan være en af årsagerne til at denne træner aldrig har hentet mere end 1,48 point i snit i en sæson.
      Nu har David Löfquist jo tidligere vist et højt niveau, men lad os da bare ignorere fakta, da det gør det nemmere at bashe Troels Bech.

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
        Så vidt jeg ved, er N'Koums udsvævende liv mere en regel end en undtagelse. Det er vel nærmest blevet en institution i truppen. Der er absolut ingen grund til, at holde på en spiller som hverken har niveau, eller i det mindste en seriøs indstilling. Ganske ufatteligt, at vi nogensinde signede den mand, det vil for eftertiden være symbolet på hvor en stor ulykke Poul Hansen var.
        Jeg synes sgu, det er for nemt bare at tørre den af på Poul Hansen. Troels Bech har jo også sagt godt for ham.
        Desuden er det vel meget sandsynligt, at N'Koum er en, som scouts har fundet. Det kunne meget vel være Erik Larsen, som man, sådan helt objektivt vurderet, må sige, har bevist, at han godt kan finde talent til billige penge.

        Dermed ikke sagt, at Poul Hansen ikke var en ulykke, for dét var han i høj grad. Jeg synes dog, det er en smule unuanceret og lidt for nemt bare at tørre den af på ham alene.

        Comment


          #49
          Tjaa hvis man mener den svenske liga er på et højt niveau så har han præsteret på højt niveau .

          Det er næppe de max 55 min i en serie B kamp der har imponeret nogle steder. Han er noteret for 9 kampe for Gubbio og i gns 32 min spilletid i de 9 kampe .

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Slambert Se indlæg
            Tjaa hvis man mener den svenske liga er på et højt niveau så har han præsteret på højt niveau .

            Det er næppe de max 55 min i en serie B kamp der har imponeret nogle steder. Han er noteret for 9 kampe for Gubbio og i gns 32 min spilletid i de 9 kampe .
            det har da i hvert fald været højt nok til at han blev solgt til Parma, som på det tidspunkt vel var midterklub i Serie A. TB blev opmærksom på ham i hans tid i Mjällby, og jeg vil blive overrasket hvis ikke TB kendte hans niveau fra Italien (og Malmö FF). Han har efter sigende været stort set gratis for OB i det år der gået, så lur mig om ikke TB har satset på han kunne bringe ham tilbage til den form han viste da han var bedst i Mjällby, og med det, bliver det en kalkuleret risiko, præcis som med Dusan....minimal risiko, med chance for god gevinst
            Han fandt aldrig niveauet igen og derfor reurnere han igen til Parmas overskudslager
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Slambert Se indlæg
              Tjaa hvis man mener den svenske liga er på et højt niveau så har han præsteret på højt niveau .

              Det er næppe de max 55 min i en serie B kamp der har imponeret nogle steder. Han er noteret for 9 kampe for Gubbio og i gns 32 min spilletid i de 9 kampe .
              Det har jo ikke noget at gøre med det, som jeg skriver. Jeg skriver, at han har vist et højt niveau. Ikke at han har spillet på et højt niveau, omend der da ikke er den store forskel på Superligaen og Allsvenskan, hvilket Elfsborgs fire kampe mod EfB og FCN vidner om. I Mjällby viste han et højt niveau. I hans sidste halvsæson i klubben lavede han enten et mål eller et oplæg per 96. minut.

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Printzlau Se indlæg
                Det har jo ikke noget at gøre med det, som jeg skriver. Jeg skriver, at han har vist et højt niveau. Ikke at han har spillet på et højt niveau, omend der da ikke er den store forskel på Superligaen og Allsvenskan, hvilket Elfsborgs fire kampe mod EfB og FCN vidner om. I Mjällby viste han et højt niveau. I hans sidste halvsæson i klubben lavede han enten et mål eller et oplæg per 96. minut.
                Så han har altså vist højt niveau i en ½ sæson i Allsvenskan ?
                Det minder til forveksling om Mike Tullberg , som med et godt mål for AGF blev solgt til Reggina .

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  det har da i hvert fald været højt nok til at han blev solgt til Parma, som på det tidspunkt vel var midterklub i Serie A. TB blev opmærksom på ham i hans tid i Mjällby, og jeg vil blive overrasket hvis ikke TB kendte hans niveau fra Italien (og Malmö FF). Han har efter sigende været stort set gratis for OB i det år der gået, så lur mig om ikke TB har satset på han kunne bringe ham tilbage til den form han viste da han var bedst i Mjällby, og med det, bliver det en kalkuleret risiko, præcis som med Dusan....minimal risiko, med chance for god gevinst
                  Han fandt aldrig niveauet igen og derfor reurnere han igen til Parmas overskudslager
                  Kan du huske MIke Tullberg ?

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Slambert Se indlæg
                    Kan du huske MIke Tullberg ?
                    Kan I huske Andreas Corneliusen. En enkelt god halvsæson og han blev solgt for 75 mille til en fuld malarier.
                    Jesper Hansen barometer: 1-2-3-4-5...

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Slambert Se indlæg
                      Kan du huske MIke Tullberg ?
                      Var det ikke ham der scorede et enkelt flot mål (saksespark? AGF?) og derpå blev solgt til udlandet? Rot Weiss Essen?

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
                        Var det ikke ham der scorede et enkelt flot mål (saksespark? AGF?) og derpå blev solgt til udlandet? Rot Weiss Essen?
                        Netop , han blev solgt til Reggina for 7,5 mill

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Slambert Se indlæg
                          Kan du huske MIke Tullberg ?
                          jeg husker godt Mike Tullberg, men TB's/OB's investering tåler på ingen måde sammenligning med det beløb Riggaina satsede ved at skrive en permanent kontrakt med en spiller der måske ikke var de penge værd. OB's indsats beløber sig, på rygtebasis, til et symbolsk beløb for lejekontrakten og aftalt købspris HVIS han kunne bringes tilbage til den form der kortvarigt var i Mjällby. Det virker på mig som udmærket forretningsstrategi at OB med en lille indsats kan få et godt udbytte hvis han kunne finde sin form fra dengang. Den opgave magtede han (og OB) ikke, og derfor er han fortid i OB i dag.
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Lars Elstrup Se indlæg
                            Kan I huske Andreas Corneliusen. En enkelt god halvsæson og han blev solgt for 75 mille til en fuld malarier.
                            Der er så mange faktuelt forkerte ting i dert indlæg, at jeg går ud fra at det var en joke?

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
                              Jeg synes sgu, det er for nemt bare at tørre den af på Poul Hansen. Troels Bech har jo også sagt godt for ham.
                              Desuden er det vel meget sandsynligt, at N'Koum er en, som scouts har fundet. Det kunne meget vel være Erik Larsen, som man, sådan helt objektivt vurderet, må sige, har bevist, at han godt kan finde talent til billige penge.

                              Dermed ikke sagt, at Poul Hansen ikke var en ulykke, for dét var han i høj grad. Jeg synes dog, det er en smule unuanceret og lidt for nemt bare at tørre den af på ham alene.
                              Hvad?? hvad har den mand bevist? så ved jeg ved, har han ikke bevist meget, vel snarere definitionen på en plattenslager.

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                                For N'Koum, eller i truppen generelt?
                                Nkoum og diverse

                                Comment

                                Working...
                                X