Annoncering

Collapse
No announcement yet.

N'Koum på vej væk?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Alle parter er enige om at gå hver til sit, lige nu arbejder Cedrics agent bare på at støve interessede klubber op. Indtil at der er fundet en ny klub træner han med U19-truppen, og var ganske rigtigt i OBBC i dag og var tilbage i Ådalen her kl. 12.

    Det lød dog ikke til at der var en afklaring lige om hjørnet.

    Comment


      #17
      Kan nu ikke huske at folk jublede i vildskab eller var himmelrykte ..

      Comment


        #18
        Mener du det vil være mere kønt udadtil at lade en spiller med store vanskeligheder omkring disciplin og mødetider blive i klubben ?
        I enhver alm virksomhed var han røget ud med sådan en sidevind ..

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Slambert Se indlæg
          Kan nu ikke huske at folk jublede i vildskab eller var himmelrykte ..
          Måske ikke i vildskab, men sådan som jeg husker det var næsten alle positive og drømte om at vi havde fundet den nye Zidan eller Utaka.
          Det er der heller ikke noget forkert i, men disse fejl investeringer sker i alle klubber. Man burde dog nok have nøjes med at give en ukendt prøve spiller 2-3 år

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Alle parter er enige om at gå hver til sit, lige nu arbejder Cedrics agent bare på at støve interessede klubber op. Indtil at der er fundet en ny klub træner han med U19-truppen, og var ganske rigtigt i OBBC i dag og var tilbage i Ådalen her kl. 12.

            Det lød dog ikke til at der var en afklaring lige om hjørnet.
            Tvivler på at klubberne står i kø. Mon ikke at han bliver sendt på et træningsophold eller 2 i Norge

            Comment


              #21
              http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ndtil-transfer

              Offensivspilleren Cedric N'Koum har ingen fremtid i OB. Det står klart efter, at spilleren har haft flere møder med OB-ledelsen de seneste par dage, hvor parterne er blevet enige om at gå hver til sit. Cedric N'Koum har imidlertid stadig kontrakt med OB, men i første omgang bliver han sat til at træne med klubbens U/19-hold, alt imens der arbejdes på at finde en ny klub til spilleren. Det bekræfter OB's sportsdirektør Jesper Hansen over for tipsbladet.dk.

              - Vi har haft nogle møder med Cedric, og vi har i fællesskab besluttet, at det er bedst for alle. Vi er enige om, at han nu skal træne med U/19-holdet, og så arbejder alle parter hårdt på at finde en ny klub til ham, siger Jesper Hansen til tipsbladet.dk.

              Cedric N'Koum har kontraktudløb i OB i sommeren 2016, men har slet ikke slået til i sin tid i OB.
              Han kom til klubben i sommeren 2012, men senest har han kun været med i fire Superliga-kampe i efteråret, hvor han ikke imponerede. Hans forløb i OB ramte et lavpunkt i december, hvor han kom for sent til en træning, hvorefter OB bad ham om at blive væk i et par dage. Siden meldte han sig syg for resten af træningsdagene i 2013.

              Cedric N'Koum har været til stede i OB i de seneste par dage, men han kommer altså ikke til at træne med førsteholdet igen.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Og som 9/10 af os var himmelrygte for at få pådaværende tidspunkt
                Det er jo nemt at få fans til at være begejstrede når man som PH omtaler alle nye spillere som den nye Messias.

                Jeg synes på ingen måde N'Koum på noget tidspunkt har vist noget der berettiger den begejstring - og at han fik den kontrakt på 4 år er den største skandale der er sket på den front siden.. ja jeg ved ikke hvornår. Magne Sturød var en bedre handel. Jeg så N'Koum i et enkelt træningspas og to træningskampe da han var til prøvetræning. Han imponerede mig på ingen måde og jeg var derfor overrasket da vi skrev med ham (tidligere er langt bedre og mere iøjenfaldende spillere blevet afvist efter prøvetræninger).

                Han har en udmærket teknik og sparketeknik (uden at det på nogen måde er noget særligt), men på stort set alle andre områder er han nærmest direkte dårlig.

                Det var en kæmpe fejl ikke at sende ham videre efter prøveopholdet og jeg mener også det vil være en fejl ikke at sende ham videre nu.
                Last edited by Agbre; 07-01-2014, 13:34.

                Comment


                  #23
                  http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...rlig-situation

                  Comment


                    #24
                    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...ndtil-transfer

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                      Det er jo nemt at få fans til at være begejstrede når man som PH omtaler alle nye spillere som den nye Messias.

                      Jeg synes på ingen måde N'Koum på noget tidspunkt har vist noget der berettiger den begejstring - og at han fik den kontrakt på 4 år er den største skandale der er sket på den front siden.. ja jeg ved ikke hvornår. Magne Sturød var en bedre handel. Jeg så N'Koum i et enkelt træningspas og to træningskampe da han var til prøvetræning. Han imponerede mig på ingen måde og jeg var derfor overrasket da vi skrev med ham (tidligere er langt bedre og mere iøjenfaldende spillere blevet afvist efter prøvetræninger).

                      Han har en udmærket teknik og sparketeknik (uden at det på nogen måde er noget særligt), men på stort set alle andre områder er han nærmest direkte dårlig.

                      Det var en kæmpe fejl ikke at sende ham videre efter prøveopholdet og jeg mener også det vil være en fejl ikke at sende ham videre nu.
                      ingen tvivl om at plapre poul var med til at snakke ham op...

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Slambert Se indlæg
                        Kan nu ikke huske at folk jublede i vildskab eller var himmelrykte ..
                        http://ob.dk/forum/thread/590823.aspx

                        Det kan man jo så læse sig til om folk gjorde eller ikke gjorde.
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          http://ob.dk/forum/thread/590823.aspx

                          Det kan man jo så læse sig til om folk gjorde eller ikke gjorde.

                          Comment


                            #28
                            Agbre:Jeg var så heldig at se ham i Verninge i øsende regn. Han spillede forrygende og lagde op til mange mål,scorede selv et par stykker. Man kunne se at ham i nærheden af rasmus falck var det rene gift. Selv det defensive tog han del i. Han er konstant i bevægelse driblestærk hurtig

                            Shots:
                            Stort velkommen til Cedric. Af hvad jeg ha set (5 træninger siden opstarten, plus 2 kampe) så skal han nok blive en forstærkning. Lad os nu håbe at folk tager godt imod ham observer bort fra den mindre gode kamp han spillede I lørdags mod ACH.
                            Han har nogle færdigheder der kan blive fantastiske på vores hold, hvis han først bliver spillet ordentlig ind.
                            Herlig nyhed!


                            Bossy: Det lyder sgu godt nok lovende....;-)

                            Richard:
                            Alt det jeg så fra Cedric var meget lovende. Han havde nogle fantastiske førstegangs berøringer! Jeg blev meget imponeret, hans løb, hans spilforståen samt hans driblinger var heller ikke værst : -)
                            Han råbte HELE tiden på bolden - hvilket er fedt at se en prøvespiller gerne vil gøre sig bemærket og spille sig fri hele tiden!
                            Jeg var mere end overbevist!

                            FOLK DER MEGET HURTIGT SÅ RIGTIGT:

                            Leander:
                            Wow meget uenig!!
                            Han har en lallende attitude og er absurd ustruktureret. Står mærkelige steder uden bold og deltager ikke i returløb når han smider dumme bolde.
                            Derudover er det træls at han er så etbenet. Han har kun højrebenet for ikke at vælte.

                            Polle:
                            Har først set ham i dag - og må sige jeg er meget skuffet. Han kan noget mand til mand, helt sikkert, men alt andet er skidt, alt for skidt.
                            Jeg håber i den grad vi lader ham smutte igen. Jeg sad bare så meget og tænkte Caca.
                            Vil meget hellere have en transferfri Borring, selv om han måske ikke passer helt ind i konceptet. Skriver vi med Cedric, så vil jeg trøste mig med han er ung og det kan gå fremad, samt at han måske bare havde en off day.

                            Generelt meget blandet når man læser tråden igen.
                            Havde Leander bare været vice sports chef havde han nok aldrig fået kontrakt

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Agbre:Jeg var så heldig at se ham i Verninge i øsende regn. Han spillede forrygende og lagde op til mange mål,scorede selv et par stykker. Man kunne se at ham i nærheden af rasmus falck var det rene gift. Selv det defensive tog han del i. Han er konstant i bevægelse driblestærk hurtig
                              Haha ja, jeg tænkte sgu nok der var nogen der ville finde lige netop det citat frem nu hvor jeg var så påstående :-)

                              Til mit forsvar skal det siges, at jeg havde glemt at logge af forum på en computer og det er derfor ikke mig der skrev det indlæg. Her er min kommentar til N'Koum i sin tid: http://ob.dk/forum/post/593756.aspx
                              Last edited by Agbre; 07-01-2014, 15:41.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                                Haha ja, jeg tænkte sgu nok der var nogen der ville finde lige netop det citat frem nu hvor jeg var så påstående :-)

                                Til mit forsvar skal det siges, at jeg havde glemt at logge af forum på en computer og det er derfor ikke mig der skrev det indlæg. Her er min kommentar til N'Koum i sin tid: http://ob.dk/forum/post/593756.aspx

                                Comment

                                Working...
                                X