Annoncering

Collapse
No announcement yet.

N'Koum på vej væk?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af Slambert Se indlæg
    Diarra - Emil Peter Jørgensen
    Djuric - Mikkel Desler
    Jesper C - Radza
    Skoubo -- Tjaaa
    Come on...hvis OB skal begynde at sætte sin lid til at 16-17 årige knægte, der ganske sikkert har talent, er dem, der kan gå ind og gøre en forskel i en evt. indskiftningssituation - eller måske endda som startere - så kan det meget, meget hurtigt komme til at hedde 1. div. for OB. Det er i min verden et alt for stort ansvar at ligge på så unge spilleres skuldre.

    Nuvel - Djuric har endnu ikke spillet (stort set), og kommer måske heller ikke til det. Så ja, der kan man da godt tælle Desler i stedet - han kommer nok heller ikke til at spille. JC sidder og på bænken og ja, der kunne Razda da fint sidde og samle splinter. Men når det så gælder - er de så gode nok (endnu)? Vi har før været i situationer, hvor dem, der sad på bænken, var SÅ ringe at man hellere lod trætte spillere spille færdigt, end at skifte friske kræfter ind...er det der vi skal hen igen, blot for at spare penge eller for at kunne sige, at vi gør brug af "talenterne"?

    Der hvor jeg vil hen med det er, at det er helt kanon, at vi har nogle tilsyneladende rigtigt gode talenter på vej - det har vi virkelig manglet i OB. Men lad dem nu få lov at være unge talenter og udvikle sig via den rette modstand - om ikke andet så indtil de bliver voksne, eller er så åbenlyst gode, at det vil være hul i hovedet ikke at gøre brug af dem, selvom de kun er 16-17 år. De "små" gutter slår sig altså, når de kommer op og leger med de voksne, og i langt de fleste tilfælde er der altså himmelvid forskel på at spille ungdomsbold i Ådalen, til pludselig at stå overfor veletablerede superligaspillere.
    Mvh Kent

    Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af Slambert Se indlæg
      Diarra - Emil Peter Jørgensen
      Djuric - Mikkel Desler
      Jesper C - Radza
      Skoubo -- Tjaaa
      Det er rimeligt useriøst det der... Diarra har spillet 27 kampe for os. Ser du virkelig EPJ som en spiller der kan gå ind og gøre en forskel i kampe mod AAB, FCK og BIF? Eller Radza som en spiller der kan vikariere for Toppel, når han er skadet? Desler for Dusan kan jeg til nøds acceptere, alene af den grund, at Dusan ikke har spillet nogle kampe for os.

      Du vil simpelthen have tre, uprøvede 16-17årige ind som bænkspillere, der skal kunne gøre en forskel for os, og være fast inde omkring førsteholdet? Den slags gør man kun med de aller-, allerstørste talenter, og den slags har vi vel trods alt ikke nogen af lige nu...
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
        Det er rimeligt useriøst det der... Diarra har spillet 27 kampe for os. Ser du virkelig EPJ som en spiller der kan gå ind og gøre en forskel i kampe mod AAB, FCK og BIF? Eller Radza som en spiller der kan vikariere for Toppel, når han er skadet? Desler for Dusan kan jeg til nøds acceptere, alene af den grund, at Dusan ikke har spillet nogle kampe for os.

        Du vil simpelthen have tre, uprøvede 16-17årige ind som bænkspillere, der skal kunne gøre en forskel for os, og være fast inde omkring førsteholdet? Den slags gør man kun med de aller-, allerstørste talenter, og den slags har vi vel trods alt ikke nogen af lige nu...
        Nææ jeg ser ikke de kan gå ind og gøre en forskel mod de bedste hold , men det kan hverken J.C , Dusan , eller Diarra heller ikke.
        Emil Peter spillede en god kamp mod SDJ , også langt bedre end Diarra har spillet på vb , dog har Diarra spillet sig op især har han gjort det godt i midterforsvaret , men der har vi også Høegh. Mon ikke Emil efter den kamp har mod på mere ligabold fremfor ligegyldig reserveholdsbold.
        Desler kunne nemt havt snust lidt til ligaen via bænken fremfor Dusan/Löfquist.
        J.C er jo et fejlkøb i sin helt egen kategori .

        Skoubo , ja der har vi vel pt ikke nogle der kan overtage .

        Men det nu også mest fremadrettet jeg mener vi skal holde os fra ligegyldige lejemål og has been spillere , derfor jeg skrev at vi fremover hellere skal bruge de unge knægte og der ser jeg gerne vi bringer dem så småt i spil i en yngre alder fremfor at vente til de bliver 21-22 år.

        Jeg ser hellere vi fremover giver lidt mere snor til vores unge folk , og lader dem snude til ligaen og blive stille og roligt sluset ind , fremfor lejemål af spillere som skal bruge den første ½-3/4 sæson til at genopbygge formen.
        Når vi fremover foretager indkøb skal det være med omtanke og der håber jeg fejlkøb som Skoubo og især J.C kan undgåes. Så hellere købe nogle mindre sexede navne som Ari og Spellman.

        Før der råbes op om hvorfor jeg mener Skoubo er et fejlkøb skal jeg minde om at han blev hentet ind som angriber/målscorer hvilket vel ikke engang han selv syntes han er . Læg dertil skadesferkvens og ret høj løn oven i .
        Last edited by Slambert; 07-02-2014, 12:40.

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af Slambert Se indlæg
          Nææ jeg ser ikke de kan gå ind og gøre en forskel mod de bedste hold , men det kan hverken J.C , Dusan , eller Diarra heller ikke.
          Emil Peter spillede en god kamp mod SDJ , også langt bedre end Diarra har spillet på vb , dog har Diarra spillet sig op især har han gjort det godt i midterforsvaret , men der har vi også Høegh. Mon ikke Emil efter den kamp har mod på mere ligabold fremfor ligegyldig reserveholdsbold.
          Desler kunne nemt havt snust lidt til ligaen via bænken fremfor Dusan/Löfquist.
          J.C er jo et fejlkøb i sin helt egen kategori .

          Skoubo , ja der har vi vel pt ikke nogle der kan overtage .

          Men det nu også mest fremadrettet jeg mener vi skal holde os fra ligegyldige lejemål og has been spillere , derfor jeg skrev at vi fremover hellere skal bruge de unge knægte og der ser jeg gerne vi bringer dem så småt i spil i en yngre alder fremfor at vente til de bliver 21-22 år.

          Jeg ser hellere vi fremover giver lidt mere snor til vores unge folk , og lader dem snude til ligaen og blive stille og roligt sluset ind , fremfor lejemål af spillere som skal bruge den første ½-3/4 sæson til at genopbygge formen.
          Når vi fremover foretager indkøb skal det være med omtanke og der håber jeg fejlkøb som Skoubo og især J.C kan undgåes. Så hellere købe nogle mindre sexede navne som Ari og Spellman.

          Før der råbes op om hvorfor jeg mener Skoubo er et fejlkøb skal jeg minde om at han blev hentet ind som angriber/målscorer hvilket vel ikke engang han selv syntes han er . Læg dertil skadesferkvens og ret høj løn oven i
          .
          Ok, så er vi faktisk rimeligt enige. Jeg troede du synes, at vi havde haft ungdomsspillere i truppen, der kunne have spillet i stedet for dem du nævner.

          Vi er idog kke enige omkring EPJ og Diarra. Jeg synes Diarra har overrasket positivt, og jeg er overbevist om at han på sigt bliver fast mand i start-11eren. Jeg synes også det havde været hovedløst at lade en 16-17-årig knægt skulle spille op mod 30 kampe på førsteholdet, uagtet at han, som du siger, spillede en fin kamp den ene gang han fik chancen. Han er et sted, hvor han oveni fodboldtræning skal koncentrere sig om skole, teenage-fnidder, osv. Det er fint at give chancen til 18-19-20-årige, men for 16-årige er det altså som regel lige tidligt nok at blive smidt for løverne.

          Det gjorde efter sigende ikke Raben (eller Zohore, for at nævne et andet eksempel) nogle tjenester at blive smidt i kamp tidligt. Tværtimod virkede det som et "knæk" i deres udvikling.

          Men at Skoubo og JC er fejlkøb kan der ikke være to meninger om. Især JC har været et katastrofalt indkøb, hvis man medregner pris, kampe, niveau osv. Men jeg bilder mig selv ind, at vores nye sportsdirektør, i modsætning til Plabre-Poul aldrig ville have købt en dyr, gammel målmand med en håbløs skadeshistorik, bare fordi han havde spillet for Ståle og Morten Olsen...
          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
          Kluden Krew - O'ense Internationals

          Comment


            #95
            Kan ikke kopiere billedet(?) - nok fordi jeg er IT-idiot. Her link http://www.ob.dk/artikel/galleri-traening-i-belek.aspx
            4. og 5.sidste billede viser ung, lyshåret spiller (Mikkel Desler, går jeg ud fra?) med nr 23. Er det ikke nr 23 N'Koum har spillet med?
            Altså, spørgsmål: betyder dette at Mikkel Desler allerede har fået N'Koums nr? (det ville da ikke gøre mig noget:-)

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
              Kan ikke kopiere billedet(?) - nok fordi jeg er IT-idiot.ikke om desler havde et fast nrink http://www.ob.dk/artikel/galleri-traening-i-belek.aspx
              4. og 5.sidste billede viser ung, lyshåret spiller (Mikkel Desler, går jeg ud fra?) med nr 23. Er det ikke nr 23 N'Koum har spillet med?
              Altså, spørgsmål: betyder dette at Mikkel Desler allerede har fået N'Koums nr? (det ville da ikke gøre mig noget:-)
              Tror ikke du skal lægge ret meget i det. Nok bare ret praktisk ift tøj. ved ikk

              Comment


                #97
                Har fundet lidt statestik for denne sæson:

                E.P.J trækker os op på listen med sin kamp mod SDJ
                http://www.superstats.dk/test/teen
                Last edited by Slambert; 11-02-2014, 07:07.

                Comment


                  #98
                  http://mobil.bold.dk/#/nyt/Norsk-mes...anske-talenter
                  For gammelt venskabs skyld ... :-)
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    #99
                    Nogen der har en status på hvad der sker med Cedric?

                    MvT
                    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                      Nogen der har en status på hvad der sker med Cedric?

                      MvT
                      Jeg cyklede forbi træningsanlægget en morgen i sidste uge. Her trænede N'Koum sammen med U/19-holdet. I forbifarten nåede jeg lige at se, at han hamrede bolden flot i mål. Om det var et lucky punch skal jeg ikke kunne sige, da jeg som sagt bare cyklede forbi

                      Comment


                        Vi må håbe at der sker noget til sommer

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                          Jeg cyklede forbi træningsanlægget en morgen i sidste uge. Her trænede N'Koum sammen med U/19-holdet. I forbifarten nåede jeg lige at se, at han hamrede bolden flot i mål. Om det var et lucky punch skal jeg ikke kunne sige, da jeg som sagt bare cyklede forbi
                          uden selv at have set træningerne så har jeg da fået indtrykket af at det aldrig var her n'koum havde problemer - fin teknik, lækre detaljer osv. han har bare på ingen måde evnet at overføre det til kampsituation

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Vi må håbe at der sker noget til sommer
                            Desværre har han jo ikke rigtig vist noget, der kunne gøre ham interessant i andres øjne. Og da slet ikke til en løn der bare ligner den han får i OB. Hvis han skal gå med til at rive i kontrakten i stykker skal det nok være fordi han selv indser, at situationen er uholdbar og at han må ofre noget, hvis karrieren skal på ret køl. Håber at han kan tænke så langt, for hvis han hanker op i sig selv kan han jo stadig nå at få en pæn karriere.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
                              Desværre har han jo ikke rigtig vist noget, der kunne gøre ham interessant i andres øjne. Og da slet ikke til en løn der bare ligner den han får i OB. Hvis han skal gå med til at rive i kontrakten i stykker skal det nok være fordi han selv indser, at situationen er uholdbar og at han må ofre noget, hvis karrieren skal på ret køl. Håber at han kan tænke så langt, for hvis han hanker op i sig selv kan han jo stadig nå at få en pæn karriere.
                              jeg har også mere end svært ved at se hvem der skulle være interesseret i at hente ham. Vi må håbe han kommer til fornuft - omvendt for 60-80K/mdr. (eller hvor meget det lige er han henter) kunne jeg nok godt finde mig i at træne med u19 i 2 år....især når/hvis muligheden for andet arbejde nok ikke er overvældende stor. - tror vi hænger på ham

                              Comment


                                OB formåede at sælge Timmi.............................. ALT ER MULIGT!!!
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X