Annoncering

Collapse
No announcement yet.

N'Koum på vej væk?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Her er OdenseBKs første melding fra sommertræning, inden N'koum blev hyret:

    "Efter dagens træning i Svendborg, kan jeg da sige enkelte ting om ham.
    - Kynisk afslutter, scorede nogle fine mål i kamp på to mål.
    - Teknisk god og fint overblik
    På minus siden kan det siges at han:
    - Mangler fysik, minder faktisk lidt om Falk på det punkt.
    - Halv doven, gider ikke rigtig følge med i defensiven."

    Pånær det med målnæsen, som vi ikke fik set meget til, så var det sgu meget godt spottet. Leander var godt nok også spot on.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
      Her er OdenseBKs første melding fra sommertræning, inden N'koum blev hyret:

      "Efter dagens træning i Svendborg, kan jeg da sige enkelte ting om ham.
      - Kynisk afslutter, scorede nogle fine mål i kamp på to mål.
      - Teknisk god og fint overblik
      På minus siden kan det siges at han:
      - Mangler fysik, minder faktisk lidt om Falk på det punkt.
      - Halv doven, gider ikke rigtig følge med i defensiven."

      Pånær det med målnæsen, som vi ikke fik set meget til, så var det sgu meget godt spottet. Leander var godt nok også spot on.
      Målnæsen og overblikket ;)

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Måske ikke i vildskab, men sådan som jeg husker det var næsten alle positive og drømte om at vi havde fundet den nye Zidan eller Utaka.
        Det er der heller ikke noget forkert i, men disse fejl investeringer sker i alle klubber. Man burde dog nok have nøjes med at give en ukendt prøve spiller 2-3 år
        Argh, næsten alle . Han kom vel efter den længste prøvetræning i klubbens historie, kunne personligt efter, at have set hans trænings kampe ikke forstå, at der blev skrevet med ham.

        Mv.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          tjaaa hvis jeg nu skal pudse glorien, skrev jeg følgende i sin tid:
          Umiddelbart heller ikke en spiller, der får mit mundvand til at løbe efter dagens præstation. Så med mindre dagens kamp idag, var en total off-day, så vender min tommel ned. Der er masser af u-19 spillere, som kunne præstere bedre end det han gjorde.


          Comment


            #35
            http://www.bold.dk/nyt/OB-NKoum-skal-finde-noget-andet

            alle parter er tilsyneladende enige, lad os håbe det lykkes at få lukket kapitlet hurtigt.
            Believe OB

            œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
              Synes det er fint med en tråd alene omkring dette emne.

              Og ja, han kan en masse med en bold. Det er ingen af os vel i tvivl om. Det er bare ikke særligt ofte, han formår at omsætte de evner i kamp.

              Som jeg skrev i den anden tråd, så synes jeg det lugter lidt af, at OB forsøger at "fryse ham ud af klubben". Må indrømme, at jeg ikke finder det særligt attraktivt at være vidne til, hvis dette er tilfældet. Og er det sådan, OB gerne vil fremstå udadtil? Altså, hvis du gør, som du skal, så er du inde i varmen, men kokser du lidt i det, så bliver du forsøgt frosset ud og får gjort dagligdagen rigtig træls, fordi klubben hænger på en pisse dyr og lang kontrakt, i håbet om, at spilleren får nok og frivilligt forlader skuden...

              Jeg kender helt sikkert ikke baggrunden for handlingerne, og det er også muligt, at jeg tolker forkert, men jeg synes det lugter lidt henefter ovenstående scenarie.
              Jeg er (for en gangs skyld) ikke enig.

              Det er meget, meget svært at fyre en fodboldspiller før kontraktudløb. Så klubben må benytte de sanktionsmuligheder de har over for en spiller der tydeligvis har trådt uden for alle optegnede streger. Man har skrevet under på at man vil give ham løn og stille træning til rådighed. Men hvis spilleren selv har vist, at han ingen interesse har i at indgå på holdet, så synes jeg det er helt fint, at man så siger "godt, men så træner du heller ikke med holdet, så kan du træne på U-holdene".

              Vi har før haft spillere med diciplinære problemer, og spillere vi tydeligvis gerne ville af med, men det er første gang i nyere tid, at der er blevet brugt så skrappe sanktioner over for en spiller. Det fortæller også noget om, hvor utilfreds man har været med N'Koums indstilling, og at det måske ikke er alle detaljer der er ude offentligt. Ikke engang under LO eller Viggo kan jeg huske man straffede nogle spillere på denne måde, og de var alt andet lige noget mere autoritære end Troels "Pædagogen" Bech.

              Er der nogen der kan huske, om vi har sat hårdt mod hårdt over for en spiller på denne måde før?
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                #37
                Kan ikke huske andre episoder, hvor der er sat så hårdt ind mod en spiller. Men har da totalt respekt for det. Dejligt at der rent faktisk bliver sat hårdt på hårdt. Jeg kan bare ikke lade være med at tænke om der er mere i det end vi ved. Altså en spiller som er halvdoven og kommer for sent/er fraværende til træning - ville de så ikke bare træne med b-holdet og ellers være bænket / ikke udtaget til kampe? For mig virker det som om han har jokket godt og grundigt i spinaten.

                Men dejligt at se at der tages hånd om problemerne. At være på U19-holdet indser han nok, at han skal videre i systemet. Et 2. seriehold kunne sikkert være et godt bud. Uanset hvad er det hverken i hans interesse at spille på U19, eller i OB's at give sådan en hyre til en spiller, som vi ikke kan bruge.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                  Synes det er fint med en tråd alene omkring dette emne.

                  Og ja, han kan en masse med en bold. Det er ingen af os vel i tvivl om. Det er bare ikke særligt ofte, han formår at omsætte de evner i kamp.

                  Som jeg skrev i den anden tråd, så synes jeg det lugter lidt af, at OB forsøger at "fryse ham ud af klubben". Må indrømme, at jeg ikke finder det særligt attraktivt at være vidne til, hvis dette er tilfældet. Og er det sådan, OB gerne vil fremstå udadtil? Altså, hvis du gør, som du skal, så er du inde i varmen, men kokser du lidt i det, så bliver du forsøgt frosset ud og får gjort dagligdagen rigtig træls, fordi klubben hænger på en pisse dyr og lang kontrakt, i håbet om, at spilleren får nok og frivilligt forlader skuden...

                  Jeg kender helt sikkert ikke baggrunden for handlingerne, og det er også muligt, at jeg tolker forkert, men jeg synes det lugter lidt henefter ovenstående scenarie.
                  Jeg har tillid til, at klubben ikke handler som den gør uden at have gode grunde til det. For risikoen er selvfølgelig, at CNK vælger at lave en Peter Møller og hæve sine 60K/md., uden at vi får en disse for pengene, men jeg håber at han besinder sig på, at det i det lange løb næppe kan være fremmende for hans karriere. Hvilken klub vil, efter at kontrakten med os løber ud, være interesseret i at hyre en mand, der for det første overhovedet ikke har udviklet sig som spiller i flere år, og for det andet har fået ry som en uromager? Forhåbentlig forstår han, at han i det lange løb kan være bedre tjent med at finde en klub på et niveau, hvor han kan begå sig, selvom det betyder en lønnedgang. Men 30K/md. i lad os sige 7 år er bedre end 60K/md i 2œ år og derefter intet.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
                    Kan ikke huske andre episoder, hvor der er sat så hårdt ind mod en spiller. Men har da totalt respekt for det. Dejligt at der rent faktisk bliver sat hårdt på hårdt. Jeg kan bare ikke lade være med at tænke om der er mere i det end vi ved. Altså en spiller som er halvdoven og kommer for sent/er fraværende til træning - ville de så ikke bare træne med b-holdet og ellers være bænket / ikke udtaget til kampe? For mig virker det som om han har jokket godt og grundigt i spinaten.

                    Men dejligt at se at der tages hånd om problemerne. At være på U19-holdet indser han nok, at han skal videre i systemet. Et 2. seriehold kunne sikkert være et godt bud. Uanset hvad er det hverken i hans interesse at spille på U19, eller i OB's at give sådan en hyre til en spiller, som vi ikke kan bruge.
                    det kunne jo også bare være man er kommet til den logiske konklusion at hans lønkroner kunne bruges bedre.

                    - men nej jeg kan heller ikke mindes at der er blevet markeret så klart fra klubbens side at det er slut. Håber det lykkedes at finde en klub til ham så der kan komme en løsning.
                    N'koum var en for dyr lottokupon - nogen gange betaler de sig.....syntes den eneste virkelige fejl var at man gav manden en 4 årig kontrakt

                    Comment


                      #40
                      N'Koum må virkelig have gjort mere end at komme for sent én gang... OB er jo normalt ikke en klub der fryser spillere ude(hint: Timmi) - heldigvis!

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af OBligatorisk Se indlæg
                        N'Koum må virkelig have gjort mere end at komme for sent én gang... OB er jo normalt ikke en klub der fryser spillere ude(hint: Timmi) - heldigvis!
                        Så vidt jeg ved, er N'Koums udsvævende liv mere en regel end en undtagelse. Det er vel nærmest blevet en institution i truppen. Der er absolut ingen grund til, at holde på en spiller som hverken har niveau, eller i det mindste en seriøs indstilling. Ganske ufatteligt, at vi nogensinde signede den mand, det vil for eftertiden være symbolet på hvor en stor ulykke Poul Hansen var.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                          Så vidt jeg ved, er N'Koums udsvævende liv mere en regel end en undtagelse. Det er vel nærmest blevet en institution i truppen. Der er absolut ingen grund til, at holde på en spiller som hverken har niveau, eller i det mindste en seriøs indstilling. Ganske ufatteligt, at vi nogensinde signede den mand, det vil for eftertiden være symbolet på hvor en stor ulykke Poul Hansen var.
                          .....Og hvor latterligt det var at hyre PH.....tak TC...
                          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                            Så vidt jeg ved, er N'Koums udsvævende liv mere en regel end en undtagelse. Det er vel nærmest blevet en institution i truppen. Der er absolut ingen grund til, at holde på en spiller som hverken har niveau, eller i det mindste en seriøs indstilling. Ganske ufatteligt, at vi nogensinde signede den mand, det vil for eftertiden være symbolet på hvor en stor ulykke Poul Hansen var.
                            Enig. Men det gør ikke ulykken mindre, at træneren havde ham til test i mere end fjorten dage. Det er skræmmende!

                            Comment


                              #44
                              [QUOTE=gutihaz;4624]Enig. Men det gør ikke ulykken mindre, at træneren havde ham til test i mere end fjorten dage. Det er skræmmende! [/QUOTE]



                              Enig , og det bliver ikke mindre skræmmende at den samme træner ( som iøvrigt er/var landstræner emne ) fulgte Löfquist tæt længe og forsøgte at hente ham til SIF , men denne evne til at se evnerne hos spillerne kan være en af årsagerne til at denne træner aldrig har hentet mere end 1,48 point i snit i en sæson.
                              Last edited by Slambert; 08-01-2014, 11:29.

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                                Så vidt jeg ved, er N'Koums udsvævende liv mere en regel end en undtagelse. Det er vel nærmest blevet en institution i truppen. Der er absolut ingen grund til, at holde på en spiller som hverken har niveau, eller i det mindste en seriøs indstilling. Ganske ufatteligt, at vi nogensinde signede den mand, det vil for eftertiden være symbolet på hvor en stor ulykke Poul Hansen var.
                                For N'Koum, eller i truppen generelt?
                                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                                Kluden Krew - O'ense Internationals

                                Comment

                                Working...
                                X