Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
N'Koum på vej væk?
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Slambert Se indlægEnig , og det bliver ikke mindre skræmmende at den samme træner ( som iøvrigt er/var landstræner emne ) fulgte Löfquist tæt længe og forsøgte at hente ham til SIF , men denne evne til at se evnerne hos spillerne kan være en af årsagerne til at denne træner aldrig har hentet mere end 1,48 point i snit i en sæson.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægSå vidt jeg ved, er N'Koums udsvævende liv mere en regel end en undtagelse. Det er vel nærmest blevet en institution i truppen. Der er absolut ingen grund til, at holde på en spiller som hverken har niveau, eller i det mindste en seriøs indstilling. Ganske ufatteligt, at vi nogensinde signede den mand, det vil for eftertiden være symbolet på hvor en stor ulykke Poul Hansen var.
Desuden er det vel meget sandsynligt, at N'Koum er en, som scouts har fundet. Det kunne meget vel være Erik Larsen, som man, sådan helt objektivt vurderet, må sige, har bevist, at han godt kan finde talent til billige penge.
Dermed ikke sagt, at Poul Hansen ikke var en ulykke, for dét var han i høj grad. Jeg synes dog, det er en smule unuanceret og lidt for nemt bare at tørre den af på ham alene.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Slambert Se indlægTjaa hvis man mener den svenske liga er på et højt niveau så har han præsteret på højt niveau .
Det er næppe de max 55 min i en serie B kamp der har imponeret nogle steder. Han er noteret for 9 kampe for Gubbio og i gns 32 min spilletid i de 9 kampe .
Han fandt aldrig niveauet igen og derfor reurnere han igen til Parmas overskudslagerBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Slambert Se indlægTjaa hvis man mener den svenske liga er på et højt niveau så har han præsteret på højt niveau .
Det er næppe de max 55 min i en serie B kamp der har imponeret nogle steder. Han er noteret for 9 kampe for Gubbio og i gns 32 min spilletid i de 9 kampe .
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Printzlau Se indlægDet har jo ikke noget at gøre med det, som jeg skriver. Jeg skriver, at han har vist et højt niveau. Ikke at han har spillet på et højt niveau, omend der da ikke er den store forskel på Superligaen og Allsvenskan, hvilket Elfsborgs fire kampe mod EfB og FCN vidner om. I Mjällby viste han et højt niveau. I hans sidste halvsæson i klubben lavede han enten et mål eller et oplæg per 96. minut.
Det minder til forveksling om Mike Tullberg , som med et godt mål for AGF blev solgt til Reggina .
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægdet har da i hvert fald været højt nok til at han blev solgt til Parma, som på det tidspunkt vel var midterklub i Serie A. TB blev opmærksom på ham i hans tid i Mjällby, og jeg vil blive overrasket hvis ikke TB kendte hans niveau fra Italien (og Malmö FF). Han har efter sigende været stort set gratis for OB i det år der gået, så lur mig om ikke TB har satset på han kunne bringe ham tilbage til den form han viste da han var bedst i Mjällby, og med det, bliver det en kalkuleret risiko, præcis som med Dusan....minimal risiko, med chance for god gevinst
Han fandt aldrig niveauet igen og derfor reurnere han igen til Parmas overskudslager
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Slambert Se indlægKan du huske MIke Tullberg ?Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlægJeg synes sgu, det er for nemt bare at tørre den af på Poul Hansen. Troels Bech har jo også sagt godt for ham.
Desuden er det vel meget sandsynligt, at N'Koum er en, som scouts har fundet. Det kunne meget vel være Erik Larsen, som man, sådan helt objektivt vurderet, må sige, har bevist, at han godt kan finde talent til billige penge.
Dermed ikke sagt, at Poul Hansen ikke var en ulykke, for dét var han i høj grad. Jeg synes dog, det er en smule unuanceret og lidt for nemt bare at tørre den af på ham alene.
Comment
Comment