Jeg bliver mere og mere overbevist om at vi kommer i top 5 i år. Udover fck og fcm er jeg ikke imponeret over standarden. Det må kunne række til den bedste placering i 5 år.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Hvordan slutter 15/16?
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlægJeg bliver mere og mere overbevist om at vi kommer i top 5 i år. Udover fck og fcm er jeg ikke imponeret over standarden. Det må kunne række til den bedste placering i 5 år.
Sælges Falk. Så glem det
Comment
-
Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlægJeg bliver mere og mere overbevist om at vi kommer i top 5 i år. Udover fck og fcm er jeg ikke imponeret over standarden. Det må kunne række til den bedste placering i 5 år.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægDe næste par kampe kommer til at give lidt flere fingerpeg. Midtbanen skal stadig op at køre; det holder måske imod AGF, men mod Randers får vi det svært. Derefter venter AaB ude og så FCK - det er et grimt program.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMed nuværende trup ved jeg sgu ikke om vi kan holde Randers,BIF og Aab bag ved os... Det bliver nok et tæt løb..
Sælges Falk. Så glem det
Holder vi på ham mener jeg vi bør kunne spille med om den 5 plads - tæt bliver det måske, men AAB har på ingen måde imponeret mig hidtil - og det har BIF sådan set heller ikke.
Randers ser solide ud - og hvis de ellers kan lade være med at trække så mange røde kort tvivler jeg på vi kommer til at overhale dem
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægDe næste par kampe kommer til at give lidt flere fingerpeg. Midtbanen skal stadig op at køre; det holder måske imod AGF, men mod Randers får vi det svært. Derefter venter AaB ude og så FCK - det er et grimt program.
AGF hjemme - det SKAL give en sejr, Randers hjemme.....de er svære at slå men på hjemmebane skulle vi gerne have en chance for udbyttte, AAB ude godt nok - men AAB har i sig selv ikke imponeret - de kan ikke score.....også her mener jeg vi bør have fine muligheder.
FCK - ja det bliver nok aldrig en let kamp.....og nok ikke her vi skal forvente at hente en masse point.
7 point i de 4 runder, mener jeg ikke er vildt urealistisk, det kan selvfølgelig glippe - men mon ikke også der kommer bedre og bedre styr på midtbanen som tiden går(må vi fandme håbe) - og så bliver vi næppe usat for samme tunge pres som mon FCM sådan lige med det samme.
Bevarer ihvertfald ja hatten på lidt endnu, det er trods alt kun blevet til et nederlag - og det mod de forsvarende mestre - og det var ligefør vi fik fightet et point hjem.
Viljen er der ihvertfald - holdet har ikke givet op på noget tidspunkt. Og så skaber vi altså til stadighed en del chancer - så mulighederne for mål og point er der.
Comment
-
Efter 3. runde:
1. FC København - Det bliver tæt med FCM men jeg tror nu stadigvæk, at de trækker det længste strå. De har hentet nogle markante forstærkninger. Undgår de skader i samme omfang som sidste sæson, så vinder de også superligaen komfortabelt.
2. FCM - De tager sølv i år, det er jeg ikke i tvivl om. De kommer højst sandsynligt til at være med omkring 1. pladsen i lang tid, men FCK's trup er blevet bedre end den var sidste år, og Midtjylland ligner allerede et hold der er faldet i styrke fra sidste års guldsæson. + hvis Sisto er væk inden vinduet smækker, så får de det rigtig svært!
3. Randers - Pladserne fra 3.-5. er forholdsvis åbne, og bronzemedaljerne kan egentlig godt ende ved alle holdene der ligger i det felt. Jeg synes dog Randers ser gode ud og i år, og har vist god stabilitet over de sidste år. Det er en sammentømret trup der har fået lidt kreativt blod ind - ham Amini fyren eller hvad han nu hedder.
4. OB - Vores offensiv ser ud til at kunne blive et af superligaens absolut bedste i år. Derfor tror jeg også, at vi ender højt i tabellen og spiller med om Europa plads/Bronze-medaljer. Der hvor jeg dog tror, at vi ikke kan følge helt med er i defensiven - specielt på den centrale/defensive midtbane er der problemer.
5. Brøndby - De skal nok komme tilbage når deres kontinentale tømmermænd har lagt sig.
6. AGF - Jeg synes at efter de 3. første runder at de ser overaskende stærke ud. Havde ikke forventet at de havde så meget kvalitet i truppen, men tror de får en middelmådig sæson (god i en oprykkers øjne..)
7. FCN - Dårlig start! Viste mod AAB at de sagtens kan spille god fodbold, og jeg tror også at de kommer stille og roligt op i tabellen. Mener dog ikke, at de har de ekstraordinære spillere som kan udfordre 3.-5 pladsen. De mangler en ny Uffe Bech.
8. AAB - Ser ikke særlig skræmmende ud. Selvom de i det nordjyske er glade for, at ophøje deres angribere har de dog for tiden meget svært ved at score. Det ser ikke ud til, at der kommer nogle nævneværdige forstærkninger til truppen + de mister deres sidste sæsons topscore (til os..) og har valgt at 'smide ham ud af truppen'. Tror de får en dårlig sæson! Der er ikke økonomiske muskler nok i Aalborg til at følge trop med den øverste halvdel af superligaen mere. Helenius bliver et flop igen i år..
9. EFB - Tror de kommer til at kæmpe hårdt for det i år. Nicki Bille som blev købt ind til at skulle være den nye bomber i Esbjerg efter Pusic, har ikke vist sig som nogen nævneværdig erstatning endnu, og tvivler også på at han kommer ordenligt i gang. Jonas Knudsen er smuttet, og Ryan Laursen er på blokken til at smutte også, selvom de siger at de ikke vil sælge ham - så tror jeg at de har svært ved at sige nej hvis de modtager et ordenligt bud. De kommer til at kæmpe med AAB og FCN om 7.-9. pladsen.
10. Sønderjydske - Egentlig en okay trup men heller ikke mere end det. Dalgaard er overvurderet og får aldrig en topscorer-sæson igen.
11. Hobro - Bliver en kamp mellem dem og Viborg om nedrykningspladsen, og jeg tror de skal være utroligt glade for at der kun er 1 hold der rykker ned i år. De redder sig vel på de 9 point de får med BIF.
12. Viborg - trækker det korteste strå. Deres trup er bare ikke superliga standard!
Comment
-
Jeg har Nordsjælland til at ligge noget længere nede. Aab brændte rigtig meget, og kan kun takke dem selv for nederlaget. Tidligere er Nordsjælland blevet kørt over af Randers og Sønderjylland. Jeg skyder FCN til 10-11 pladsen med håb om, at de rykker ned, og tager deres Morten Olsen-massage-alibi-bold med sig.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Klinge11 Se indlægEfter 3. runde:
1. FC København - Det bliver tæt med FCM men jeg tror nu stadigvæk, at de trækker det længste strå. De har hentet nogle markante forstærkninger. Undgår de skader i samme omfang som sidste sæson, så vinder de også superligaen komfortabelt.
2. FCM - De tager sølv i år, det er jeg ikke i tvivl om. De kommer højst sandsynligt til at være med omkring 1. pladsen i lang tid, men FCK's trup er blevet bedre end den var sidste år, og Midtjylland ligner allerede et hold der er faldet i styrke fra sidste års guldsæson. + hvis Sisto er væk inden vinduet smækker, så får de det rigtig svært!
3. Randers - Pladserne fra 3.-5. er forholdsvis åbne, og bronzemedaljerne kan egentlig godt ende ved alle holdene der ligger i det felt. Jeg synes dog Randers ser gode ud og i år, og har vist god stabilitet over de sidste år. Det er en sammentømret trup der har fået lidt kreativt blod ind - ham Amini fyren eller hvad han nu hedder.
4. OB - Vores offensiv ser ud til at kunne blive et af superligaens absolut bedste i år. Derfor tror jeg også, at vi ender højt i tabellen og spiller med om Europa plads/Bronze-medaljer. Der hvor jeg dog tror, at vi ikke kan følge helt med er i defensiven - specielt på den centrale/defensive midtbane er der problemer.
5. Brøndby - De skal nok komme tilbage når deres kontinentale tømmermænd har lagt sig.
6. AGF - Jeg synes at efter de 3. første runder at de ser overaskende stærke ud. Havde ikke forventet at de havde så meget kvalitet i truppen, men tror de får en middelmådig sæson (god i en oprykkers øjne..)
7. FCN - Dårlig start! Viste mod AAB at de sagtens kan spille god fodbold, og jeg tror også at de kommer stille og roligt op i tabellen. Mener dog ikke, at de har de ekstraordinære spillere som kan udfordre 3.-5 pladsen. De mangler en ny Uffe Bech.
8. AAB - Ser ikke særlig skræmmende ud. Selvom de i det nordjyske er glade for, at ophøje deres angribere har de dog for tiden meget svært ved at score. Det ser ikke ud til, at der kommer nogle nævneværdige forstærkninger til truppen + de mister deres sidste sæsons topscore (til os..) og har valgt at 'smide ham ud af truppen'. Tror de får en dårlig sæson! Der er ikke økonomiske muskler nok i Aalborg til at følge trop med den øverste halvdel af superligaen mere. Helenius bliver et flop igen i år..
9. EFB - Tror de kommer til at kæmpe hårdt for det i år. Nicki Bille som blev købt ind til at skulle være den nye bomber i Esbjerg efter Pusic, har ikke vist sig som nogen nævneværdig erstatning endnu, og tvivler også på at han kommer ordenligt i gang. Jonas Knudsen er smuttet, og Ryan Laursen er på blokken til at smutte også, selvom de siger at de ikke vil sælge ham - så tror jeg at de har svært ved at sige nej hvis de modtager et ordenligt bud. De kommer til at kæmpe med AAB og FCN om 7.-9. pladsen.
10. Sønderjydske - Egentlig en okay trup men heller ikke mere end det. Dalgaard er overvurderet og får aldrig en topscorer-sæson igen.
11. Hobro - Bliver en kamp mellem dem og Viborg om nedrykningspladsen, og jeg tror de skal være utroligt glade for at der kun er 1 hold der rykker ned i år. De redder sig vel på de 9 point de får med BIF.
12. Viborg - trækker det korteste strå. Deres trup er bare ikke superliga standard!
Vi risikerer at miste både Falk og Emil ...
Selv om Desler kommer tilbage og Greve brager igennem, er der stadig et stykke op til de to andre sådan som de er startet i denne sæson ...
Jeg regner med erstatninger for Falk og Emil ved salg men har svært ved at se hvem det skulle være og som kan gå ind og tage direkte over ..."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
@Klinge:
Helt enig i 1. og 2.pladsen; ingen er rigtigt i nærheden af de to hold i ligaen.
3.-4.plads: Randers og BIF. Tror nok BIF skal komme op på hesten, og når Kahlendberg kommer tilbage, er de allerede et andet hold. Potentielt kunne de være med i toppen, men de er allerede bagefter og har ikke helt samme niveau. Randers er bare stabile og godt sammenspillet; de står og falder lidt med Keller, som ikke bliver yngre, men han er stadig enormt vigtig for dem.
5.-7. pladsen: AaB, OB, EfB. AaB som ret sikker 5er, de kunne også true BIF længere oppe, hvis de undgår skader til Würtz og Risgård; de skal nok få gang i scoringen. EfB skal nok komme i gang, og jeg tror vi kommer til at rutche lidt frem og tilbage, men et farligt angreb (også uden Falk) er meget værd, og det bliver det, der endelig får os frem i tabellen.
8.-10.: Sønderjyske, AGF og FCN. FCNs problemer er ikke overstået, men der kommer sikkert et par gode spillere til, og så kan meget se anderledes ud, for de har meget talent. Bruninho tror jeg ikke helt på i længden, der skal mere til for dem. Sønderjyske er Sønderjyske:-) AGF ser jeg sprækker i, når sæsonen skrider frem og hverdagen melder sig; tror de kommer til at mangle målscorere, og Stephan Petersen er så meget en on-off spiller. Lige nu er han on, lige så ringe kan han være off. De falder i tabellen, når de har reddet sig.
11.-12: Svært at gætte, hvem der tager den tunge tur: Viborg har set OK stærke ud og har pt mere at spille med end Hobro - tror Hobro trækker det sure strå.
Comment
-
Var lige inde og kigge på odds på Superligaen og der har Danske Spil os til at være det 3. bedste bud på en mester sammen med Brøndby, mens vi har det 3. laveste odds på hvem der ender i top 3.
Stillingen hvis man går ud fra Danske Spils odds på hvem der ender i top 3.
1. FCK
2. FCM
3. OB
4. Brøndby
5. AaB
6. Randers
7. AGF
8. Esbjerg
9. FCN
10. SønderjyskE
11. Hobro
12. Viborg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægTror vores offensiv ser meget anderledes ud om en måned.
Vi risikerer at miste både Falk og Emil ...
Selv om Desler kommer tilbage og Greve brager igennem, er der stadig et stykke op til de to andre sådan som de er startet i denne sæson ...
Jeg regner med erstatninger for Falk og Emil ved salg men har svært ved at se hvem det skulle være og som kan gå ind og tage direkte over ...
Vores trup; kommer ak? holder vi på falk og emil? Kommer der forstærkninger til midtbane og central forsvar?
Og så de andre; bif for de gang i agger og kahlenberg - får enorm betydning
aab - for de gang i deres angribere?
bunden;
det burde være hobro men tror sgu de klare den.
sønderjydske - tror jeg heller ikke på, de ser ud til at have handlet fint, de horsens spillere vi frygtede ville være JHs forstærkninger til os - ser ud til at gøre det glimrende. Og med Dalgaard i truppen skal de nok få lavet nogle mål.
AGF.....njar tror jeg heller ikke, VFF må være det oplagte bud.
Og så har jeg FCN som et hold der også godt kunne komme i problemer. Men det bliver tæt
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægder er rigtigt meget der kan se helt anderledes ud om en måneds tid, og det kommer i den grad til at påvirke hvordan sæsonnen slutter. Lige pt syntes jeg det ser ret godt ud for os. Også fordi bla aab og bif ser ud til at have lidt vanskeligheder.
Vores trup; kommer ak? holder vi på falk og emil? Kommer der forstærkninger til midtbane og central forsvar?
Og så de andre; bif for de gang i agger og kahlenberg - får enorm betydning
aab - for de gang i deres angribere?
bunden;
det burde være hobro men tror sgu de klare den.
sønderjydske - tror jeg heller ikke på, de ser ud til at have handlet fint, de horsens spillere vi frygtede ville være JHs forstærkninger til os - ser ud til at gøre det glimrende. Og med Dalgaard i truppen skal de nok få lavet nogle mål.
AGF.....njar tror jeg heller ikke, VFF må være det oplagte bud.
Og så har jeg FCN som et hold der også godt kunne komme i problemer. Men det bliver tæt
I princippet ok men vi halter i forsvaret og på midten så vi skal ikke ned i kadence på toppen selvom vi måske blive styrket bagude ..."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
Comment