Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hvordan slutter 15/16?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Vi er i hvert fald med i toppen, når det arbejdende folk skal vælge klub; fedt: http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...mest-populaere

    Comment


      Hvornår spiller FCK og RFC deres udsatte kamp?

      MvT
      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

      Comment


        Mener den er sat til 19/12

        Comment


          Onsdag d. 16/9 kl 18:30 :-)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af neverland Se indlæg
            Onsdag d. 16/9 kl 18:30 :-)
            Jeg var da tæt på

            Comment


              Hvordan kan Aab være så ringe i dag, når vi fik hug af dem i mandags?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                Hvordan kan Aab være så ringe i dag, når vi fik hug af dem i mandags?
                Randers FC har et forsvar.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                  Hvordan kan Aab være så ringe i dag, når vi fik hug af dem i mandags?
                  Fordi det er nemt at se gode ud, når modstanderen er så ringe?

                  Fordi Randers har et forsvar og en midtbane? Og klasse-målmand når disse svigter?

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    Det er helt 100 fordi de får kvalificeret modstand i dag. Aab er ikke specielt gode, det var OB der var helt vildt ringe sidste weekend.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                      Det er helt 100 fordi de får kvalificeret modstand i dag. Aab er ikke specielt gode, det var OB der var helt vildt ringe sidste weekend.
                      Jeg er ikke enige i, at AaB ikke er specielt gode; de har et godt hold, især når Risgaard og Würtz er på toppen. Men ellers er jeg fuldstændigt enig: vi fik AaB til at se meget bedre ud, end de er, sidste weekend. Det tekniske niveau var især ikke superliga-værdigt, og når de individuelle fejl så fulgte med, så blev vi savet i stykker.

                      Comment


                        Det var også træneren der satte en forkert taktik i den kamp. Det falder altså tilbage på ham.

                        Comment


                          Vi har nu vundet tre og tabt tre, ud af syv kampe (+en uafgjort).

                          Det betyder, at hvis vi vinder bare otte kampe mere, ud af de resterende 26, så vil vi have vundet lige så mange som i sidste sæson. Det kan næsten kun blive en bedre sæson.

                          (Jeg ved ikke helt hvad jeg vil sige med det. Ud over at Troels Bech er en hat.)
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                            Vi har nu vundet tre og tabt tre, ud af syv kampe (+en uafgjort).

                            Det betyder, at hvis vi vinder bare otte kampe mere, ud af de resterende 26, så vil vi have vundet lige så mange som i sidste sæson. Det kan næsten kun blive en bedre sæson.

                            (Jeg ved ikke helt hvad jeg vil sige med det. Ud over at Troels Bech er en hat.)
                            Er Ove så også en hat, hvis vi vinder 8 kampe mere

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                              Er Ove så også en hat, hvis vi vinder 8 kampe mere
                              Ove vil være The Fucking Man, om vi så vinder resten af kampene fra nu. Han reddede vores blege røv sidste sæson, og det vil jeg aldrig glemme ham for!
                              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                              Kluden Krew - O'ense Internationals

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                                Ove vil være The Fucking Man, om vi så vinder resten af kampene fra nu. Han reddede vores blege røv sidste sæson, og det vil jeg aldrig glemme ham for!
                                Oves indsats i OB vil altid stå som noget specielt, men ikke spillemæssigt, mest af alt for mig for redningen i superligaen, og så adreserede han lige på et tidspunkt tingenes tilstand ved at sige "de/spillerne har bare skreget på noget hårdere træning"
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X