Vi er i hvert fald med i toppen, når det arbejdende folk skal vælge klub; fedt: http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...mest-populaere
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Hvordan slutter 15/16?
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlægHvordan kan Aab være så ringe i dag, når vi fik hug af dem i mandags?
Fordi Randers har et forsvar og en midtbane? Og klasse-målmand når disse svigter?
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af El New York Se indlægDet er helt 100 fordi de får kvalificeret modstand i dag. Aab er ikke specielt gode, det var OB der var helt vildt ringe sidste weekend.
Comment
-
Vi har nu vundet tre og tabt tre, ud af syv kampe (+en uafgjort).
Det betyder, at hvis vi vinder bare otte kampe mere, ud af de resterende 26, så vil vi have vundet lige så mange som i sidste sæson. Det kan næsten kun blive en bedre sæson.
(Jeg ved ikke helt hvad jeg vil sige med det. Ud over at Troels Bech er en hat.)"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægVi har nu vundet tre og tabt tre, ud af syv kampe (+en uafgjort).
Det betyder, at hvis vi vinder bare otte kampe mere, ud af de resterende 26, så vil vi have vundet lige så mange som i sidste sæson. Det kan næsten kun blive en bedre sæson.
(Jeg ved ikke helt hvad jeg vil sige med det. Ud over at Troels Bech er en hat.)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægEr Ove så også en hat, hvis vi vinder 8 kampe mere"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægOve vil være The Fucking Man, om vi så vinder resten af kampene fra nu. Han reddede vores blege røv sidste sæson, og det vil jeg aldrig glemme ham for!Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
Comment