Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hvordan slutter 15/16?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Man må sige at den nye risikobetonede spillestil med spillere, der ikke helt magter den (endnu) koster på de gule kort:

    Hele 14/15 sæsonen: 45 gule - 1,36 pr. kamp
    3 første kampe sæson 15/16: 8 gule - 2,67 pr. kamp

    Det er naturligvis et meget lille statistisk grundlag - jeg ved det - men det kan blive dyrt, hvis den statistik ikke bliver bedre meget snart.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      Frygter at vi sælger Falk og Emil for at hente AKJ og en cf og cm med "undskyldningen" at vi jo har Desler og Greve til at tage over.

      I princippet ok men vi halter i forsvaret og på midten så vi skal ikke ned i kadence på toppen selvom vi måske blive styrket bagude ...
      altså sælges falk (og emil) men primært falk - så vil det i den grad påvirke offenssiven - og det vil komme til at koste.

      Men - det er jo noget vi skal igennem på et eller andet tidspunkt, men en 2 årig forlængelse med falk ville bestemt ikke gøre mig noget :)

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        altså sælges falk (og emil) men primært falk - så vil det i den grad påvirke offenssiven - og det vil komme til at koste.

        Men - det er jo noget vi skal igennem på et eller andet tidspunkt, men en 2 årig forlængelse med falk ville bestemt ikke gøre mig noget :)
        Reelt kunne jeg godt se Desler tage over for Falk - det vil være noget andet men måske ikke dårligere. Falk har lagt godt fra land i denne sæson men selvom han trak meget opmærksomhed sidste sæson var han også meget ineffektiv med en dribling for meget frem for afleveringen hvor jeg syntes at Desler er bedre.
        Men Falk afleverer mere nu og scorer endda mens vi ikke ved hvad tilstand Desler kommer tilbage isp forskellen er blevet større på de sidste tre kappe.
        Nu spiller Desler ikke i venstre side men han nærmede sig Emil ...
        Nej en forlængelse ville ikke gøre noget men skal han nå den store karriere så skal det snart være ...
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          Reelt kunne jeg godt se Desler tage over for Falk - det vil være noget andet men måske ikke dårligere. Falk har lagt godt fra land i denne sæson men selvom han trak meget opmærksomhed sidste sæson var han også meget ineffektiv med en dribling for meget frem for afleveringen hvor jeg syntes at Desler er bedre.
          Men Falk afleverer mere nu og scorer endda mens vi ikke ved hvad tilstand Desler kommer tilbage isp forskellen er blevet større på de sidste tre kappe.
          Nu spiller Desler ikke i venstre side men han nærmede sig Emil ...
          Nej en forlængelse ville ikke gøre noget men skal han nå den store karriere så skal det snart være ...
          tror også desler kan "tage" over - for det bliver jo noget helt andet.....en forlængelse nu vil jo ikke nødvendigvis betyde at han ikke sælges næste sommer - det vil bare sikre at OB ikke lader ham gå gratis.

          For Ja - han skal snart videre, men hvor er timingen bare ærgerlig - for tror næste år under Kent kan blive rigtigt godt....

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
            Reelt kunne jeg godt se Desler tage over for Falk - det vil være noget andet men måske ikke dårligere. Falk har lagt godt fra land i denne sæson men selvom han trak meget opmærksomhed sidste sæson var han også meget ineffektiv med en dribling for meget frem for afleveringen hvor jeg syntes at Desler er bedre.
            Men Falk afleverer mere nu og scorer endda mens vi ikke ved hvad tilstand Desler kommer tilbage isp forskellen er blevet større på de sidste tre kappe.
            Nu spiller Desler ikke i venstre side men han nærmede sig Emil ...
            Nej en forlængelse ville ikke gøre noget men skal han nå den store karriere så skal det snart være ...
            Når man ser træning er Falk praktisk talt den eneste OB-spiller, som kan lave noget lækkert med bolden. Det er tilskuervenligt og af og til kampafgørende. Det bliver noget helt andet uden Falk :o(

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              Tror vores offensiv ser meget anderledes ud om en måned.
              Vi risikerer at miste både Falk og Emil ...
              Selv om Desler kommer tilbage og Greve brager igennem, er der stadig et stykke op til de to andre sådan som de er startet i denne sæson ...
              Jeg regner med erstatninger for Falk og Emil ved salg men har svært ved at se hvem det skulle være og som kan gå ind og tage direkte over ...
              Jeg tror (og håber) tilgengæld, at vi kommer til at gå igennem transfervinduet uden de store ændringer nu. Der bliver hentet en målmand, og så tror jeg det er slut for os. Men nu må vi se! Du har ret i, at hvis Falk og Emil er væk inden september, så får vi os nogle problemer offensivt medmindre der bliver købt nogle fuldgode erstatninger.

              Men uanset hvad, så har vi godt nok meget at se frem til de næste år. Er vi dygtige på transfermarkedet så kan vi bide os fast i toppen, og det er dælme lækkert ik'å?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Klinge11 Se indlæg
                Jeg tror (og håber) tilgengæld, at vi kommer til at gå igennem transfervinduet uden de store ændringer nu. Der bliver hentet en målmand, og så tror jeg det er slut for os. Men nu må vi se! Du har ret i, at hvis Falk og Emil er væk inden september, så får vi os nogle problemer offensivt medmindre der bliver købt nogle fuldgode erstatninger.

                Men uanset hvad, så har vi godt nok meget at se frem til de næste år. Er vi dygtige på transfermarkedet så kan vi bide os fast i toppen, og det er dælme lækkert ik'å?
                Jeg tror/frygter at Falk og Emil blive solgt mens vi henter en andenkeeper og AK samt får at vide at Desler og Greve tager over på kanterne/angrebet sammen med AK.

                Er vi rigtig heldige bruges der penge på en cf og cm men jeg tvivler og kan slet ikke se at vi endda også skulle få fuldgode erstatninger for de to salg.

                Mener fortsat at Mikkelsen, Lado, Kryger, Diarra, JBL og Lucas bør veksles til en keeper samt en cf og cm...

                Salg af Falk og Emil bør veksles til direkte erstatninger ....

                Men det er vist forskellen på virkeligheden og fm
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                  Man må sige at den nye risikobetonede spillestil med spillere, der ikke helt magter den (endnu) koster på de gule kort:

                  Hele 14/15 sæsonen: 45 gule - 1,36 pr. kamp
                  3 første kampe sæson 15/16: 8 gule - 2,67 pr. kamp

                  Det er naturligvis et meget lille statistisk grundlag - jeg ved det - men det kan blive dyrt, hvis den statistik ikke bliver bedre meget snart.
                  Jeg syntes dommeren mod FCM lagde en hård linie med de gule kort. I hvert fald over for os. Poulsen fra FCM skulle IMØ have haft gult kort efter 2-3 min.
                  Ari og Kirkeskov skal bare ikke have karantæne i samme kamp . Ari kan overtage VB (når Kirke har karantæne), og JJT kan overtage på midten (når Ari får karantæne).

                  Comment


                    @Plum
                    Bliver Falk solgt, så skal der hentes en direkte erstatning, det kan der ikke være nogen tvivl om - vi må alligevel få en pris for den knægt der gør, at vi kan købe en solid erstatning.I Emil Larsens tilfælde derimod, bliver det nok mere problematisk at hente en erstatning - i og med at han nok ikke koster det helt vilde, og når han spiller godt er han en af superligaens bedste.

                    Enig i at den række spillere du nævner skal sælges, de har ikke kvalitet nok til at indgå omkring vores førsteholdstrup og presser umiddelbart ikke på for at blive en del af den faste start 11'er.

                    Keeper er nok højst på ønskelisten hos klubben.
                    En boldsikker central midtbane er nok højst på ønskelisten hos klubbens fans. For hold fast vi mangler et sikkert bindeled mellem defensiv og offensiv, en spiller der kan fordele boldene sikkert, og ikke mister bolden hele tiden. (Er Matti Lund sådan en type?)

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Klinge11 Se indlæg
                      @Plum
                      Bliver Falk solgt, så skal der hentes en direkte erstatning, det kan der ikke være nogen tvivl om - vi må alligevel få en pris for den knægt der gør, at vi kan købe en solid erstatning.I Emil Larsens tilfælde derimod, bliver det nok mere problematisk at hente en erstatning - i og med at han nok ikke koster det helt vilde, og når han spiller godt er han en af superligaens bedste.

                      Enig i at den række spillere du nævner skal sælges, de har ikke kvalitet nok til at indgå omkring vores førsteholdstrup og presser umiddelbart ikke på for at blive en del af den faste start 11'er.

                      Keeper er nok højst på ønskelisten hos klubben.
                      En boldsikker central midtbane er nok højst på ønskelisten hos klubbens fans. For hold fast vi mangler et sikkert bindeled mellem defensiv og offensiv, en spiller der kan fordele boldene sikkert, og ikke mister bolden hele tiden. (Er Matti Lund sådan en type?)
                      Jeg vil blive meget overrasket hvis JH har kig på en der kan være en direkte erstatning for Falk ... Kan umiddelbart ikke selv se nogen i DK og meget længere går JH's syn vist ikke ..
                      Emil gør det godt pt men det syntes jeg også at Desler gjorde før skaden ..
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        Jeg vil blive meget overrasket hvis JH har kig på en der kan være en direkte erstatning for Falk ... Kan umiddelbart ikke selv se nogen i DK og meget længere går JH's syn vist ikke ..
                        Emil gør det godt pt men det syntes jeg også at Desler gjorde før skaden ..
                        Jeg kan heller ikke se os gå ud og købe en 'Rasmus Falk 2', hvis vi sælger originalen. En spiller af den klasse har vi ikke råd til - vi skal bare nyde ham, så længe vi har ham - og så skal vi vide, at ingen er uundværlig; uden Falk er det muligt at noget spil skal lægges om, og det kan koste på den korte bane, men måske kan det hives hjem andre steder. Er det mest sandsynlige scenarie ikke, at vi henter AK i AaB, og så må vi klare os? Evt. kunne man forestille sig en central offensiv midt, der kunne udfylde noget kreativt, der kommer til at mangle - en type á la Risgaard i AaB (jeg siger ikke Risgaard, men en type som ham), men så er vi ovre i luksusudgaven, hvor der i hvert fald skal spillere ud, før det kan gå op.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          Jeg vil blive meget overrasket hvis JH har kig på en der kan være en direkte erstatning for Falk ... Kan umiddelbart ikke selv se nogen i DK og meget længere går JH's syn vist ikke ..
                          Emil gør det godt pt men det syntes jeg også at Desler gjorde før skaden ..
                          Nu har vi jo også ham den nye scout - var det Newcastle han havde været i?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                            Jeg tror/frygter at Falk og Emil blive solgt mens vi henter en andenkeeper og AK samt får at vide at Desler og Greve tager over på kanterne/angrebet sammen med AK.

                            Er vi rigtig heldige bruges der penge på en cf og cm men jeg tvivler og kan slet ikke se at vi endda også skulle få fuldgode erstatninger for de to salg.

                            Mener fortsat at Mikkelsen, Lado, Kryger, Diarra, JBL og Lucas bør veksles til en keeper samt en cf og cm...

                            Salg af Falk og Emil bør veksles til direkte erstatninger ....

                            Men det er vist forskellen på virkeligheden og fm
                            mener nu ikke der behøver nogle ud før vi får en keeper mere.....der SKAL være 3 keepere i truppen. Punktum

                            At JH så gerne må rydde lidt op og få lidt kvalitet ind er en anden sag - og det er jeg sådan set rørende enig i

                            Comment


                              Av av av Efb

                              Comment


                                Så kom superligaens første træner fyring

                                Comment

                                Working...
                                X