Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Hvordan slutter 15/16?
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægI hvert fald en hurtig rutschetur. Han gik fra en af suppens absolut største midtbaneprofiler, til reserveholdsbold og bænk/tribune på seks måneder.
Det var fandme vildt.
MvT
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlægNok en af de største skuffelser i alle mine år som OB´er. Da han ankom, og under den første halvsæson, syntes der ikke at være nogen grænser for, hvor god han kunne blive for os. Og så krakelerede han bare fuldstændigt ... jeg fatter simpelthen ikke hvad der skete
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlægNok en af de største skuffelser i alle mine år som OB´er. Da han ankom, og under den første halvsæson, syntes der ikke at være nogen grænser for, hvor god han kunne blive for os. Og så krakelerede han bare fuldstændigt ... jeg fatter simpelthen ikke hvad der skete
Nedturen er noget af et mysterie. Næsten lige så mytologisk som Timmi-myten.
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Vist ikke tvivl om at K-doc var en af dem...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægZanka er en af de mest irriterende, klamme og overvurderede spillere længe. Sorry hvis OT - måtte bare af det.
MvT
Hvis vi havde en Amartey på vores hold spillede vi med om medaljer
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæghar godt nok svært ved at rigtigt tro på de skulle fyrer ham. Men muligheden foreligger bestemt - overtager Troels mon så?? :)
Personligt mener jeg ikke BIF får noget ud af at fyre Frank. Men lidt kaos på pestegnen er jo altid godt.
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæghar godt nok svært ved at rigtigt tro på de skulle fyrer ham. Men muligheden foreligger bestemt - overtager Troels mon så?? :)Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægDet vil da være noget af et selvmål af ledelsen. Medmindre det har været en af bagtankerne ved at ansætte TB i første omgang. Who knows.
Personligt mener jeg ikke BIF får noget ud af at fyre Frank. Men lidt kaos på pestegnen er jo altid godt.
MvT
Men ja lidt kaos er altid godt
Vi kan læne os tilbage og nyde det ikke er i vores butik den er gal i denne omgang :)
Comment
Comment